Prebralo ma šuchotanie stránok niekde blízko mňa. Keď som otvorila oči, videla som nad sebou Jungkooka, ktorý v jednej ruke držal nejakú knihu a zaujato ju čítal. Druhú ruku mal voľne položenú na mne. Až vtedy som si uvedomila, že moja hlava leží na jeho kolenách. Keď znova pretočil stránku, všimol si, že sa naňho pozerám a usmial sa. Dlhšiu dobu sme sa na seba pozerali a potom prehovoril:
,,Taehyung niekam odišiel a povedal, že mám na teba dať pozor." ja som prikývla ,on sa usmial a pokračoval v čítaní. Stále som sa naňho pozerala a obdivovala jeho peknú tvár. Keď to zistil, tak sa pousmial a zatvoril svoju knihu. Ja som sa rýchlo zdvihla z gauča, no zamotala sa mi hlava a skoro som spadla. Jungkook ma ale zozadu chytil a držal ma okolo pása, aby som pevne stála na nohách.
,,Vďaka." začala som sa červenať, cítiac jeho dych na mojom krku.
,,Mala by si si sadnúť, ešte si kvôli Taehyungovi trochu mimo." posadil ma a povedal:
,,Prinesiem ti vodu." ja som prikývla a on odišiel.
Po chvíli sa vrátil s fľaškou vody a podal mi ju.
„Ďakujem." usmiala som sa na znak vďaky.
,,To nestojí za reč."
Pozrela som sa na hodiny visiace na stene a rozbehla som sa k dverám.
,,Prepáč Jungkook, sľúbila som Jinovi, že mu pomôžem s obedom a meškám." rýchlo som mu povedala.
,,V poriadku." prikývol a znova si začal čítať.
Obed prebehol dobre. Spokojne sme sa najedli a chalani nám pochválili varenie.
,,(m), nechceš so mnou ísť hrať videohry?" spýtal sa Jin, keď sme dojedli.
,,Jasné. Aj tak nemám čo robiť." odpovedala som.
,,To je super." povedal natešene a objal ma. Ja som sa zasmiala na jeho detinskosti. Keď sme odchádzali z miestnosti, všimla som si Jungkooka. Hrýzol si pery a uprene sa na nás pozeral. Neviem prečo, ale ten pohľad na mňa nepôsobil zrovna priateľsky.
,,Tak ideš?" spýtal sa Jin, ktorý ma už volal zo schodiska.
,,Áno, áno, hneď som tam." povedala som. Posledný krát som sa pozrela na Jungkooka, ktorého pohľad bol teraz len na mne a odišla som za Jinom.
,,Chcel Jungkook niečo?" pomyslela som si. Prestala som nad tým rozmýšľať a dorazili sme do Jinovej izby.
,,Sadni si na posteľ, ja zatiaľ vyberiem nejaké hry." usmial sa a začal sa prehrabávať v šuplíku pod jeho televíziou. Má fakt peknú izbu, plnú jeho fotiek a fotiek chalanov. Je vidieť, že sú ako rodina. Obdivovala som jeden zarámovaný obrázok a začala som sa smiať. Jin ku mne prišiel a začal sa smiať tiež.
,,Vidím, že sa ti páči naša minuloročná foto." Na tej fotke boli chalani pri bazéne- J-Hope mal natešený výraz a skákal bombu, Jimin plával s nafukovacím kolesom, V bol celý obliaty opaľovacím krémom, Namjoonovi z ruky padal sklenený pohár, Jin mal veľký ružový vejár, Jungkook mal na hlave asi 5 párov slnečných okuliarov a Suga striekal Jimina vodnou pištoľou.
,,Tá fotka je super." povedala som.
,,Skús popremýšľať, čo by mohlo byť našou tohtoročnou témou." navrhol. ,
,Hmmmm......čo tak.. príroda?" Jin sa zamyslel.
,,Nie zlý nápad."
,,Tak čo, aké hry si zahráme?" ukázal mi ich viac, no nakoniec sme hrali Mario Kart . Dozvedela som sa, že je to jeho obľúbená hra a spokojne sme si užívali jej hranie.
Až keď nám niekto zaklopal na dvere sme zistili, že sme hrali 2 hodiny v kuse.
,,Čo vám tak dlho trvá, už mi konečne otvorte." klopal Taehyung.
,,Prečo si zamkýnal?" spýtala som sa Jina.
,,Presne z tohto dôvodu. Furt sem budú ostatní doliezať." prekrútil očami a otvoril Taemu. Hneď ako otvoril dvere, Tae sa rozbehol a skočil na posteľ.
,,Poďme si zahrať Jengu!" skríkol Tae Jinovi do ucha.
,,Skľudni sa, nie som hluchý." odstrčil ho Jin a zasmial sa.
,,Zavolám ostatných." povedal a vybehol von na schodisko a zhúkol na celú vilu:
,,Okamžite sem dostavte svoje urodzené zadky! Ideme hrať Jengu!" zakričal so smiechom. Postupne prišli všetci, okrem Sugu. Tae to ale nevzdal.
,,Hej ,ty blonďavý flegmatik!" zakričal zo schodiska, smerom na prízemie. Zrazu sa otvorili dvere na Sugovej spálni a naštvaný a rozospatý si to namieril k Taehyungovi, ktorý si doteraz nevšimol, že Suga je za ním .
,,R.I.P Taehyung..." zašepkal so smiechom Jimin.
,,Praješ si smrť, však?" zašepkal mu Suga zozadu do ucha naštvane. Taemu stuhol výraz na tvári. Okamžite sa otočil a nervózne sa snažil vycúvať, keď zbadal rozospatého Sugu.
,,A-ah no v-vieš, ja.." nedopovedal a začal utekať rýchlosťou svetla dole schodmi. Suga sa rozbehol za ním a keď bol v polke schodov, preskočil zábradlie a zablokoval Taemu cestu. Tae zvrieskol a ostatní chalani sa od smiechu už váľali po zemi.
,,Pravidlo číslo 1- nikdy nebuď Sugu." povedal mi Jungkook smejúci sa na momentálnej situácii. Ja som prikývla a so smiechom som sledovala, ako sa to bude vyvíjať ďalej. Suga Taemu podkopol nohy, čo spôsobilo, že spadol na zem. Pevne a bolestivo mu za chrbtom chytil ruky a sadol si na neho, aby ho silno držal na zemi. Jednou rukou mu chytil vlasy a zaklonil mu hlavu dozadu tak, aby sa naňho pozeral.
,,Počul som správne, že si ma nazval blonďavý flegmatik?" spýtal sa ho s vražedným výrazom. Tae sa naňho len bezmocne pozeral.Suga mu ruky stlačil ešte viac, až vykríkol od bolesti.
,,ÁNO,ÁNO PREPÁČ MI TO PROSÍM MÔJ MILOVANÝ A NAJLEPŠÍ HYUNG. UŽ NIKDY V ŽIVOTE TI TO NEUROBÍM,SĽUBUJEM!!" povedal mu to vystrašene. Suga chvíľu uvažoval, prikývol a išiel k nám. Tae tam len zostal ležať na zemi tvárou dole, a zrejme premýšľal nad touto životnou chybou, ktorú som si istá, že už nikdy nezopakuje.
Neoplatí sa budiť Sugu xD..
~Terka26
Obrázok : https://v.cdn.vine.co/r/avatars/5CEA32EEBC1243896585520295936_pic-r-1439542256217bdaa235903.jpg.jpg?versionId=8G49PsmbCLe7XIHrGqtUWwdJRGNJWWKn
YOU ARE READING
Krvavá vášeň
Fanfiction~,,Nikdy by som si ani nepomyslela,že budú skrývať temné tajomstvo...."~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Začiatok:24.11.2016 Koniec:1.7.2017