Δυο εβδομάδες αργότερα ολα κυλούσαν ομαλά.
Ήρθε επιτέλους η μέρα ο Σήφης να ανακοινώσει την εγκυμοσύνη της Αννι και να γνωρίσει φυσικά την κοπέλα στους γονείς του. Η αλήθεια είναι πως η συνάντηση είχε ακυρωθεί τρεις φορές καθώς η κοπέλα προφασίζοταν συνεχώς αδιαθεσία για να επιβραδύνει την μεγάλη γνωριμία.
Η Λυδια επίτηδες δεν είχε πατήσει το πόδι της στο ξενοδοχείο την μέρα εκείνη και ετσι η Αννι είχε μείνει μόνη να τρώγεται για το τι θα βρει να πει.
Ναι είχε πολύ άγχος.
Σκέψεις γυρνούσαν στο μυαλό της ότι οι γονείς του σηφη θα ήταν τέρμα αντίθετοι σε αυτή την απόφαση του ζευγαριού.Όμως τον αγαπούσε πολύ για να τον αφήσει και φυσικά δεν θα το έκανε ποτέ.
Δεν θα ξεχνούσε ποτέ τον πρώτο καιρο που έψηνε στον μικρό το ψάρι στα χείλη και τον αρνιόταν επειδή ήταν μικρότερος. Όμως το πείσμα του την κέρδισε και φυσικά οι χιλιάδες ξεκαρδιστικές προσπαθείες να την εντυπωσιάσει.
Τις σκέψεις της διέκοψε ο ήχος της πόρτας και αμέσως έτρεξε να ανοίξει.
-Έτοιμη μωρό μου ;
Μπήκε μέσα ο Σήφης και την φίλησε πεταχτά.-Ναι νο-νομίζω.
Ψελησε με το ύφος του παιδιού που μόλις το μάλωσαν-Έλα ρε χαζό πως κανείς ετσι ;Θα δεις θα σε λατρέψουν.
Χαμογέλασε όχι και τόσο πειστικά.-Τι σου είπαν όταν το έμαθαν ;Για το μωρό ;
Είπε και έδειξε κοφτά την κοιλιά της.-Ε-εε;
Έξίσε το σβέρκο του νευρικά.
-Σηφη ;Πες μου πως τους μίλησες και πως μας περιμένουν χωρίς να εξηγούμε ;Πες μου πως δεν θα χρειαστεί να το πούμε τώρα ;
Ρώτησε γεμάτη τρόμο.
-Αννι ; Μαζί θα τους το πούμε. Αν θέλεις να έχω πουλί στο μελλον.
Είπε σοβαρά.
-Αμάν
Αναφώνησε η κοπέλα και κάθησε στο κρεβάτι.
-Τρομάρα σου. Θαυμάστε έναν προσεχώς πατέρα !!
Είπε νευριασμενη.- δεν πάμε πουθενά. Θα κάτσω εδώ και μόλις μου πεις ότι τα πάτε και ότι όλα είναι καλά θα πάμε.
-Αννι ;Τσακίσου να πάμε η μάνα μου εχει στρώσει τραπέζι. Ειπα ότι θέλω να τους γνωρίσω κάποια τρεις φορές και τόσο καιρο περιμένουν. Σήκω να φύγουμε.
YOU ARE READING
Λεβεντογέννα Κρήτη
Short Story"Παμε μωρε κοπέλια" Στέλιος και Λυδια Αφού σου πήρα ένα φιλί Εδα και να ποθανω Μπορώ να πω πως έζησα 'Πο τσ'αλλους παραπάνω ΠΡΙΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ....ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!