6

3.4K 285 18
                                    

Ο Στελιος εμεινε σιωπηλος....δεν μπορουσε να καταλαβει σε ποιον δεν αρεσε η Κρητη σαν νησι το καλοκαιρι.

Ηταν ενας σκετος παραδεισος ολες τις εποχες.

Μα γρηγορα τον χτυπησε κατακεφαλα η ιδεα....

-Εε νταξει θα ανεβαινεις κα αθηνα να βλεπεις το αγορι σου μην ανησυχεις!

Ειπε κοιτωντας αλλου λιγο ενοχλημενα...ηταν παντα της αποψης οτι δεν υπαρχει φιλια στα δυο φυλα και φροντιζε παντα να το κανει πραξη. Με αυτην ομως τα εβρισκε λιγο σκουρα απο την αρχη....μαλλον ηταν καιρος να αφησει το παιχνιδακι που της επαιζε.

Εκεινη ομως εκανε κατι απροσδοκητο.

Αρχισε να γελαει.....να γελαει αληθινα..

Με ενα πολυ τρανταχτο γελιο που εκανε και τον Στελιο να αρχισει να γελαει......

Οταν καταφεραν να σταματησουν με δυσκολια μετα απο ενα λεπτο εκεινη ρωτησε!

-Σου φαινομαι για κοπελα που εχει αγορι?

Ακομη χαμογελαστη...

Εκεινος την κοιταξε και ειπε.

-Ναι,γιατι οχι? Εισαι πολυ ομορφη και φαινεσαι πολυ εξυπνη.

Η Λυδια κοκκινησε....ακομη χαμογελαστη.

Τον κοιταξε καπως λυπημενα αυτη τη φορα.

-Ολοι μου λενε πως φαινεται οτι δεν εχω αγορι γιατι ειμαι πολυ σκυλα για να με αντεξει!

Ειπε σκυβοντας το κεφαλι.

-Δεν νομιζω οτι εισαι στα αληθεια ετσι. Μαλλον δειχνεις εναν αλλο εαυτο στους ξενους.

Ειπε δειχνοντας τον εαυτο του.

-Ισχυει!

Ειπε κοιταζοντας μπροστα.

-Δεν ειμαι οσο σκυλα οσο λενε. Αλλα πρεπει να το κρυψω γιατι οι δημοσιογραφοι δεν λυπουνται τα ευαισθητα σημεια καποιου.

Συνεχισε.

-Εδω δεν υπαρχουν δημοσιογραφοι παντως.....σκεψου το ετσι! Ενα καλοκαιρι χωρις ενοχλησεις ......ισως εξασκηθεις στο να εισαι γλυκια και με τους αλλους εκτος απο την μαμα και τον μπαμπα σου!

Ειπε πειραχτικα και γελασαν λιγο.

-Και παλι δεν ειναι αυτος ο λογος...

Ειπε.

Ο Στελιος ψιλοεκνευριστηκε.

-Δεν προκειται να πω κατι ,σταματα να το γυροφερνεις! Ξερεις ουτε εγω συνηθηζω να ειμαι τοσο καλος σε δυσκολες....απλα τις παραταω!

Λεβεντογέννα ΚρήτηWhere stories live. Discover now