***EDITED***
Bae's:
Carlijn: Je woont toch in Pickering, Emma?
Caro: ja ik dacht van wel
Jip: ja daar woonde ze geloof ik
Me: ja inderdaad hoezo?
Carlijn: is het Shawn Mendes waarmee je hebt?😳
Me: ehm, ja
Carlijn: OMG HIJ KAN ZO MOOI ZINGEN❤️
Fleur: Is hij die ene van vine?
Me: ehm ja😂
Carlijn: er is zelfs een vine met jou zie ik nu😳
Carlijn: iedereen vindt je cute, en dat jullie couple goals zijn😍
Me: hhahaha😂
Caro: omg ik zie het nu ook😎
Jip: stuur door pleaseee🤗
Caro: *video*
Me: omg dit is zo falend🙄
Carlijn: kan je me FaceTimen als je met hem bent?😳
Me: ja kan! Maar nu moet ik gaan, naar school! Byeee💕
Fleur: Byeeee
Echt grappig dat ze hem kennen. Ik weet er nog steeds eigenlijk bijna niks vanaf.. ik ga Aaliyah er eens naar vragen.
"Hey! Aaliyah, ik moet je even iets vragen." begin ik. "Vraag maar raak!" zegt ze enthousiast.
"Nou, Shawn zit toch op vine? Wat is dat überhaupt, wil je het laten zien?" Ik ben best nieuwsgierig, ik wil die app ook.. ondertussen heeft Aaliyah haar telefoon gepakt. "Kijk, dit is vine: je kan korte video's van 6,5 seconden delen. En Shawn zingt. Inmiddels heeft 'ie al veel volgers. Kijk! Dit is een video van jou!" Ratelt ze.
"Wil je de app op mijn telefoon installeren? Ik begrijp niks van dit ding," vraag ik. "Ehm, ja tuurlijk." Ik geef haar mijn telefoon en ze gaat direct aan de slag.
"Het lijkt erop dat je telefoon te oud is voor vine.. sorry," grinnikt ze. "Ow, geeft niet." zeg ik. "Laten we naar de les gaan." Ze sleurt me mee. Terwijl ze me mee sleurt zie ik Shawn staan, ik zwaai naar hem. Hij lacht en zwaait terug.
- "Mam, mag ik een nieuwe telefoon?" vroeg ik voor de zoveelste keer aan mijn moeder. "Nee, je kan bellen, sms'en en whatsappen, dat is goed genoeg!" zei ze altijd. "Oké dan." Zei ik dan. "'Mag ik dan oreo's?" Ik hield van Oreo's. "Ja hoor" we hadden een kastje, waar Mike niet bij kon. Anders dan snoepte hij te veel. -
"Hallo?! Wakker worden!" hoor ik vaag. "Emmaaa?" schreeuwt Samantha in mijn oor. "Wat is er?" zeg ik dromerig terug.
"Jeetje waar was jij? In dromenland ofzo?" vraagt Jill. "Ehm, ja ik denk het." grinnik ik. "Nou, de bel ging, we hebben pauze, kom je?" zegt Xanne. "Ehm ja." mompel ik. Ik pak mijn spullen in en loop achter ze aan.
"Heeey gurls!" zegt Nash. "Heeey!" zegt Xanne. En ze geven elkaar een knuffel. "Fix Nash fixx!" roept Aaron.
Ondertussen is Shawn naast me komen staan en we geven elkaar een knuffel. Als ik uit de knuffel kom, besef ik me dat iedereen naar ons kijkt. "Wat is er?" vraag ik. "Doe ik iets geks?" Cameron en Aaron moeten lachen.
"Nee hoor, jullie zien er gewoon super cute uit!" lacht Amanda. Cameron is naar ons toe gelopen en slaat zijn armen om onze schouders heen. "Ja echt super cute. Couple goalss." schreeuwt hij sarcastisch door de kantine. Ondertussen merk ik dat Nash het filmt."Nash! Wat doe je!?" roep ik. "Ehm niksss!" grinnikt hij geheimzinnig. "Hij filmt voor vine!" roept Aaliyah die naast Nash staat.
Als iedereen zit praat ik met Cameron, Shawn en Jill. "Em, heb jij eigenlijk Instagram?" vraagt Cameron. "Ehm, nee." grinnik ik. "Waarom niet?" Vraagt Jill. "Nou, ehm, mijn telefoon kan het niet aan." lach ik. "Kom vanmiddag gaan we een nieuwe kopen!" zegt Shawn. "Oké, ik heb alleen niet zo veel geld.." zeg ik.
"Ik betaal!" Zegt Shawn. "Nee, joh, dat is super duur!" zeg ik. "Ik heb ook wel wat geld zelf." mompel ik.
"Nou dan betalen we samen!" zegt 'ie. "Jullie zijn zo cute." zegt Jill."Ehm, ja heel leuk dit." zegt Cameron. Zo die is jaloers ofzo. "Boos. Boos!" zegt Jill terwijl ze hem kietelt. "Aah stopp!" schreeuwt Cameron.
"Zij zijn ook wel cute samen." fluistert Shawn in mijn oor, waardoor ik moet lachen.
De bel gaat en iedereen staat op. "Tot straks Em!" zegt Shawn vlak voordat hij weg loopt.
"Ja tot dan!" roep ik terug.~
"Hier, deze." Zegt Shawn. "Een iPhone 5s! Die is super duur Shawn!" zeg ik verbaasd. "Ja, nou? Ik heb het voor je over." zegt 'ie grijnzend. "Ik betaal wel ook mee!" zeg ik. Ik ga hem echt niet alles laten betalen! Dit is echt een dure telefoon! "Nou goed dan! Alleen als ik je mag helpen met alle apps installeren." zegt hij. "Is goed." lach ik.
"Oké, eerst installeer ik alle apps, en dan kunnen we accounts aan gaan maken!" zegt Shawn. Hij is zo cute als hij enthousiast is.
"Kijk dit is twitter, je volgt al al je vriendinnen en mij natuurlijk." zegt hij schattig. Als hij mij m'n telefoon geeft zie ik dat hij meer dan 100k volgers heeft op twitter. "Wooow! Shawn, dit zijn idioot veel volgers!" Ik zie dat hij het er liever niet over heeft."Ja, nou eh. Ik heb dus op vine best wel veel volgers, en die volgen me nu ook op twitter.." zegt hij. "Wil je er ook veel?" Hij kijkt me aan. "Ehm, jaahaa!" zeg ik natuurlijk. Niet wetend van welke cliff ik me af gooi.
@/shawnmendes:
❤️ @/emmadegraafIk zie de volgers binnen stromen, mijn twitter gaat los, en ik heb er nog niks op gezet!
JE LEEST
Don't be a fool [sm]
FanfictionVOLTOOID ~Shawn Mendes fanfiction~ Emma verhuisd. Ze wilt haar verleden verwerken en een nieuw begin maken. Ze maakt al gauw vriendinnen, waaronder Aaliyah Mendes.. Een vriendschap zorgt voor een relatie en die relatie zorgt voor roddels, verraad en...