-Ισμήνη τι θα κανω ; Αύριο φεύγω.
-Δεν μπορείς να κατσεις μια εβδομάδα ακόμη εεε ;
Ρώτησε απογοηυμενα η Ισμήνη. Είχαν γίνει καλές φίλες και εννοείται ότι θα έκαναν κολλητή παρέα στην Αθήνα όμως ήξεραν και οι δυο καλά πως μια σχέση θα χανόταν. Και δεν ήταν άλλη από αυτή που τόσο λίγο είχε διαρκέσει με τον αδερφό της.
- Δεν έχει νόημα ισμηνουλα. Ο Στέλιος έχει πάρει τις αποφάσεις του. Δεν θα μπορούσε να κρατήσει μια σχέση εξ αποστάσεως ποσό μάλλον όταν δεν του έχω δοθεί.
-Μη λες βλακείες Λυδια ο Στέλιος δεν σκέφτεται με το πουλί του όταν πρόκειται για σένα.
Ξεφυσιξε.
-......όλοι Ετσι σκέφτονται. Και είναι απόλυτα λογικο.
-Τι θα κανείς ; Θα ερθεις στο χωριό;
Ρώτησε με μια δόση ελπίδας η Ισμήνη.
-Καλυτερα να κατέβεις εσυ κάτω.
Απάντησε ακέφα.
-Το περίμενα. Εχεις μέρες να ανέβεις. Παντως επιμένω.
-Δεν θέλω να τον δω Ισμήνη.
Παραπονέθηκε και την έπιασαν για άλλη μια φορά τα κλάματα.
-Ο κοκοροκεφαλος ο αδερφός μου. Θέλει μια ολια ξύλο από την Αμαλία για να στρώσει.
Η Αμαλία
Σκέφτηκε η Ισμήνη και ένα πανούργο χαμογελο γέμισε το πρόσωπο της.
-Λυδια ,τώρα που το σκέφτομαι Δεν θα μπορέσω να κατέβω ...η μάνα μου με παρακάλεσε να μείνω σπίτι γιατί δεν νιώθει πολύ καλά. Και για να το ζητάει αυτό η Αμαλία πάει να πει ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο καλά με την υγεία της. Είσαι σιγουρη ότι δεν θα μπορέσεις να ερθεις ;
Ο Στέλιος δεν πατάει καθόλου εδώ τελευταία. Και είναι συνέχεια στη δουλειά τώρα με τον τρύγο.
Συμπλήρωσε γρήγορα. Εδώ να σε δω Λυδιτσα
-ουφφφ καλά. Αλλά θα φυγω σχετικά νωρίς. Ετσι και αλλιώς δεν θα κάτσω στο δείπνο με τους γονείς μας. Ξέρω ότι θα είναι εκει.
-Ωραία έλα και βλέπουμε.
-Μάνα να σου πω λίγο ;
Μπήκε διστακτικά μέσα στην κουζίνα που η μάνα της έκανε ετοιμασίες για το βράδυ.
YOU ARE READING
Λεβεντογέννα Κρήτη
Short Story"Παμε μωρε κοπέλια" Στέλιος και Λυδια Αφού σου πήρα ένα φιλί Εδα και να ποθανω Μπορώ να πω πως έζησα 'Πο τσ'αλλους παραπάνω ΠΡΙΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ....ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!