Tweeentwintig

1.2K 44 6
                                    


@/shawnmendes:
Morgen, middernacht. EST time. MIJN EERSTE SINGLE! Komt uit op iTunes en Spotify😝 (we gaan live)

@/emmadegraaf:
Proud. @/shawnmendes , morgen middernacht. Z'n eerste single! En de single is amazing. (Hij gaat live)

"Shawn, Emma, gaan jullie mee lunchen bij five guys?" Roept Karen naar boven. Ik kijk Shawn aan, hij knikt. "Ja we komen!" Roep ik terug.

"Wat wil je Em?" Vraagt Aaliyah. "Salade Caprese." Dat is beter voor me. Ik eet zo slecht de laatste tijd. Patrick zei het ook al. Ik kan maar beter een beetje lijnen als ik nog model wil zijn. "Oké," Aaliyah klinkt verbaasd. Wie koopt er dan ook een salade bij five guys..?
"Je bent niet dik hè?" Zegt Shawn vanachter in mijn oor. "Ik weet t," mompel ik zuchtend terug. Ik wordt wel dik als ik zo blijf eten.

"Hoe laat wil je naar huis?" Vraagt Shawn. Ik kijk op mijn telefoon naar de tijd. "Ehm.. nu?" Zeg ik lachend.

"Bedankt voor het brengen Manuel," zeg ik. Hij heeft me afgezet bij mijn huis. "Geen probleem, ik doe het graag,"

"Hallo Emma! Was het leuk?" Vraagt Rob. Mijn oma's vriend. Ik knik en trek mijn jas uit. "We eten pasta zalm,"
"Lekker!" Rob kan super goed koken. Sinds de eerste keer dat hij bij ons woont kookt hij, en het is verschrikkelijk lekker.

"We willen dus gaan trouwen," eindigt oma. Ik ben blij voor haar. Ze is echt verliefd. Zo zou papa het ook willen. "Ik ben blij voor jullie," zeg ik glimlachend. "We willen alleen geen grote trouwerij, we willen alleen familie en goede vrienden erbij hebben," vervolgt Rob. "Dit betekent dus ook dat Rob permanent bij ons komt wonen?" Vraag ik, oma knikt en Rob zegt: "ja".

Gesprek tussen Iris & Emma:

Iris: de date ging echt heel goed

Iris: Cam zei ook dat hij mn kleding heel leuk vond

Iris: en we hebben nu officieel❤️

Me: OMG SUPER LEUKKK😍

Me: maybe kunnen we een keer dubbel daten!😂🤗

Iris: hahahah ja👍🏼

Iris: al mijn vriendinnen uit Amerika worden ook gek nu😄

Me: whahahaha😂

Best gek dat ze een fan is, en nu met hem heeft. Maar ja.. het is Camerons keuze, dus het zal wel goed komen.

~

4379 likes                                                        2356 reactiesMeer reacties

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

4379 likes 2356 reacties
Meer reacties.....
@/thelatemendes: ben je bij magcon Florida?
@/magcontour: @/thelatemendes ja ze is er zeker volgende week bij
@/aaliyahmendes: knapperd❤️

@/emmadegraaf:
#askemma

"Flomendes vraagt: is het niet awkward om te hebben met de broer van je vriendin? Ehm.." ik moet lachen. "Ja dat is best awkward soms, maar voordat we kregen zei Aaliyah al dat ze het goed vond. "
"Geraldinex vraagt: kan je deze vraag in het Nederlands beantwoorden? : wat mis je aan Nederland? Ehm. Vooral mijn vriendinnen. En het eten, hier hebben ze geen hagelslag," Ik moet lachen. Ik mis eten...
"Xarade vraagt: MagCon of modellenwerk?" Hier moet ik over nadenken.
"Dit is serieus een moeilijke vraag," grinnik ik. "MagCon is nu super leuk, maar ik kan dit niet mijn hele leven doen.." mompel ik. "Ik kan niet kiezen!"

Gesprek tussen Xanne & Emma:

Me: heeey! Wil je nog steeds mijn video's editen?❤️

Xanne: ja leuk!

Me: kan ik het opsturen dan?❤️

Xanne: is goed, maar ik kan m morgen pas editen. Ben bij mijn oma😂

Me: Prima jima, no stress, hoeft vrijdag pas online

Xanne: oké! ik heb het binnen!

Xanne wil ook naar de film academie. Ze is ook echt goed in editen. Zelf heeft ze ook al wat short movies gemaakt. Die zijn echt heel leuk.

Mijn telefoon gaat af, op de nummerherkenning staat Shawn. Ik neem natuurlijk op. "Hey Em," hoor ik Shawn zeggen. "Hey Shawniee," "Kom je vanavond naar mij?" Ik hoor heel veel achtergrond geluid. "Voor de livestream van mijn nummer...?" Ik weer dat hij super onzeker is over zijn nummer. "Ja ik kom graag!" Hij zucht, van blijdschap waarschijnlijk. "Kan je om half 9 bij mij zijn?" Vraagt hij. "Ja is goed! Tot dan!"

"Hey!" Zegt Manuel. "Hoi," "Shawn of Aaliyah?" Zegt hij lachend. "Shawn," "hij is boven," hij laat me binnen.

"Hey Shawnie," Ik bespring hem van achter en geef hem een kus op zijn wang. "Heey Emmie," we zoenen.

"Ik wil live gaan om 10.30pm, en dan gaan we gewoon vragen beantwoorden en kletsen, oké?" Ratelt Shawn. Ik knik. "Relax bae," ik knuffel hem.

.

Don't be a fool [sm]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu