***EDITED***
@/shawndegraaf:
@/shawnmendes en @/emmadegraaf zijn echt couple goalss❤️@/emmadegraaf:
Awhh luf ya @/shawndegraaf@/smendeslove:
Ik ben echt jaloers op @/emmadegraaf 😝@/emmadegraaf:
Ik ben echt jaloers op @/smendeslove ❤️@/Xannex:
@/emmadegraaf pizzaaaaaaa@/emmadegraaf:
😂😂😂 @/xannexHet gaat heel goed met me. Veel beter dan in Nederland. Inmiddels woon ik nu al bijna 3 maanden in Canada, en morgen heb ik 2 maanden met Shawn!Het is nu 2 augustus, en 8 augustus wordt Shawn 16! Ik ben 2 april jarig. We verschelen dus net iets minder dan 8 maanden.
De bel gaat.
"Ik doe wel open!" roep ik naar mijn oma. Als ik de deur open doe zie ik Aaliyah staan. Ze ziet er heel erg blij uit. "Heey, waarom ben je zo blij?" vraag ik. "Nouu, eh. Laten we eerst even naar je kamer gaan." zegt ze. "Oeee geheimzinnig." lach ik."Nou kom maar binnen dan."
"Vertel! Wat is er?!" roep ik enthousiast. "We gaan naar Hawaï deze aankomende vakantie, en omdat mijn vader dingen heeft met zijn werk hebben we 1 vliegticket over." Ik voel hem al aankomen, maar ik besluit te wachten tot ze verder vertelt.
"Dus nu kopen mijn ouders nog een extra ticket zodat Shawn en ik en vriend mee konden nemen. Dus mijn moeder vroeg wie we mee wilde, dus weetje wat Shawn zegt? Emma! Dus ik zeg van, nee ik wil Emma, dus nu neem ik jou mee, en Shawn neemt Cameron mee." ratelt ze.
"Dussss... wil of mag je mee?" Vraagt ze uiteindelijk.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik wil mijn oma niet zo lang alleen laten. Ze heeft niemand behalve mij.
"Ik overleg het even met mijn oma, ik wil haar hier niet alleen achterlaten," mompel ik. "Ja, dat begrijp ik!" Ze kijkt om zich heen alsof ze iets zoekt.
"Als je het weet whatsapp je maar! Ik moet nu eigenlijk weer naar huis. We gaan eten." zegt ze terwijl ze opstaat. "Oké, dan. Ik laat je wel even uit," zeg ik.
~
"Lekker gekookt oma!" zegt ik blij. "Bedankt, schat." reageert ze.
"Ik ben door een vriendin uitgenodigd om met haar mee te gaan in de vakantie naar Hawaï." Zeg ik. "Maar ik wil je hier niet alleen laten." Vervolg ik mijn zin. "Schat. Ik moet je eigenlijk iets vertellen. Ik heb een nieuwe vent hier ontmoet. Ik ben denk ik verliefd.. dus ik zal hier zeker niet alleen zijn hoor!" Zegt ze aardig. "Ik zou zeker weten meegaan. Met wie ga je dan mee?" Vraagt ze. "Met Aaliyah, het zusje van Shawn, mijn vriendje weet je nog?"
"Is dat nog steeds aan? Wat leuk. Ga maar mee schat."Gesprek tussen Aaliyah & Emma
Me: mijn oma vindt het helemaal oké😁
Me: ze heeft een nieuwe vriend namelijk
Aaliyah: super leuk! ❤️Ik vertel het direct (we zitten nog aan tafel)
Aaliyah: iedereen vindt het leuk. Zaterdag vertrekken we vroeg, dus het is handig als je dan bij mij logeert, kan dat?💓
JE LEEST
Don't be a fool [sm]
FanfictionVOLTOOID ~Shawn Mendes fanfiction~ Emma verhuisd. Ze wilt haar verleden verwerken en een nieuw begin maken. Ze maakt al gauw vriendinnen, waaronder Aaliyah Mendes.. Een vriendschap zorgt voor een relatie en die relatie zorgt voor roddels, verraad en...