Vijftien

1.4K 53 6
                                    

"Heey Cam" ik geef hem een knuffel. "Ik heb je gemist," hij is 1 week naar Los Angeles geweest naar Jack & Jack. "Ik jou ook,"
"Ga je mee Shawn ophalen? Hij komt om 7pm aan," vraag ik. "Ja natuurlijk, maar Jack & Jack gaan ook mee oké?" zegt hij. We zijn nu bij zijn huis. "Zullen we een video gaan maken?" Vraag ik. "Ja leuk," zegt Jack G. "Ja cool," zegt Cameron. "Oké laten we een bak video gaan maken! Dat is hilarisch," zeg ik.
"Maar dan moeten we eerst naar de supermarkt," zegt Jack J.

Nadat we in de supermarkt zijn geweest, beginnen we met opnemen.
De Jacks en Cameron beginnen buiten beeld en dan komen ze later erbij.
"Hallooooo! Welkom bij een nieuwe videoo! Ik ga een taart bakken! Maar dat doe ik natuurlijk niet alleen! Ik ben nu met Jack!" Ratel ik en Jack J komt naast me staan. "Hey peoples!" Zegt hij enthousiast. "En met Jack!" Zeg ik lachend. Ook hij komt naast me staan. "En last but not least: Cam!" Roep ik en hij springt in beeld.

Na dat we hem hebben opgenomen heeft Xanne voorgesteld om hem te editen. Blijkbaar vindt ze dat leuk. Dus natuurlijk mag dat.
Ze is na 2 uur al klaar, en we uploaden hem direct.

@/camerondallas:
New video up! Op @/emmadegraaf haar kanaal!

Insta dm met Irismendes:

Iris: Je yt video is echt geniaal!

Me: Bedankt! Fijn dat je hem leuk vindt

Ik vind Iris echt heel aardig, alsof we elkaar al super goed kennen terwijl we elkaar pas 1 keer hebben gezien..

Het is inmiddels al 5pm, een beetje te vroeg om al naar het vliegveld te gaan, maar we besluiten daar avond te eten. Dus daarom gaan we zo vroeg.

"Wat wil jij?" Vraagt Cameron. We zijn uiteindelijk gestrand bij de KFC. "Kip!" Roep ik blij. "Haha, ik kies wel voor je," zegt Jack G lachend.

"Hallo," zegt een verlegen meisje, naast haar staat een vrouw met een camera. "Mag ik een foto met jullie?" "Natuurlijk!" Zegt Cameron. We maken een foto en moeten dan eigenlijk gelijk weg. Shawn is aangekomen. Maar ze blijft praten met ons. "Ik ben echt al vanaf het begin fan. Ik heb al jullie vines en video's gezien!" Zegt ze. "Hey, sorry. Maar we moeten een vriend van ons ophalen. Hopelijk zien we je nog een keer," zegt Jack J. Hopelijk wordt ze niet boos. "Ik kan wel mee lopen! Ik heb alle tijd!" Zegt het eerst verlegen meisje maar nu gewoon irritant. "Sorry, dat hebben we liever niet," zeg ik. Ik voel me zo slecht. "Nou doei dan!" En ze loopt weg. "Sorry," zegt de vrouw zacht en ze loopt achter haar aan.

Emma de Graaf is totally goals of een bitch?
Emma de Graaf aka de meid die hotter op haar 16e is dan jij ooit zal zijn, heeft een paar erg bekende vrienden. Vandaag zijn ze dan ook gezien etend bij de KFC. Volgens onze bron waren ze aan het wachten totdat Shawn Mendes landde op het vliegveld. Maar Emma was bepaald niet in een goede bui. Er was een fan naar het groepje toe gekomen en die was volgens de bron zonder pardon na een foto weg gestuurd door Emma. De laatste tijd gaat het niet helemaal optimaal met de relatie van Shawn en Emma, dus waarschijnlijk deed ze daarom zo.

Zodra ik Shawn zie verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Maar behalve dat wordt er ook in eens heel hard geschreeuwd. Er staat een groep van fans.. Maar Shawn komt op ons af dus de fans merken ons ook op. Ze schreeuwen nóg harder.. "Mag ik een foto!?" "Love you Cam!" "Jack!" "Shawn!" "Emma! Mag ik op de foto?"
Ik geef Shawn een knuffel en kus. "Ik heb je gemist," zegt hij. "Ik jou ook,"
Cameron en de Jacks zijn al foto's aan het maken met fans, dus wij gaan ook maar foto's maken.
"Emma heb je dit artikel al gezien?" Vraagt een fan. Ze laat me het op haar telefoon zien.

@/emmadegraaf:
Wat een bullshit

@/emmadegraaf:
Ik heb dat meisje gewoon gezegd dat we liever niet hadden dat ze bij ons bleef

@/emmadegraaf:
En buiten dat: ik ben totally goals en een bitch

@/camerondallas:
Queen @/emmadegraaf

"Ik geloof je hoor," zegt de fan. "Wat is je naam?" Vraag ik. "Jenn," zegt ze. "Mooie naam!" "Bedankt,"

~ POV Shawn

"Welkom Shawn," zegt de interviewer. "Hallo!" Zeg ik. "Hoe is het met je?" Vraagt ze. "Best wel heel goed eigenlijk! Ik ben net op een soort vakantie geweest en dat deed me goed," zeg ik glimlachend. "Wat fijn! Ik hoorde ook dat je in een relatie bent op dit moment?" Zegt ze. "Met een Nederlander heb ik begrepen.," "Haha, ja klopt," zeg ik lachend. "En zeker geen lelijkerd. Ook heeft ze een modellen carrière begreep ik." Ik moet blozen. "Ja, daar is ze mee bezig," zeg ik. "Oké, verder over iets anders. Je hebt een platencontract aangeboden gekregen hoorde ik!" Zegt ze.

~ POV Emma

Terwijl Shawn bij een interview is voor tv wordt ik gebeld. "Hallo, we zijn van iHeartradio, we zouden je graag een keer in de studio willen hebben. Kan je morgen 10am?" Hoor ik een vrouw zeggen. "Ja, ik denk het wel," dit komt uit het niks. Ik heb nog nooit een interview gehad. "Oké, dit is het adres: *adres* tot dan!" Zegt ze. "Dag!"

Bae's:

Me: ik mis jullie zoooo

Jip: ❤️❤️

Carlijn: ik jou oook💗

Me: over 3 weken ga ik met Shawn naar Nederland!! 😁

Jip: OMG LEUK

Fleur: Jaaaaaaa🎉

Don't be a fool [sm]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu