"Zijn we al live?" Vraag ik. "Ik weet het niet," zegt Shawn. "Ik denk van niet," vervolgt hij. "Tweet me even als we live zijn," zeg ik. "Als we nu niet live zijn is het heel zielig," Shawn moet lachen.
@/thelatemendes:
Ja jullie zijn live. Te cute. @/emmadegraaf @/shawnmendes"Thanks the late Mendes. We zijn dus live," ik moet lachen. "Nou, iedereen kan vragen stellen en dat soort dingen,"
@/camerondallas:
De livestream was hilarisch en je song is ZOO GOED! @/shawnmendes@/caro.ja.caro:
Omg Shawns nieuwe liedjes is amazing @/emmadegraaf@/emmadegraaf:
I know bae @/caro.ja.caro~
2 dagen later
"Ik vind Iris echt een raar meisje," zegt Xanne. "Waarom?" "Ik heb het idee dat ze alleen met jou om gaat voor de fame, ze heeft nu ook al een YouTube kannaal gemaakt hè? En daarin praat ze bijna alleen maar over jou, Shawn, Cam, Nash en Aaron. Ze praat over hoe jullie in het 'echt' zijn. Ze gaat nu ook vloggen," ze praat echt alsof het een misdaad is wat Iris doet."Ik weet zeker dat iedereen die vlogs alleen bekijken om jullie te zien," "nou ja zeg. Ik vind haar heel aardig," ik begrijp haar probleem niet. "Ze gebruikt jullie gewoon," "hoe kan je dat nou zeggen, ze is zo aardig!"
"Je moet niet zo naïef doen, iedereen merkt het, ze gebruikt je!" Ik ben echt boos, maar ik ga hier niet in het openbaar met haar verder ruziën.
Emma de Graaf en vriendin in heftige ruzie
Emma is vanochtend met een vriendin in het winkelcentrum gezien. Ruziënd. Volgens de bron beschuldigde (de vriendin van Emma) Xanne een andere vriendin er van dat ze Emma gebruikte. Emma was het daar niet mee eens. Na de ruzie zijn ze uit elkaar gegaan.Gesprek tussen Emma & Iris:
Iris: kom je bij mij taart eten? Mn ma is jarig
Me: is goed, zie je zo
~
"Hier een lekker grote plak voor jou," zegt de oma van Iris. "Dat hoeft niet hoor!" Grinnik ik. "Het is goed hoor,"
Nadat ik een paar happen heb genomen loop ik naar Iris toe die met haar nicht praat. "O my gad.. jij bent toch Emma?" Zegt de nicht. "Ehm ja?" Ik haal mijn schouders op. "Mag ik een knuffel?" Ik doe mijn armen open en knuffel haar. Maar door de knuffel stoot ze mijn bordje met taart om, hij valt op de grond. "O sorry! Ik pak wel een nieuw plakje voor je," ik houd haar tegen. "Hoeft niet, ik heb geen trek meer," we maken een foto en kletsen nog wat. Ondertussen vlogt Iris nog wat en dan ga ik weer naar huis.
"Moet je nog eten?" Vraagt Rob als ik weer thuis kom. "Nee ik heb al veel gesnoept bij Iris," zeg ik. "Oké, moet je nog huiswerk?" Vraagt mijn oma. "Fuck, ja.." "wat zei je?" Lacht Rob. "Niks hoor!" Ik ren de trap op.
"Heey Carlijn," ik ben aan het FaceTimen met Carlijn. "Wat doe je?" Vraagt ze. "Huiswerk," ik zucht. Wat een verschrikkelijk iets is dat toch. "Ik heb m'n huiswerk al af," zegt Carlijn trots.
"Nou dat is fijn," lach ik. "Xavi is denk ik op je," zegt ze dan in eens. "Serieus?" Ze knikt. "Nou dan heeft 'ie heel veel pech" Carlijn moet lachen. "Maar Jip is op Xavi dus die is best jaloers op je geloof ik," mompelt ze.
Ze kijkt op haar telefoon. "Em heb je dat artikel al gezien?" "Ja over die ruzie, het is echt onzin, we hadden gewoon een onenigheid" "nee over iets anders, ik stuur het door,"
Nog meer Emma de Graaf nieuws
Volgens een anonieme bron is Emma onzeker. Ze is bang voor de haat. Wij vinden dat ze niet mag zeuren, ze heeft een perfect leven. Maar ze zou best wat aardiger kunnen zijn tegen de medemens."Het is echt onzin," zegt Carlijn. "Hebben ze niks anders om over te lullen?" Zeg ik. Dit gaat me te ver. Wat is dit voor een lulkoek.
@/samantha.xx:
Je bent een schat. Niet reageren op deze plur @/emmadegraaf"Je bent gewoon heel erg interessant blijkbaar," "ja echt he, 2 artikels op 1 dag,"
(A/n)
Nou ja. Vanaf nu worden de hoofdstukken iets korter. We komen nu eindelijk bij iets spannends in het boek.. Whahahahah Jajajajajajaj
KIPPIES
JE LEEST
Don't be a fool [sm]
FanfictionVOLTOOID ~Shawn Mendes fanfiction~ Emma verhuisd. Ze wilt haar verleden verwerken en een nieuw begin maken. Ze maakt al gauw vriendinnen, waaronder Aaliyah Mendes.. Een vriendschap zorgt voor een relatie en die relatie zorgt voor roddels, verraad en...