Eleanor zastavila před dvoupatrovým rodinným domkem. Zvenku jej zdobila na modro natřená fasáda, která ladila s hnědou střechou. Zahrada před domem byla udržovaná, trávník krásně svěže zelený a úzký chodníček vedoucí k hlavním dveřím po obou stranách rámovaly různé druhy květin nasázené v řadě vedle sebe. A právě ve chvíli, kdy Eleanor zabouchla dveře od auta a Louis následoval jejímu příkladu, vchodové dveře se otevřely a Louis měl tu čest poprvé spatřit Harryho nastávající.
Vysoká a štíhlá mladá žena se na ně široce usmívala a její červená rtěnka byla vidět již z dálky. Blonďaté prameny vlasů jí sahaly až po ramena a ke konci se lehce vlnily. Černé šaty, které měla na sobě, jí perfektně obepínaly postavu a ladily jejím křivkám, a červené lodičky s vysokým podpatkem na jejích nohách akorát napomáhaly tomu, že si Louis opět připadal strašně nízký.
Eleanor nechala Louise, aby si z kufru vytáhl svou cestovní tašku a pak se společně rozešli po chodníčku směrem k domu. Po té, co se blondýnka s Eleanor pořádně objala a pozdravila ji, s oslnivým úsměvem se obrátila k brunetovi.
„Ty musíš být Louis, viď?" V širokém úsměvu odhalovala svoje běloskvoucí se zuby a Louis chtě nechtě musel uznat, že vypadá mile a příjemně. I on sám vykouzlil na tváři zdvořilý úsměv a pokýval hlavou.
„Jsem Taylor," představila se mu blondýnka, „Harryho snoubenka. Moc ráda tě konečně poznávám," natáhla k Louisovi ruku, který ji bez váhání přijal. „Těší mě." Než se brunet pořádně nadál, každá z jeho tváří byla obdarována letmým polibkem.
„Pojďte dál," ustoupila pak a rukou jim pokynula, aby vstoupily dovnitř do domu. „Harry je někde uvnitř," s nepatrným pohozením hlavou vysvětlila Louisovi Harryho absenci a její ruka lehce přistála na brunetově rameni, aby jej vedla přes prostornou předsíň přímo do obývacího pokoje spojeného s kuchyňským koutem.
„Harry, zlato! Louis už je tady!" nahlas zavolala do útrob domu a omluvně se zadívala na svého hosta. „Určitě tu bude každou chvílí." A jak řekla, tak se také stalo. Trvalo jen několik vteřin, než se z horního patra rozeběhl jeden pár nohou dolů po schodech. A jakmile se jejich vlastník ukázal v kuchyni, Louis se nezmohl na nic jiného, než na pouhé tupé zírání se směšně pootevřenou pusou.
Zdál-li se mu Harry již na střední vysoký, nyní byl naprosto obrovský. Jeho roztomilé zkroucené prstýnky hnědých vlasů se proměnily v dlouhé zvlněné lokny, které dávaly vyniknout hranatému obličeji s výraznými lícními kostmi. Pod přiléhavou látkou krémové košile se rýsovaly pevné svaly získané pravidelným cvičením v posilovně a několik nedopnutých knoflíčků odhalovalo přívěšek pověšený kolem krku a spočívající na hrudi. Upnuté džíny nutily Louise hluboce polknout, jelikož skvěle seděly Harryho dlouhým nohám. A když Harry, jakmile návštěvu uviděl, chraplavým hlasem pozdravil a při úsměvu ukázal své dolíčky, na které si brunet moc dobře vzpomínal ještě ze střední, nezmohl se Louis na nic jiného, než na tiché přikývnutí. Nebyl by schopen promluvit, ani kdyby chtěl. Jeho hrdlo bylo díky Harryho novému vzhledu naprosto vyschlé. To to tedy hezky začíná.
„Ahoj Lou," vytrhl Louise ze zírání Harryho hluboký hlas a vzápětí se kolem něj krátce obmotaly dvě silné paže.
„Ahoj," hlesl brunet zaraženě, načež si tiše odkašlal. Vůbec svůj hlas nepoznával.
„Vůbec ses nezměnil," zhodnotil jeho vzhled Harry, když se odtáhl a pozorně si jej prohlédl. „Stále jsi ten malý a roztomilý Louis, kterého jsem znával," zasmál se tiše, než se obrátil na podpatku a ukázal na Taylor.
„S mou nastávající ses už, hádám, seznámil," usmál se. Přitáhl si blondýnku k sobě za paži a před Louisovýma očima ji láskyplně políbil.
„Jsem rád, že jsi přijel, Lou."
***
Louis seděl na dřevěné lavičce v parku a čekal na Harryho. Bylo směšné jej nazývat nejlepším kamarádem, aspoň z Louisova pohledu, protože tohle označení již dávno nedopovídalo jeho pravým pocitům. Z počátku bylo těžké přijmout fakt, že jej srdce zradilo a on je nyní zamilovaný do svého nejlepšího kamaráda, ale čím více se snažil odmilovat, tím se city prohlubovaly. Bylo to, jako by se odmítaly pustit. Zakořenily mu v srdci, bolestně se usadily na samém jeho dně, aby mohly pokaždé zasáhnout a způsobovat novou a novou bolest. Když už Louis dospěl do stádia, že se sám vyrovnal se situací, do níž byl uvrhnut, nastalo další období. Přiznání se Harrymu.
Kudrnatý dobře věděl, že Louis upřednostňuje chlapce před ženami, protože tohle měli už dávno za sebou a nakonec vše dopadlo v pohodě, ale tohle bude pravděpodobně horší. Vždyť Harry nejeví o muže žádný zájem. Možná nikdy neřekl před Louisem svou orientaci nahlas, ale bylo to tak očividné. Louis si nedokázal představit, že existuje něco horšího, než být gay zamilovaný do svého nejlepšího hetero kamaráda. Takto může jen snít, doufat a po nocích fňukat do polštáře nad svým neštěstím, jako desítky zamilovaných holek, které tajně sní o lásce, kterou k nim zahoří jejich tajný idol, ne-li přímo muž z plakátů nad jejich postelí.
Jak dlouho už to vlastně bylo, co si Louis tuto osudnou skutečnost uvědomil? Týdny? Měsíce? Už to ani nepočítal. Harry vyplňoval jeho srdce, myšlenky na něj jeho mysl, kdykoliv se nemusela soustředit na nic velkého. O nudných hodinách ve škole mu příliš nepomáhalo, že Harry jako jeho věrný druh seděl každou hodinu vedle něj v lavici. O chvílích, které patřily jen jim a jejich kamarádství, bylo těžké se udržet a nedat své city najevo, zvlášť když Louis udýchaně ležel pod Harryho tělem a tím nejpevnějším stiskem, kterého byl schopen, držel kudrnáčovy ruce na místě, aby nemohl pokračovat v nemilosrdném lechtání, kterým jej Harry tak rád obdarovával.
Na jednu stranu se brunet v těchto společných chvílích vyžíval, protože je mohl sdílet právě s Harrym, na druhou stranu jej postupně ničily a přiváděly k šílenství, když byl neustále pokoušen svými pravými city. Ovšem právě jedna taková chvilka, která měla dnes nastat, se k Louisově smůle trochu zvrtla a zasadila mu první velký bolestný úder přímo do srdce. Když totiž Harry konečně došel na místo setkání v parku, nepřišel sám. Za ruku si vedl hnědovlasou štíhlou dívku a oba se něčemu převelice smáli. O chvíli se Louis dozvěděl dvě věci. Za prvé, tato dívka nebyla nikdo jiný, než Kendall Jenner, jedna z nejznámějších dívek na škole. A za druhé, právě zaujmula místo po Harryho boku, a to jako jeho nová přítelkyně.
„Kendall, tohle je můj nejlepší kamarád Louis, Louis Tomlinson. Louisi, toto je má přítelkyně, Kendall Jenner." To jedno slovo a Harry pyšný hlas zapříčinily, že se Louisův svět začal rozpadat, stejně jako jeho srdce.
Tadá! Nová kapitola je tady a s ní již konečně přišel i Harry! ;) Zayn se sice stále ještě nedostavil, ale také na něj dojde, nebojte. Zatím můžete přemýšlet nad tím, jakou bude mít v povídce úlohu. :)
Chci vám moc poděkovat za ta úžasná čísla, kterých tento příběh dosahuje. Sakra, vždyť tu byly jen čtyři části... Nechce se mi tomu věřit. Jste úžasní! :)
Makkakonka
ČTEŠ
The Best Man - L.S./Z.T. (CZ) ✓
FanfictionSvatba - událost, jež jde ruku v ruce se štěstím. Svatebčané se radují a snoubenci tímto krokem zpečetí svou lásku. Není nikdo, kdo by pochyboval o tom, že je tento den jedním z nejkrásnějších, které člověka mohou potkat, a že se pojí s úžasným a ne...