„Co to vlastně bude za večírek?" zeptal se Louis během jízdy v autě. Seděl na zadním sedadle za spolujezdcem a na střídačku si nervózně hrál se svými prsty v klíně a po očku pokukoval po Harrym za volantem. Lhal by, kdyby řekl, že si schválně nesedl do kříže vůči místu řidiče. Mělo to své strategické důvody. Odsud mohl spokojeně pozorovat Harryho mužný profil, obdivovat jeho lícní kosti, přemýšlet nad jemností a hebkostí jeho vlasů a vzpomínat na všechno, co s tímto mužem zažil.
Společnost na zadních sedadlech mu dělala Eleanor. Po většinu času jízdy jen prsty s nalakovanými nehty ťukala do mobilu, a když se Louis jednou nezdvořile podíval, co tam celou dobu dělá, zjistil, že se mladá žena věnuje nahánění chlapů na internetové seznamce. Sám pro sebe se musel ušklíbnout. Byl rád, že se Eleanor přestala snažit v jeho případě. Znal mnoho žen, které se snažili daného muže sbalit, i když věděly, že je homosexuál. Naštěstí tohle nebyl její případ.
Přední místo spolujezdce patřilo samozřejmě Taylor. Na podvečerní setkání zvolila jednoduché lehké šaty a své tradiční obutí v podobě jehlových lodiček - jak Louis pochopil z botníku, který byl přímo přeplněn tímto typem bot. Různé barvy, různé materiály, různě vysoký podpatek, různé tvary špic, ale stejně to byly stále jedny a ty samé boty. Blonďaté vlasy měla Taylor přikryté látkou černého klobouku a rty si opět zvýraznila červenou rtěnkou. Její styl byl elegantní a brunetovi se líbil, ačkoliv byl Louis z této skutečnosti značně rozladěn. Chtěl tu ženu nenávidět. Vždyť mu přeci sebrala Harryho! Ale stále více a více nabýval dojmu, že to nebude tak lehké.
„Jen menší zahradní párty, nic velkého. Grilovačka a posezení venku u piva. Vlastně, je to tak trochu na tvoje přivítání," Harry se na okamžik otočil dozadu a než se znovu začal plně věnovat řízení, mrkl na něj, díky čemuž se Louisova líčka téměř neznatelně zbarvila do růžova.
„Kluci si tě přáli vidět dříve, než na párty u Zayna za dva dny. Jakmile jim Harry řekl, že přijedeš, usmysleli si, že tě musí řádně přivítat," s milým úsměvem pravila Taylor.
„A Nick ochotně nabídl svoji zahradu. Pravdou je, že tam má podobný akcičky pořád," doplnil ji Harry a zasmál se. „Víc než patnáct nás tam, hádám, nebude."
„Dobře," pousmál se Louis, než se opět ponořil do svých zamilovaných myšlenek. On a Harry. Jeho srdce se roztlouklo rychleji, když si povolil myslet na to, jak by nyní vypadali spolu, po pěti letech. Oba se změnili, pravda, Harry jednoznačně mnohem víc než on sám, ale i na něm těch pár roků nechalo několik změn. Dovolil by si říct, že v obličeji zmužněl, jeho tělo nyní zdobilo několik drobných tetování a také... začaly mu starosti s holením strniště. Když jej naposledy Harry viděl, žádné vousy na bradě řešit nemusel ani jeden z nich.
„Louisi," netrpělivý hlas a ostré rýpnutí dlouhým nehtem jej donutilo zmateně zamrkat a nechápavě se podíval na Eleanor vedle sebe.
„Co na něj říkáš?" zeptala se jej žena bez okolků a pod nos mu strčila svůj mobil. Louis na ni vytřeštil oči a nevěřícně se na ni podíval.
„No tak, chci slyšet tvůj názor," netrpělivě zatřásla Eleanor rukou s mobilem. „Líbí se ti?"
„Eleanor, co to-"
„El, prosím tě. Jenom El, jasný?" lehce podrážděně jej hnědovláska opravila. „No tak," pobídla jej znovu, „když už nic jinýho bejt nemůže, tak se chci aspoň kamarádit. A jako kamarád bys mi měl být ochoten pomoct. Takže...? Co na tohohle..." na okamžik natočila obrazovku zpět na sebe, aby si mohla přečíst jméno svého dalšího objevu, „Ryana říkáš, hm?"
Díky svým rozpakům, se kterými si od ní Louis nakonec telefon převzal, si nevšiml významného tázavého pohledu, který vyslala Taylor Harryho směrem. Jako by se chtěla ujistit, že vše, co si z jejich rozhovoru vyvodila, bylo správné. A Harryho váhavé přikývnutí hlavou ji utvrdilo v tom, že má pravdu. Rty se jí zformovaly do uznalého úsměvu bez jakékoliv známky zhnusení či nelibosti.
Po zbytek jízdy Louis hluboce litoval svého vstřícného gesta. Jakmile totiž Ryana podle póz na fotkách zhodnotil jako svalovce bez mozku, vytrhla mu Eleanor mobil z ruky a začala hledat dál, dokud nenarazila na další objev, který strčila Louisovi na posouzení. A v momentě, kdy brunet řekl cokoliv záporného, celý proces se opakoval znovu a znovu. A ano, opravdu stačilo jen říct, že dotyčný na fotce je možná hezký, ale není jeho typ, a Eleanor nelenila a šla hledat dál. Jako by ty nehledala muže sama pro sebe, ale pro Louise.
Ten v duchu děkoval bohu, když konečně dorazili ke svému cíli. Harry zaparkoval své auto mezi čtyři další a o chvíli se později se všichni již ocitli na zahradě. Jak se zdálo, večírek byl opravdu spíše jen grilovačkou s přátelským posezením. Dlouhý dřevěný stůl byl plný nejrůznějšího jídla a pití, které k takovéto akci neodmyslitelně patřilo a klasickou atmosféru dodávaly i plastové židle rozestavené po jeho obvodu. Některé byly již obsazené několika lidmi, jiné prozatím jen čekaly, až se do nich někdo posadí. U grilu postávala dvojice mužů v zástěrách a zrovna když Louis s ostatními začal kráčet po chodníčku vstříc večerní zábavě, z domu vyšla žena s náručí plnou potřebného nádobí.
„Tak už jste dorazili!" Jeden ze sedících mužů vstal a nadšeně si to zamířil k příchozí skupince. „Harry!" radostně obejmul kudrnatého, než se otočil k Taylor a Eleanor. „Dámy! Vítám vás tu!" Každou z nich letmo políbil na tvář, a pak upřel svůj pohled na nervózně přešlapujícího bruneta. „A ty nemůžeš být nikdo jiný, než naše vzácná návštěva z Anglie!" teatrálně zvolal. „Vítej, Louisi! Jsem Nick," natáhl k němu ruku v přátelském gestu, a když ji Louis přijal, přitáhl si jej do krátkého objetí.
„Tohle je Liam a jeho přítelkyně Sophia, Ed, Selena," postupně jednoho po druhém všechny představoval, „a tamto je naše Perrie," ukázal na ženu, která předtím vyšla z domu. „A tihle dva, to jsou Zayn a Jake," ukázal na oba muže u grilu. A když se jeden jak druhý otočili, aby si mohli Louise prohlédnout, bylo to poprvé, co se Zaynovy oči setkaly s těmi okouzlujícími modrými studánkami, jejichž majitel svým vzhledem černovlasého muže na okamžik obral o všechna slova.
Vítejte u nové kapitoly! U té minulé jsem se vás ptala, který den byste si přáli aktualizace nových částí - zvítězila sobota, takže vám nyní můžu oznámit, že u nových částí se budeme pravidelně setkávat v sobotu (pokud tedy nebudu mít děravou hlavu a nezapomenu na to, v takovém případě mi klidně napište a ozvěte se, že jsem na vás zapomněla).
Doufám, že jste si dnešní část užili. Děkuji vám moc za skvělou odezvu, kterou tato povídka má! U žádné z předchozích Larry jsem se s něčím takovým nesetkala, takže jsem vám nyní hrozně moc vděčná. Vážím si toho! A žene mě to kupředu při psaní! Jste skvělí! :)
Makkakonka
ČTEŠ
The Best Man - L.S./Z.T. (CZ) ✓
FanficSvatba - událost, jež jde ruku v ruce se štěstím. Svatebčané se radují a snoubenci tímto krokem zpečetí svou lásku. Není nikdo, kdo by pochyboval o tom, že je tento den jedním z nejkrásnějších, které člověka mohou potkat, a že se pojí s úžasným a ne...