Twee

2.3K 87 22
                                    

***EDITED***

Dipsh*t:

Jill: moeten we vaker doen dit😂👌🏻

Samantha: Ja was echt leuk!❤️

Shawn: hmm. heel leuk ja

Xanne: hahaha ja was gezellig

Shawn: ik voeg ook even wat vrienden toe oké?

Aaliyah: wie ga je toevoegen?

Jill: is goed!

Shawn: zie je zo wel :p

Shawn heeft 06-123456 toegevoegd.
Shawn heeft 06-234567 toegevoegd.
Shawn heeft 06-345678 toegevoegd.

Onbekend 1: joo, wie zijn dit?

Onbekend 2: zeg even allemaal je naam pls

Amanda: alleen als jullie dat ook doen😎

Onbekend 3: is goed

Amanda: Amanda

Jill: Jill

Samantha: Samantha

Xanne: Xanne

Aaliyah: Aaliyah

Onbekend 1: Cameron

Onbekend 2: Nash

Onbekend 3: Aaron

Jill: degene die nog niks heeft gezegd is Emma😁

Aaron: Haha, is zij zo'n ik lees alles maar zeg niks typje?😅

Shawn: idk

Samantha: Waarschijnlijk?😝

Nash: kennen jullie haar niet ofzo?😬

Jill: ze is hier net nieuw komen wonen🙃

Me: hahah ik ben Emma

Shawn: woow ze praat😂

Nash: 😂😂

Jill: hoe oud ben jij eigenlijk Em?

Me: waarom vraag je dit?😂😂

Samantha: we kennen je eigenlijk niet

Jill: ik weet alleen je naam😅

Me: 15

Amanda: ben je blijven zitten😗

Me: ja soort van🙂

Aaliyah: ik ga naar school byee

Me: ik ook tot zo!

~

Op school is het druk, maar iedereen is opgewekte dan normaal: de zon schijnt!
"Heey Emmaa! Hierzo!" Ik kijk om me heen totdat ik de persoon waarvan de stem komt zie. "Heey Aaliyah!" zeg ik blij. "En Shawn" hoor ik vanachter Aaliyah. "Ooh, haha, ik zag je niet." lach ik. "Ik val ook totaal niet op, kijk maar niet naar mij hè." En dan loopt Shawn langs me weg. "Ach, let maar niet op hem. Hij heeft een ochtendhumeur." grinnikt Aaliyah. "Oké, laten we naar binnen gaan." Stel ik voor.

De schoolbel gaat eindelijk af.
"Pff eindelijk pauze!" zucht Amanda. "Jaaa!" roept Xanne blij.

We komen de kantine binnen. Aaliyah zit al aan een tafel, samen met wat jongens waar onder Shawn. We gaan er bij zitten. "Halloo!" Zegt een van de jongens. "Heey, hoe is ie?" Vraagt Xanne. "Goed." Zegt hij. "Fijn." "En wie is dat?" Zegt Nash geloof ik. "Dat is Emma." Zegt Aaliyah. "Ooh, de ik-lees-maar-reageer-niet." Zegt Aaron lachend. Iedereen lacht mee. "Ja hoi!" Zeg ik zacht. Als iedereen zit ontstaan er aparte gesprekjes. Ik klets met Shawn, Cameron en Xanne.
"Dus jij ben verhuisd hoorde ik, waar kom je vandaan?" Zegt Cameron. "Hoe weet je dat? En Nederland." Zegt ik lachend. "Ehm, hoorde ik van Shawn denk ik." Zegt hij terug. "Oké yolo." Zeg ik. "Het is daar toch heel mooi?" Vraagt Xanne. "Nou valt wel mee, het is koud en regent veel. Maar ja. Wel leuk is het daar ofzo." Zeg ik. "Je hebt echt een leuk accent." Zegt Shawn. Ik kijk hem verschrikt aan. "Owke, ehm.. leuk?" Zeg ik zacht. "Jaa, het is echt schattig Em." Zegt Xanne. "Oké bedankt dan..-"
De bel onderbreekt mijn zin. De pauze is voorbij.

~

"Oké maak maar groepjes van 2!" Zegt de Engels docent. "Zullen wij samen?" Vraagt Aaliyah. "Ja leuk!" Zeg ik. Over 1 minuut gaat de bel alweer. "Morgen de opdracht af!" zegt hij vlak voor de bel gaat.
"Zullen we vanmiddag dan maar afspreken?" Vraag Aaliyah. "Ja is goed!"

"Weet je zeker dat je geen muffin wilt?" Vraagt Karen. "Ja, heel zeker, maar wel bedankt voor uw aanbod." Zeg ik beleefd. "Zeg maar 'je' hoor!"
"Oké laten we beginnen:" stelt Aaliyah voor.

~

Als we klaar zijn is Shawn ook thuis met Aaron, ze zijn aan het gamen.
"Willen jullie ook een potje?" Vraagt Aaron.

"Ehm, ja oké." Zegt Aaliyah.

"Oké, Aaliyah Mendes vs Shawn Mendes, go!" Roept Aaron.

"Hey, jij bent Emma toch?" Zegt hij. "Ja? Ik denk het. Toen ik checkte gister was ik haar nog wel.." Aaron lacht. "Haha, ja ja. Ik ben Aaron." Hij geeft me een hand. "Hoelang woon je hier nu al?" Vraagt 'ie. "Bijna 1 week denk ik." zeg ik terug. "Best kort nog. Gelukkig heb je al vrienden gemaakt zie ik." "Ja gelukkig." Zeg ik zacht. "Emma? Wil jij nu een potje?" Vraagt Shawn. "Nee ga jij maar hoor!" Zeg ik. "Oké." antwoord Shawn.

"Laten we iets anders gaan doen." Zegt Aaliyah. We lopen met z'n alle naar de keuken. Maar plotseling stop ik met lopen, dus Shawn knalt van achter tegen me aan en we vallen om. "Hahaha sorry Emma." We liggen op de grond te lachen.

- "Wat doe jij nou Mike!?" Mike en ik lagen op de grond te lachen. "Sorry, ik viel voor je!" We lagen in een deuk. "Weirdo."

Ik hield zo veel van hem.
We verscheelden maar 10 maanden. We zaten zelfs in de zelfde klas.
Hij was m'n beste vriend. -

"Sorry, heb ik je pijn gedaan?" Zegt Shawn troostend. "Nee sorry. Ik ga naar huis." Zeg ik snel. Er staan tranen in mijn ogen.

Don't be a fool [sm]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu