Epilog

1.9K 177 105
                                    


O DVA ROKY POZDĚJI

„Tak co, Lou, jak vypadám?" poupravil si Niall tričko, naposledy se podíval do zrcadla před sebou a otočil se na bruneta sedícího na posteli.

„Úžasně, Ni," usmál se Louis. „Budeš se jí líbit, uvidíš," mrkl na něj.

„Vážně?" nedůvěřivě se na něj blonďák podíval. „Víš, že se ve volném časem zabývá návrhářstvím. Nerad bych vypadal jako strašák do zelí." Otočil se zpátky k zrcadlu a s přivřenýma očima zhodnotil svůj vzhled ještě jednou.

„Ni," zakroutil nad ním Louis pobaveně hlavou. „Klidně se běž přeptat Zayna. Uvidíš, že ti řekne to samé. Vypadáš v tom výborně."

„Fajn, fajn. Věřím ti. Ale jak bude Rose zklamaná, odneseš to ty, aby bylo jasno."

„S tím se dokážu smířit," ušklíbnul se brunet. „Kdy pak nám vůbec tu svou Rose představíš? Ještě jsme ji neviděli," lehce vyčítavě nakrčil obočí a zabodl do Niallových zad svůj pohled.

„Pokud bude všechno v pohodě, tak už brzy," věnoval mu Ir pohled přes rameno, zatímco si rukou přehraboval vlasy a tvaroval je do přijatelného tvaru. „Neboj se, dočkáš se. Navíc... už jsi ji přece viděl, když jsi byl u mě v práci."

„Tehdy jste spolu ještě nechodili na rande, takže... absolutně nemám potuchy, která to byla. Nebylo to tak důležitý, víš?" ohrnul Louis ret. Ano, když tehdy Nialla v práci navštívil, neměl na práci nic důležitějšího, než si zapamatovávat každou ženu, kterou tam na chodbách potkal, že? A teď, po několika měsících, si určitě bude pamatovat, která z nich mohla být Rose. Sice mu ji Niall několikrát popisoval, dokonce mu ukazoval i fotku, ale Louis si ji stále nevybavoval.

„Jasně. Co vlasy?" otočil se na bruneta a tázavě se na něj podíval.

„Dobrý, Ni," zasmál se Louis jeho obavám. „Jsi naprosto okouzlující. Rose ti neodolá."

„Nech si toho. Myslím to vážně," zabrblal Niall.

„Já taky, Ni. Vypadáš úžasně."

„Tak fajn," rezignoval blonďák nakonec. „Půjdeme?" věnoval poslední pohled svému zrcadlovému odrazu a pokynul hlavou ke dveřím.

Sotva sestoupili z patra do přízemí, uslyšeli volání z kuchyně: „Tak co? Připraven na rande, Niallere?" O chvíli později z příslušných dveří vykoukla Zaynova hlava.

„Co myslíš?" otočil se Niall kolem své osy. Černovlasý v kuchařské zástěře se ležérně opřel o stěnu a pozorně si blonďáka prohlédl. „Myslím, že... super. Dobrá práce, zlato," pochválil potom Louise, kterému svými slovy vykouzlil úsměv na tváři.

„Říkal jsem ti to," nedopustil si Louis tichou poznámku Niallovým směrem a o vteřinu později se již choulil v Zaynově objetí.

„Uh, tak jo," zamrmlal Niall. „Tak já půjdu. Nesmím přijít pozdě. To Rose nesnáší," nervózně si promnul ruce.

„Tak běž, prosím tě," zasmál se jeho gestu Zayn a poplácal ho po rameni. „To zvládneš."

„Užijte si oběd, Ni," povzbudivě se na něj usmál brunet a věnoval mu letmou pusu na tvář. „Držím palce!"

„Díky," zhluboka vydechl Niall, aby se uklidnil. „Tak se tu mějte. A nedělejte žádnej bordel," vědoucně se na dvojici podíval. „Nebo po sobě aspoň uklízejte," neodpustil si narážku na špinavý koberec v obýváku, který ho před několika dny uvítal, když se vrátil domů z večeře s Rose. Stoupnout do zasychajícího cizího spermatu totiž není zrovna to nejpříjemnější, co se vám může stát.

The Best Man - L.S./Z.T. (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat