@/camerondallas:
#prayforemmasgrandma@/bagofshitandmoney:
Wtf, wat is dit voor een hashtag: #prayforemmasgrandma ?@/mendesfantho:
Haar oma heeft een ongeluk gehad, @/bagofshitandmoney@/bagofshitandmoney:
Dus dan moet heel twitter daar vol mee staan? Mijn nichtje van 3 is 2 weken geleden overleden. @/mendesfantho@/mendesfantho:
Gecondoleerd, misschien moet er voor jou ook een hashtag. Onee, dat doet niemand omdat je een hater bent. @/bagofshitandmoney@/emmadegraaf:
❤️✌🏻 @/mendesfantho@/bagofshitandmoney:
Als je met Emma wilt praten moet je naar dit nummer bellen: **,. Succes@/mendesfantho:
Blokkeer allemaal bagofshitandmoney, ze heeft Emma's telefoonnummer geleaked@/emmadegraaf:
Ik houd van jullie, maar bel met alsjeblieft niet. Ik ga niet opnemen. Berichtjes sturen heeft ook geen zin@/emmadegraaf:
Het is niet dat ik niet met jullie wil praten maar ik ben nu in het ziekenhuis@/emmadegraaf:
Please stop met bellen,"Ik begrijp het niet," zeg ik. "Ik heb met niemand mijn telefoonnummer gedeeld die ik niet goed ken," ik kan wel huilen. Dit is echt heel irritant. "Jawel, met Iris," mompelt Shawn. Hij is mee naar mijn oma. Ik kijk hem verbaasd aan. Hij gelooft Xanne toch niet?
"Waarom haat iedereen haar?" Vraag ik. "Ik haat haar niet, maar sinds dat jullie elkaar kennen is dit zo," zegt hij troostend. "Misschien moet je oppassen bij haar. Gewoon voor de zekerheid," Ik vind het zo gemeen. Ik durf te zweren dat ze niks heeft gedaan. "Jullie mogen naar binnen, maar doe wel rustig," zegt de verpleegster die net mijn oma's kamer uit komt.
"Xanne denkt dat jij mijn nummer hebt geleaked," ik heb besloten open te zijn, te kijken naar haar reactie. "En geloof je dat?" Vraagt Iris. "Nou eh.. ik weet niet wat ik moet geloven," Iris krijgt tranen in haar ogen. "Ik zou zo iets echt nooit doen," ik geef haar een knuffel. "Ik geloof jou, maar-" "Maar? Xanne weet alles toch wel beter en is veel betrouwbaarder? Ga maar naar huis," "Nee zo bedoel ik het niet," ik moet ook bijna huilen. Ik wil haar echt niet kwijt. Het wordt tijd dat ik deze persoon ga ontmaskeren.
Maar hoe weet ik niet. Ik kan het niet gewoon maar vragen aan bagofshitandmoney. Ik moet een ander manier gaan vinden.
"Hallo met de Twitter hulp," zegt een mevrouw. "Hallo, ik ben Emma de Graaf," "Hallo, Emma, waar kan ik je mee helpen?" "Nou, ik ben best redelijk populair op internet, en nu is mijn telefoonnummer gelekt. Ik was benieuwd of jullie me kunnen helpen met de persoon vinden die daar achter zit?" Vraag ik.
"Ik zie het ja, je bent best wel heel populair. Zeker kan ik je helpen," "Nu?" "Ehm, ja, het is heel snel gedaan als het goed is," er is een moment stilte en ik hoor haar typen. "Het IP adres is gevestigd op *adres* in Bussum, Nederland," ik schrik me dood. "Bedankt voor je hulp," "Geen probleem,"
Jip?Gesprek tussen Jip & Emma:
Me: waarom?
Me: was dit nodig
Me: ik wordt nu dood gespamt
Jip: waar heb je het over
Me: ik denk dat je dat wel weet.
Ik probeer haar te FaceTimen maar ze klikt me weg.
Jip: ik wil er niet over praten
Jip: je bent gewoon veel te verwend
Jip: je hebt alles
Me: behalve ouders, en privacy
Jip: ik moest je gewoon terug pakken
Jip: weet je nog? Ik wilde altijd model worden
Jip: en nu zet jij zo'n stomme foto online en ben je in 1x model.
Jip: dat is meer dan gemeen
Me: kan ik daar wat aan doen
Jip: misschien wel hè
Ik blokkeer haar. Wat een rot streek.
Ook ga ik morgen zorgen dat ik een nieuw nummer krijg want anders word ik echt gek.
JE LEEST
Don't be a fool [sm]
FanfictionVOLTOOID ~Shawn Mendes fanfiction~ Emma verhuisd. Ze wilt haar verleden verwerken en een nieuw begin maken. Ze maakt al gauw vriendinnen, waaronder Aaliyah Mendes.. Een vriendschap zorgt voor een relatie en die relatie zorgt voor roddels, verraad en...