9. kapitola

1.5K 177 12
                                    

Bylo nezvyklé probouzet se jinde, než ve vlastní posteli. Jak je to dlouho, co naposledy někde přespával? Myšleno tedy celou noc a bez sexu? Kromě Nialla žádné přátele neměl. Nikdo s ním nevydržel, mimo blonďáka se nenašel nikdo, kdo by byl ochoten mu tolerovat jeho výlevy, změny nálad a častou nepříjemnost způsobenou depresemi. Nebyl zvyklý spát u někoho jiného, což pravděpodobně také zapříčinilo podivné postrádání měkkosti jeho domácí matrace a nadýchanosti jeho peřin. U Harryho se mu nespalo špatně, to ne, ale zkrátka... bylo to tu cizí. Nepatřil sem.

Nové prostředí také zapříčinilo, že se probudil neobvykle brzy. Když nemusel vstávat do práce, rád si pospal o hodinu dvě navíc. Tady byl vzhůru ještě dříve, než by mu ve všední dny zazvonil budík. Při pohledu na hodiny prudce vydechl a plácl sebou zase zpátky do peřin. S jednou rukou za hlavou pozoroval bílý strop místnosti.

Když se včera pozdě večer, téměř o půlnoci, vrátili domů, unaveně zamířil od vchodu přímo do ložnice jako všichni ostatní. Za celý den byl tak vyčerpaný, že dokonce i pohled na Harryho a Taylor odcházející společně do jedné místnosti, kde beze sporu budou spát vedle sebe na jedné posteli, jej na něj už nijak nepůsobil. Žádný smutek, žádná žárlivost, žádná nevraživost.

Noc pro něj byla bezesná. Jak večer usnul, tak se brzy ráno probudil. A jeho první myšlenky kupodivu nepatřily jeho zpackanému životu, ani Harrymu či Taylor. Patřily černovlasému muži, kterého měl možnost včera potkat a který mu svým chováním nasadil brouka do hlavy. Už když se vraceli autem domů, musel nad ním přemýšlet. Když k Nickovi přijel, když Zayna poprvé uviděl nebo když s ním mluvil, ničeho si nevšiml. Zaynovo chování mu přišlo normální a pouze čistě přátelské. Dokonce i když mu Zayn půjčil své tričko, jako kompenzaci za nepříjemný šok a mokré oblečení, které mu svým nápadem hodit jej do bazénu způsobil, nic neobvyklého na jeho chování neviděl. Jen přátelskou výpomoc, díky které nemusel před ostatními sedět jen v ručníku, zatímco se mu oblečení sušilo nedaleko na trávníku. Tento dojem se však změnil v momentě, když se se Zaynem loučil.

„Dnešek jsem si moc užil," pravil černovlasý opět v té tajemné a podmanivé tónině hlasu, která Louise svým způsobem fascinovala. Jemný a sametový hlas k tomuto muži zkrátka seděl a bylo v něm něco, co bruneta velice lákalo.

Zayn lehce svíral Louisovu pravačku ve své, když se s ním osobně loučil. Modré oči skrz okolní tmu stěží zahlédly obrys mužovy tváře. A přestože ani Zayn již nemohl Louisův obličej vidět dokonale, úsměv, který se brunetovi zformoval na rtech, přeci jen spatřil.

„Rád jsem tě poznal, Zayne," pronesl Louis zdvořile a chtěl se od černovlasého odtáhnout. Ovšem Zayn mu to nedovolil. Pevněji sevřel jeho ruku ve své, aby mu Louis ještě nikam neutekl a svými rty se otřel o brunetovo líčko.

„Ještě se uvidíme, Lou."

A právě tohle malé gesto zapříčinilo, že Louis neměl sebemenší ponětí o tom, co si o Zaynovi má myslet. Jakmile se totiž zpětně podíval na celý večer, uvědomil si drobné si náznaky, které při svém zaujetí Harrym naprosto přehlížel. Nebo byl snad jen paranoidní a namlouval si, že tam byly? Ale pokud by se nepletl, mohlo by to znamenat, že má o něj Zayn zájem. Což by věci asi trochu komplikovalo.

Sice jej těšilo, že dokázal v černovláskovi vzbudit takové sympatie, ale nehodilo se to. Přijel sem, aby si ujasnil své city k Harrymu a přinejmenším urovnal jejich vztahy, ne aby si tu odbyl další jednonoční románek. I když ano, Zayn nebyl špatný a nevypadal vůbec zle, ale zkrátka... chtěl svou návštěvou Států učinit utrum nezávaznému sexu. Jakmile totiž tento týden skončí, bude Harry jeho, nebo naopak on sám ztratí jakoukoliv naději na vztah s ním a snad už se dokáže dokonale odpoutat od všech citů, které k němu chová. Takže ne, tohle opravdu nejde. A Zayn to bude muset pochopit.

***

Celý den strávil ve společnosti Harryho, Taylor a Eleanor, avšak nejvíce komunikoval právě s poslední jmenovanou. Harry byl totiž natolik zabrán do věnování péče a pozornosti své budoucí ženě, že si s nimi Louis připadal jako páté kolo u vozu. Navíc, komunikace s Harrym pro něj byla těžká, zvláště když si uvědomoval, jak moc to mezi nimi skřípe. Pokud si spolu při nejbližší příležitosti nesednou a nepromluví si, nebudou schopni spolu normálně mluvit. A Louis nevěděl, zdali si přeje, aby ta chvíle přišla co nejdřív, nebo aby se naopak oddalovala, co nejvíce o půjde. Protože i když snad jejich rozhovor urovná vše pokažené, už nyní Louis věděl, že to nebude žádná procházka růžovým sadem. A i kdyby Harry od posledně zmoudřel, stále tu byly Louisovy city, díky kterým jej bude všechno bolet ještě více.

Eleanor asi nějak vyrozuměla jeho situaci a naštěstí se na nic neptala. Spíše se jen snažila Louise rozptýlit a odvést jeho pozornost od zamilované dvojice. Její lítostivé pohledy bruneta dopalovaly, protože právě o tohle vůbec nestál, ale na druhou stranu... dělaly dobře jeho bolavému srdci. Po tomto dni by o Eleanor dokázal říci, že jde o fajn ženskou a snad by se s ní i nějak více skamarádil, kdyby jen jí někdo mohl vysvětlit, že se zoufalým gayem zhrzeným neopětovanou láskou se prostě neflirtuje. Zvlášť když jste hetero a holka k tomu.

Sice mu připadalo, že si to Eleanor ani neuvědomuje, ale dělala to. Možná šlo jen o nějaký reflex, kterému se naučila při své zoufalé snaze někoho si najít, ale momentálně to Louise dost otravovalo. Proto byl také rád, když mu El odpoledne oznámila, že za chvilku odjíždí s Taylor do města zkontrolovat svatební šaty, které byly na zakázku zhotovovány v tamějším salonu. Ovšem radost z toho, že se jí na chvilku zbaví, okamžitě vystřídala pořádná úzkost, když si uvědomil, že tu s Harrym zůstane sám.

Srdce v hrudi mu zběsile tlouklo, když Harry obě dívky vyprovázel ke dveřím. Sám zůstal v obývacím pokoji, kde se mu už dopoledne podařilo objevit onu Zaynovu malbu, a jen tiše naslouchal loučení, které v hale probíhalo.

„Tak jo. Užijte si to. A dávejte na sebe pozor!" slyšel Harryho zvolat a těsně před tím, než kudrnatý zabouchl vchodové dveře, zavolal za svou snoubenkou ještě jedno zamilované a smíchem doprovázené: „Pa!"

Schyluje se ke zlomovému bodu povídky, který nám ji přehoupne do druhé poloviny. Přinese sebou rozřešení minulosti, pomůže vám pochopit Louisovo i Harryho chování a konečně se dozvíte, které teorie jsou ty správné. Na následující kapitoly se můžete těšit! ;)

Dříve zmiňovaná Game of Thrones fanfikce spatřila světlo světa! Najdete ji na mém profilu pod názvem THE KING OF THE NORTH a je věnována páru Loras/Jon. Budu ráda, když se na ni podíváte, necháte názor a případně o ní dáte vědět i těm, kteří by o ni mohli mít zájem. :)

Makkakonka

The Best Man - L.S./Z.T. (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat