-Κατέβα τώρα μη γίνει της τρελής!
Όχι πάλι
-Σου ειπα θέλω να μπω για μπάνιο
-Κατέβα να ξανά πεις αυτό που είπες γιαντα θα μπω μέσα και δεν και σε σώζει κανείς.
Φώναζε ο Στέλιος σαν τρελός στο ακουστικό.
-Δεν πρόκειται να μπεις. Ο πατέρας μου είναι μέσα.
Είπε με μια τελευταία ελπίδα η Λυδια. Που να ξέρε.
-Ααα ετσι νομίζεις ; Ωραία λοιπόν ετσι κι αλλιώς είχαμε καθηστερησει να το πούμε στους γονείς μας. Μάλλον ήρθε η ώρα.
-Όχι όχι Στέλιο μου σε παρακαλώ. Δεν το εννοουσα. Να κατεβαίνω να τα πούμε.
Είπε όλο τρόμο και κατέβηκε τις σκάλες δυο δυο για να βγει έξω από το σπίτι.
Θα αναρωτιέστε τώρα τι συνέβη.
Δυο μέρες νωρίτερα αγαπητοί αναγνώστες ο Στέλιος και η Λυδια άρχισαν την προσπάθεια τους για μια σχέση.
Πρωτόγνωρο φυσικά και για τους δυο.
Όμως τι γίνεται όταν μια ατίθαση γλωσσου μπλέκει με έναν τρομερά αλαζόνα παρεξηγιαρη ;
-Στέλιο μου να σου εξηγήσω ......
Βγήκε έξω από την πόρτα του αρχοντικού τους που ήταν χτισμένο σε ένα γραφικό στενό των Χανίων.
-Τι να μου εξηγήσεις;Γιαντα μωρε να κρύβομαι; Μήπως ντρέπεσαι για μένα ;Αυτό είναι Λυδια ;Λάλησε Γιαντα θα σε σκοτωσω κακομοίρα.
-Όχι μωρε κουζουλε. Είσαι τελείως τρελός ; Μια πλακα εκανα στο τηλέφωνο και μου κουβαλήθηκες εδώ βραδιάτικα.
-Εγώ είμαι άντρας και ότι έχω το ξεκαθαρίζω από κοντα. Και στην άλλη άκρη του κόσμου να ήμουν πάλι εδώ θα ερχόμουν. Εγώ δεν είμαι σαν τους φλωρους που έχετε στην Αθήνα. Γρίκας τι σου λέω ;
Εκείνη πλησίασε για λίγο. Σίγουρα δεν περίμενε ότι μια πλακα της θα τον έφερνε από το χωριό σε εκείνη. Όμως έπρεπε να το καταλάβει.
-Στέλιο. Εσυ θα πρεπε να ντρέπεσαι για μένα όχι εγώ. Τοσες κοπέλες στην ηλικία σου και εσυ τραβιεσαι με
Κάποια που ούτε να σε ευχαριστήσει δεν μπορεί.Είπε και κατέβασε το κεφάλι.
-Άμα δεν με ευχαριστούσες δεν θα ήμουν εδώ τώρα. Ακούς ; Να μην το ξαναπείς αυτό.
Της σήκωσε το πιγούνι με το χέρι του για να τον κοιτά.
-Λυδια. Με εχεις τρελάνει. Τι θα κανω εγώ άμα φύγεις ;μου λες ;
YOU ARE READING
Λεβεντογέννα Κρήτη
Short Story"Παμε μωρε κοπέλια" Στέλιος και Λυδια Αφού σου πήρα ένα φιλί Εδα και να ποθανω Μπορώ να πω πως έζησα 'Πο τσ'αλλους παραπάνω ΠΡΙΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ....ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!