Vier

2.2K 79 40
                                    

***EDITED***

De bel gaat en ik kijk op van mijn mobiel. "Ik doe wel open, ik denk dat het Shawn is. Ik ga dus ook." Ik geef mijn oma een knuffel. "Is goed. Ik zie je wel thuis komen." zegt ze lief.

"Hoi!" zeg ik. "Hey, kom je mee?" vraagt 'ie. "Nee." probeer ik serieus te zeggen, maar het lukt niet en ik schiet in de lach. Shawn lacht ook.

"Nou kom je toch wel?" vraagt hij awkward. "Ehmm.. ja?" lach ik. "Ik ben op de fiets. Kom je achterop?" vraagt 'ie. "Ja, ik doe even mijn jas aan." zeg ik snel.

"We gaan naar Fantastic beasts and were to find them. Vindt je dat leuk?" vraagt Shawn. "Ja heel leuk! Ik ben echt fan van Harry Potter, dus ik denk dat ik dit ook leuk vind. Ik heb echt alle boeken en films 500 keer gezien. Het eerste deel vind ik het allerleukst" ratel ik. Hij grinnikt. "Ja ik vind Harry Potter ook echt heel leuk." zegt hij.

- "Ik ben Harry en jij Hermelien! En dan gaan we onze eigen toverstokken zoeken oké!?" zei Mike. "Ja, hier zijn goede!" zei ik terug. "Nee, deze zijn helemaal krom!" en hij brak ze doormidden als ze verkeerd waren tot dat we de perfecte hadden. "Deze is per-fect!" schreeuwt hij.
"We moeten nog zo veel doen! Alle boeken moet je me nog voorlezen, alle films bekijken, en er komt een nieuwe film hoorde ik!" ratelde 'ie. -

"Emma?!" roept Shawn. "Eh, ja?! Wat is er?" roep ik terug.

"Ik vroeg of je van m'n fiets af wil stappen. We zijn er!" hij glimlacht lief naar me.

"Ehm ja of course." zeg ik. "Ik was een beetje aan het dromen denk ik." lach ik.
"Ja ik denk het ook." zegt hij grinnikend.

"Ik breng je naar huis." zegt hij. "Zullen we dit vaker doen?" vraagt hij erachteraan. "Ja, leuk!" zeg ik moe, maar enthousiast. "Ik vind je best leuk weet je?" zegt hij na een lange, maar fijne stilte. Ik ben een beetje overdonderd. Hij is maar 8 maanden ouder, dat is geen probleem. Maar hij is zo leuk en ik?

"Ik vind jou ook leuk denk ik." grinnik ik.  Hij stopt met fietsen en draait zich om. "Wil je mijn meisje zijn?" ...... "Ja, natuurlijk! Graag zelfs." zeg ik glimlachend.

"Pfieuw, ik dacht even dat je me ging afwijzen." lacht hij.

~

De film was te gek. Ik heb de hele tijd tegen hem aan gelegen. Het was heel fijn. Zo fijn dat ik in slaap viel. En hij heeft het gefilmd, en vervolgens op zo'n app gezet. 'Vine'. Hij blijkt daar populair op te zijn, om dat 'ie kan zingen! Dat wist ik niet! Ik heb ook nog nooit van die app gehoord. Maarja.

Bae's:

Me: sorry dat ik zo lang al niet van me heb laten horen. Het is hier heel leuk, en ik heb wat afleiding gevonden!❤️

Fleur: geen probleem meid, jij hebt nu ook een leven zonder ons, het spreekt voor zich dat we minder contact hebben.💓

Caro: fijn dat je wat van je laat horen💗

Me: ik heb een vriendjeee

Fleur: wooow wie?

Me: Shawn, jullie kennen em toch niet😎

Caro: leukkkk, fijn dat je er weer een beetje boven op komt.

~

"Leuk dat je er bent!" zegt Karen als ik voor de deur sta. "Is Aaliyah er?" vraag ik. "Ja, kom maar even binnen." En ik loop mee naar binnen. "Aaliyah! Emma is hier!" roept Karen naar boven.

Wanneer ze beneden is gaan we gelijk samen naar boven. "En wat is errr?" vraagt ze gelijk. "Nou, de afspraak met-" "Owjaa! Natuurlijk? Hoe ging het? Goed zeker anders kwam je hier niet, hebben jullie wat? Vertel!" ratelt ze maar door. "Kom op Em! Vertel!" "Rustig maar, het ging dus goed denk ik. Want hij heeft me gevraagd!" "Omg! Heb je ja gezegd? Zeg van wel? Dat lijkt me zo goals. Jullie passen echt super bij elkaar! Omg!"

Don't be a fool [sm]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu