Twaalf

1.5K 58 13
                                    

(A/n)
Laatst is dus het adres van Shawn geleaked, echt belachelijk... (Ik heb het adres maar ga hem niet delen,) Maar wat wel redelijk grappig is. In de proloog zei ik dat ze woonden op gloucester square (ik koos gewoon een random locatie in Pickering), en Shawn woont in het echt daar dus echt ziek dichtbij.. zo toevallig😂😂 naja..

"Oké, Cam wil je het filmen?" Ik ga samen met Cameron naar het vliegveld, Shawn is op bezoek bij zijn 'manager'. "Wat filmen?" Zegt hij. "Dat we elkaar weer zien na ongeveer 2 maanden?" Zeg ik. "Duhh" "oh, haha, ja tuurlijk." Zegt hij. "Ze komt om 11am aan. Nu is het 10.30 am. We gaan het halen denk ik." Ik ben zo gespannen! Ik ga Fleur weer zien! "Doe maar rustig joh! We zijn ruim op tijd, ze moeten ook nog op hun bagage wachten hè?" Zegt hij lachend. "Ja inderdaad."

(A/n) in dit hele boek is dikgedrukt NL
Als ik Fleur zie ren ik direct op haar af., ze ziet mij nog niet "Ik heb je zo gemist!" Roep ik terwijl ik haar omhels. "Ik jou ook zo erg!"

En zo staan we heel lang te knuffelen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


En zo staan we heel lang te knuffelen. "Moet je zien wie ik heb meegenomen?" Ik wijs naar Cameron en pak snel de telefoon over om haar reactie op Cameron te zien. "Omg! "En ze rent op hem af. Hij knuffelt haar. "Cuteeeee." Roep ik.

Als ik ook de moeder gedag heb gezegd gaan we naar de auto. "Vinden jullie het erg als ik deze video op twitter zet?" Vraag ik voor de zekerheid. "Nee ik niet." Zegt Cameron. "Ik ook niet!" Zegt Fleur blij. "Oké mooi!"

@/emmadegraaf:
Kijk zelf maar. @/fleurprinses @/camerondallas
*video*

@/amandapysa:
😍😍 @/emmadegraaf

@/jipbakkertje:
Ik mis je ooooook @/emmadegraaf

@/cameronisbae:
Cutee: friendshipgoals & fanshipgoals @/emmadegraaf @/camerondallas @/fleurprinses

"Het is echt zo saai in Nederland, we missen jou!" Zegt Fleur. "En Mike." Vervolgt ze zachter. Ze geeft me een knuffel. "Iedereen steunt je keuzes hoor! We houden altijd van je."
Ik moet lachen door mijn traanogen heen. "Ik hou zo veel van je."

48087 likes                                                                  2248 reacties@/emmadegraaf: herenigd❤️ @/fleurprinsMeer reacties

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

48087 likes                                                                  2248 reacties
@/emmadegraaf: herenigd❤️ @/fleurprins
Meer reacties....
@/jipbakker: Tatoo? 😂👌🏻😍
@/emmadegraaf: plaktatoo 😂😂 @/jipbakker
@/Carlijndirks: 😍
@/fleurprins: ❤️

"Fleur! Kom die douche uit! Ik wil!" Roep ik lachend. Het is 9pm en we gaan morgen naar de fotoshoot! Zo leuk!!!!
"Bijna klaa-aaaar!" Roept ze terug.

Na 20 minuten komt ze de douche uit. "Heel fijn dat je zo snel was."
Ik lach en ik loop de badkamer eindelijk in.

Na 15 minuten ben ik ook klaar en we besluiten nog even Netflix te kijken en dan te slapen. We willen geen wallen bij de fotoshoot!

~

"Als we ons ontbijt op hebben worden we opgehaald door Patrick. Shawn hoort er ook elk moment te zijn. Hij gaat ook mee." Deel ik mee. "Okayy."
*ding dongg*
"Hallo, Patrick!" Begroet ik hem. "Hoi!" "We moeten nog heel even wachten op Shawn, oké?" Vraag ik. Hij knikt. "Kom tot die tijd anders even binnen." Maar zodra ik dat heb gezegd zie ik Shawn aankomen. "Laat maar Patrick, daar is Shawn al."
"Fleur! Shawn en Patrick zijn er!" Roep ik. Patrick moet lachen.

"Deze fotoshoot is een beetje anders, jullie krijgen dit keer make-up op, en kleding aan die jullie moeten showen. Ook zullen er veel mensen zijn die jullie beoordelen en misschien wel nare dingen zeggen, dit is niks persoonlijks. Soms zeggen ze het zelfs om een emotie op te roepen." Ratelt Patrick in de auto. "Onthoud dat jullie super leuke meiden zijn en alleen naar mij moet luisteren, ik bepaal of je haar eventueel korter mag of moet en andere zaken. Ook gaan jullie apart en samen op de foto."
Ik zucht. Het is zo spannend.

"Kan je naar beneden kijken?" "Kin iets omhoog." "Kijk elkaar eens aan?" "Jullie hebben lol! Lach!" "Ik voel geen emotie!" "Toon je boosheid die je nu op mij hebt." "Reageer op elkaar." "Nu boos." "Oké ik wil Fleur alleen, Emma kan je aan de kant?" "Oké mooi Fleur." "Goedzo." "Kin iets omhoog." "Ja mooi." "We hebben hem!" "Emma nu heel even jij alleen." "Laat die emoties zien!" "Ben je boos ofzo? Lach!" "Show de kleding!" "Kin iets omhoog." "Kijk eens in de camera! Niet erlangs." "Oké we zijn klaar."

In mijn kleedkamer stort ik in. Wat doe ik fout. Op mij hebben ze zoveel mee commentaar dan op Fleur.
Als Shawn binnenkomt probeer ik mijn tranen op tijd weg te vegen en blij te kijken. "Wat is er Em?" Hij kijkt me zorgelijk aan. "Niks.." "kom hier, je bent mooi zoals je bent, ze doen dit om die emoties op te roepen! Weet je nog wat Patrick zei?!" Zegt hij troostend. "Ehm.. ja. Maar het raakt me." Zeg ik zacht. "Zet het van je af. Wat vindt je belangrijker: dat ik je mooi vind, of dat hij je mooi vindt?" Ik zeg niks, hij weet het antwoord wel. Ik vind Shawn natuurlijk belangrijker. We knuffelen. "Kom je Em? We gaan na bespreken." Roept Patrick naar binnen. "Ze komt zo!" Roept Shawn terug.

"Jullie hebben het verschrikkelijk goed gedaan." Zegt de fotograaf. "We willen jullie graag als gezicht voor onze campagne hebben we besloten, maar wel samen. Dus Fleur zou elke keer hier naartoe moeten komen. Wij betalen die onkosten natuurlijk." Vervolgt hij. Patrick knikt: "Ik zal het er met ze over gaan hebben, je hoort zeker nog van ons!"

In de auto hebben we het er over. "Super gedaan meiden, de vraag is alleen, of jij Fleur, hier wel elke keer naar toe wil komen." Zegt Patrick. Ik kijk Fleur aan. Ze lacht. "Natuurlijk! Het is hier te gek!" Zegt Fleur. "Wel eerst even met je ouders overleggen hè Fleur?!" Lacht Patrick.

Die volgende woensdag gaat Fleur alweer weg. Ik ga haar weer heel erg missen.

Don't be a fool [sm]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu