4

3.4K 257 16
                                    

Η Λυδια νευριασε....δεν καταλαβε προς τι ολο αυτο το θεατρο.
Δεν μπορούσε επίσης να πιστέψει ότι η μοίρα τον είχε φέρει ξανά σε εκείνη.

-Κορη μου δεν θα χαιρετησεις? Ο Στελιος ειναι δεν τονε θυμασαι?

Εκανε να πει ο Αχιλλεας.

-Οχι!

Ειπε αποτομα κοιτώντας στραβά.

-Δεν τον θυμαμαι καθολου.....δεν θυμομουν καν οτι ο κυριος Γιωργης ειχε κι αλλο παιδι!

Ειπε νευρικα. Κουνωντας το ποδι πανω κατω.

Ο Στελιος χαμογελασε αλλη μια φορα και πηρε το χερι της με το ετσι θελω,δινοντας ενα φιλι στον περιστροφο του.

Η Λυδια το τραβηξε μονο μιας

Τι κανεις? Σκεφτηκε...

που το βρηκε ολο αυτο το θαρρος να το κανει αυτο μπροστα στον πατερα της αραγε?

-Να ειμαστε και ευγενικοι

Γυρισε και κοιταξε ολους τους υπολοιπους καθως ειχαν κοκκαλωσει απο την πραξη του.

Ακουστηκαν δυνατα γελια απο ολους....ολοι ηξεραν οτι ειναι τρομερος γαλιφης!

-Μπα σε καλο σου παλιο γαϊδουρι....τουλαχιστον θυμασαι τους τροπους σου με τις δεσποινιδες!

Ειπε ο πατερας του και γελασαν μαζι με τον Αχιλλεα.

-Ακομα ζωηρος εισαι βρε? 26 πας και μυαλο δεν εβαλες καημενε!

Ειπε ο Αχιλλεας και του χτυπησε την πλατη.

Ολοι βολευτηκαν σε μια θεση,ο καθενας βρηκε το παρεακι του και αρχισαν οι συζητησεις μαζι με το φαγητο.

Η Λυδια εκατσε με την Ισμήνη και τον Σηφη που εκαναν και παρεα αλλωστε.

-Δεν πηγες στο γιατρο με την αλλη?

Ειπε ο Σηφης μπερδεμενος.

-Με συραν ως εδω με το ζορι.....και δεν την πηρα και ενα τηλεφωνο να δω πως πηγε?

Ειπε εκεινη ενοχικα.

-Αν οντως ειναι εγκυος.....θα την παντρευτω Λυδια! Γιατι εκεινη μου πεταξε κατι σποντουλες που δεν μου αρεσαν καθολου να της πεις.

Ειπε νευριασμενος. Με την Αννι ειχαν ενα χρονο σχεσης και πριν λιγο καιρο ειχε καποια συμπτωματα.....εγκυμοσυνης.

-Ηρεμισε δεν ειναι ικανη να το ριξει....

Ειπε καθησυχαστικα.

Λεβεντογέννα ΚρήτηWhere stories live. Discover now