1

5.6K 300 76
                                    

Αααχ αλλη μια μερα ξημερωσε στην κρητη....

Τα πουλια κελαηδουν

Οι ανθρωποι ειναι μονιασμενοι

Οι μαναδες ξεπροβοδιζουν τα παιδια τους που πανε στην δουλεια η το σχολειο....

-ΠΑΝΤΕΛΗΗΗ! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΚΟΚΟΡΙ ΣΟΥ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΜΑ ΤΩ ΘΕΩ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟΝΕ ΣΦΑΞΩ!

-ΙΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΩΡΕ ΣΤΑΥΡΗ! Ε ΝΑ ΤΟΝΕ ΦΙΜΩΣΩ? ΚΟΥΖΟΥΛΑΘΗΚΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

-ΝΙΚΟΛΗΗΗΗ! ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΕ ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΕ.....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΤΟΥΓΡΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΟΛΙΑ ΑΡΧΙΤΕΜΠΕΛΑΡΕ!

-ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΝΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ! ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΕΙ ......ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ

-ΜΑΝΩΛΙΟΟΟΟΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΣΗΣ ΘΥΓΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ ΤΣΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙΟ ΚΟΥΖΟΥΛΕ!

-ΕΝΑ ΑΜΑ ΔΕ ΜΟΥ ΤΣΗ ΔΩΣΕΙΣ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΠΥΡΟ ΕΠΑΕ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ.

Ενταξει ολοι εχουν τις στραβες τους καμια φορα! Ειδικα στα μικρα χωρια οπως τουτο δω.

Τελη μαϊου και οι θερινες δουλειες δεν συμαζευονται....

-ΣΤΕΛΙΟ! ΣΤΕΛΙΟ!

Ετρεχε η κυρα Αμαλια να προφτασει το κοπελι που μολις καβαλησε το αλογο!

-Ελα να σου πω μωρε!

Σταματαει λαχανιασμενη...

-Ιντα θες μωρε μανα πρεπει να παω στο οινοποιείο!

Σταματαει ενα καστανοξανθο κοπελι και στριβει το αλογο του να κοιταξει την μανα του...

- Όλο τρεχεις σαν τον παλαβό με αυτό το ζώο. Να γυρισετε νωρις σημερα και μην κατσεις για ρακες στα χανια γιατι θα ερθει ο φιλος του μπαμπα σου απο την αθηνα τσε αμα δεν θα σαι πολυ θα στεναχωρηθει ο πατερας σου παλικαρι μου.

Ο νεαρος αναστεναξε ενοχλημενος.

-Καλα ρε μανα θα ερθω,μπορω να κανω και αλλιως?

Της χαμογελασε! Απο τους τρεις της γιους αυτον τον ξεχωριζε η κυρα αμαλιω και του ειχε μια ολια αδυναμια. Αλλά και ο Στέλιος έκανε τα πάντα για την οικογένεια του.

-Να μου φερεις και μια ρακια απο την φετινη μας σοδια να κερασουμε τους ανθρωπους γιαντα ο πατερας σου θα το ξεχασει! Ο μυαλό του και μια λύρα τελευταία.

Ενταξει ,τοσο κρατησε η ευγενεια του! Εστριψε το αλογο και αρχισε να τρεχει στα σοκακια γιατι η μανα του αμα αρχιναγε τα θεληματα δεν τελειωνε ποτε.

Λεβεντογέννα ΚρήτηWhere stories live. Discover now