***EDITED***
"Emma kom eens?" roept Shawn. "Dit meisje wil met je op de foto" vervolgt hij lachend. "Ik kom!"
"Ik zie je straks vast weer." zeg ik tegen het huilende meisje.
"Mag ik met je op de foto?" vraagt het meisje. "Ja, natuurlijk! Wat is je naam?" vraag ik. "Leona." zegt ze en we maken een foto.
"Als je me tagged op twitter volg ik terug!" zeg ik blij.
Er zijn nog veel meer meisjes die met mij op de foto willen zie ik. Ik kan het niet geloven.. ik moet echt goed worden in social media. Duss... ik besluit te beginnen met meer te tweeten.
@/emmadegraaf:
Het is nog niet te laat! Kom mij, Shawn, Cam en Aaliyah ontmoeten *adres* in Hawaï!@/emmathemendess:
Wacht please! Ik kom er nu aan! @/emmadegraaf@/emmadegraaf:
@/emmathemendes we wachten op je, als je er bent, kom dan naar mij!Na ongeveer 1 uur en 3 kwartier hebben de jongens met alle meiden een foto, nu staan we nog gewoon te kletsen. "Jongens we gaan zo! Het was super leuk!" zegt Shawn.
Ik loop naar hem toe. "Ik heb gezegd dat we nog op een meisje wachten, ze komt zo. Ze vroeg of we heel even wilden wachten." zeg ik. "Ja, tuurlijk wachten we." En ik geef hem een knuffel.
"Heey! Ben ik nog op tijd?" vraagt waarschijnlijk het meisje van twitter. "Ja! Loop maar even mee!" zeg ik.
"Heey Cam, dit is het meisje waar we op wachtten." zeg ik tegen hem. Hij begrijpt het en trekt haar in een knuffel. Ik ben blij dat het is gelukt.
Als we klaar zijn met de meet-up gaan we naar een restaurant. In het restaurant hebben we WiFi dus ik ga mijn whatsapp bekijken.
Dipsh*t:
Xanne: stuur foto's van Hawaï! Ik ben zo benieuwd!!!!
Samantha: Ja pleaseee
Cameron: oké dan
Cameron:
Xanne: leukkkk
Nash: J A L O E R S
Ook kijk ik op Instagram, ik zie dat ik ben getagged in een foto van Cameron.
JE LEEST
Don't be a fool [sm]
FanfictionVOLTOOID ~Shawn Mendes fanfiction~ Emma verhuisd. Ze wilt haar verleden verwerken en een nieuw begin maken. Ze maakt al gauw vriendinnen, waaronder Aaliyah Mendes.. Een vriendschap zorgt voor een relatie en die relatie zorgt voor roddels, verraad en...