***EDITED***
Gesprek tussen Shawn en Emma
Shawn: Sorry, ik wist niet dat ik je pijn deed.
Shawn: Emma?
Shawn: Sorry? Ik dacht dat ik niet zo hard tegen je aan kwam.
Me: het ligt niet aan jou. Het geeft niks. Dont worry😌
Shawn: oké, gelukkig.
Me: ik moest denken aan mijn broertje, Mike, wij lachten ook altijd heel hard samen. Hij is overleden.
Waarom ik dit aan juist hem vertel weet ik niet, het voelt gewoon goed. Hij is aardig - en zeker niet lelijk. Maar hij is de broer van een vriendin van me, dus dit is een no go denk ik.
Maar hij blijft aardig.Shawn: Goh, heftig. Gecondoleerd.❤️
Me: bedankt. Ik ga nu naar school. Zie je straks waarschijnlijk.
Shawn: Tot straks :)
~
"Hooi!" Zeg ik tegen Samantha en Amanda terwijl ik het lokaal in loop. "Heey, hoe is ie?" Vraag Amanda terwijl ik achter ze ga zitten.
"Goed, met jullie?" Vraag ik beleefd terug. Het gaat helemaal niet goed. Ik zit in een dip. Een diepe dip. "Goed!" antwoord Amanda.
Ik leg mijn telefoon en andere schoolspullen op tafel.Tijdens de les heeft Xanne mijn telefoon in haar hand terwijl ik een bericht krijg. Blijkbaar een bijzonder bericht. "Oee, Emma heeft fix met Shawn!" Schreeuwt ze door de klas. "Geef is, ik wil het zien!" Zegt Jill. "Nee geef aan mij" zeg ik. "En houdt jullie monden dicht." Zeg ik er zacht achteraan. "Ik heb geen fix met Shawn." mompel ik.
"Jajaa, en dit dan?" Zegt Xanne.
Shawn: heb je zin om een keer samen naar de film te gaan?
"Nou... weet ik veel, misschien doet hij het om het goed te maken." Zeg ik als smoes. "Om wat goed te maken dan?" Zegt Aaliyah. "Hij duwde me gister op de grond.." zeg ik. "Jaja, dat was helemaal niet zo hard toch?" Zegt ze terug.
"Nou en." grinnik ik."Van mij mag je best met hem naar de film hoor," zegt Aaliyah. "Ik heb er geen problemen mee!" "Haha, nou, ik was ook niet van plan het aan jou te vragen. Maar bedankt voor je goedkeuring!" lach ik. "Als ik jou was zou ik mee gaan. Don't be a fool. Ook al is hij m'n broer. Hij mag er zijn toch?" lacht ze zacht. "Ik denk dat hij je leuk vindt." giechelt ze.
"Gister zei mijn moeder namelijk dat ze jou aardig vond. En Shawn zei heel enthousiast dat hij dat ook vond." ratelt Aaliyah.
"Haha, ik kijk wel. Ik zie je morgen!" roep ik.~
Gesprek tussen Shawn & Emma
Me: Lijkt me leuk!🙂
Shawn: okee wanneer kan je?
Me: Altijd eigenlijk?! K heb geen leven..🙃
Shawn: oké, haha. Morgen avond?
Me: is goed!
"Emma, mag ik binnen komen?" hoor ik van achter de deur. "Ja kom maar," zeg ik. Het is mijn oma. Ze komt naast me op het bed zitten. "Hoe is het met je? Heb je het naar je zin?" vraagt ze. "Ja, ik heb al veel vrienden gemaakt. Morgen ga ik met een jongen naar de film," zeg ik enthousiast. "Gelukkig voel je je goed, meis" en we geven elkaar een knuffel.
~
De schoolbel gaat. We zijn eindelijk uit! "Wohoee!" Roept Jill.
Ik loop naast Xanne. "Hey, heb je zin om bij mij te chillen?" Vraag ik zacht aan Xanne. "Ja leuk! Ik ben nog nooit bij jou geweest geloof ik," zegt ze. "Ik heb een afspraak met Shawn vanavond. Je moet me helpen met kleding en make-up!" lach ik fluisterend. Dit klinkt zo gek eigenlijk.
"OMG! Leukk!" roept ze.
"Zachtjes! Niet iedereen hoeft het te weten!" zeg ik dringend.~
"Deze staat je echt super goed!" zegt Xanne. "Net als alle vorige jurkjes zeker!" lach ik. "Alles staat jou gewoon goed, je bent gewoon een beauty." complimenteert Xanne."Hahahaha, grapje zeker," lach ik. "Nou, Shawn is best knap, en mij wilt 'ie niet," zegt ze "er zijn best veel meisjes die hem leuk vinden, en jou kiest 'ie uit."
"Na, ja. Oké dan. Hij vindt mij misschien knap. Maar dat betekent niet dat ik dat ook ben," zeg ik."Oké nu de make-up nog," zegt Xanne. "Hou het alstublieft naturel. Ik wil niet zo'n make-up pannenkoek zijn," zeg ik grappend. "Oké, dat moet lukken,"
"Het is heel mooi, thanks bae!" en ik geef haar een knuffel.
Gesprek tussen Shawn & Emma
Shawn: ik ben nu onder weg!
Me: oké ik sta klaar!
JE LEEST
Don't be a fool [sm]
FanfictionVOLTOOID ~Shawn Mendes fanfiction~ Emma verhuisd. Ze wilt haar verleden verwerken en een nieuw begin maken. Ze maakt al gauw vriendinnen, waaronder Aaliyah Mendes.. Een vriendschap zorgt voor een relatie en die relatie zorgt voor roddels, verraad en...