Zes

1.8K 71 38
                                    

***EDITED***

@/amandasparl:
Eindelijk heb je ook twitter! You rock gurl❤️ @/emmadegraaf

@/nashgrier:
Hoi @/emmadegraaf

@/emmadegraaf:
Heeeeeey @/nashgrier

Nadat ik met Shawn allemaal apps heb geïnstalleerd gaan we eten. Shawn blijft ook mee eten.

"Hallo, ik ben Shawn!" zegt hij tegen mijn oma. "Och hallo, jij bent dus Shawn! Emma heeft het al veel over je gehad," zegt mijn oma enthousiast.

Awkwardddd...

"We eten lasagne, ik hoop dat je dat lekker vindt?" vraagt ze daarna. "Ja lekker!"

"Kom laten we naar boven gaan," zeg ik als we klaar zijn met het eten.

"Zullen we Harry Potter kijken?" vraagt Shawn. "Ja is goed!" roep ik.

We gaan samen op mijn bed liggen en kijken de film. Hij slaat zijn arm om me heen en ik lig met mijn hoofd op zijn borst. Als de film bijna is afgelopen val ik in slaap.

~

Als ik wakker word zie ik Shawn op de bank zitten in m'n kamer. Hij zit op z'n telefoon. Zelf lig ik ook ineens onder m'n dekens, zo viel ik niet in slaap...

"Heey, ben je wakker?" vraagt hij. "Ja ik denk het," zeg ik slaperig. "Je viel in slaap, ik wilde je niet wakker maken, dus was ik maar blijven liggen." zegt hij.

"Heb je naast me geslapen?" vraag ik. "Dat heb ik niet gemerkt," lach ik.

"Ik durfde je niet wakker te maken dus bleef ik maar liggen, maar midden in de nacht rolde je van me af, dus toen ben ik op de bank gaan liggen." legt hij uit.

"O, hahah," lach ik. Ik kijk op m'n telefoon en zie dat ik duizenden meldingen heb, vooral van whatsapp, ik besluit ze direct te lezen.

Bae's:

Carlijn: omg! Em, ken jij Nash?😱😱

Caro: waarom denk je dat?

Carlijn: nou ze zit in een vine van Nash

Fleur: ja, echt super cute, het is samen met Shawn😍

Fleur: heeft ze je nou al geFaceTimed eigenlijk carl?😬

Carlijn: nee nog niet😭

Jip: ze is het vast vergeten😂😂

Carlijn: nou, ja, het komt wel🤗

Fleur: het is wel iets voor Em om het te vergeten😂😳

Me: ja ik ken Nash!

Caro: hahahaha wij zijn je stalkers

Carlijn: OMG WIL JE ME OOK FT ALS JE MET HEM BENT!?

Jip: noem anders even al je mannelijke vrienden op, dan staat Carlijn niet meer voor verassingen.

Me: heheehehehehe ja doe ik

Me: Shawn, Nash, Cameron, Aaron? Ja dat is het denk ik

Fleur: omg ik ga dood. CAMERON DALLAS? AARON CARPENTER? NASH GRIERRRR

Me: Idk eigenlijk

Don't be a fool [sm]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu