Derttien

1.5K 57 17
                                    

***EDITED***

Gesprek tussen Fleur en Emma:

Fleur: Mijn vader deed moeilijk over school etc, maar dat is opgelost DUS HET MAG!

Me: OMG SUPER LEUK! (Je kan ofc een keer Jip of Caro of Carlijn meenemen inplaats van je moeder/vader)😏😏

Fleur: jaaaaaaa als ik toch zo vaak naar Toronto ga, is het niet zo super interessant meer voor mijn ouders😂

Yes, mijn dag kan niet meer stuk: magcon vandaag + ik zal Fleur weer heel snel zien!

@/emmadegraaf:
Wie zie ik vandaag bij #magconorlando ? *ja ik ben er ook, nee ik doe geen m&g*❤️

Ik heb in overleg met Bart besloten dat ik liever geen meet & greet doe, ik denk dat er namelijk geen fans van mij komen. Ik ben op het laatste moment pas aangekondigd.

@/jackjackjohnson:
Soo excitedddd #magconorlando

@/emmadegraaf:
Filming the bf tag ft. @/shawnmendes ❤️

"Als ik tv kijk, waar kijk ik dan naar?"
"The Ellen show of late late night show."
"Jaa klopt! Noem iets wat ik niet lust."
"Muffins. On-be-grij-pe-lijk!"
"Haha. Als we uit eten zijn, wat voor drinken bestel ik dan?"
"Hmm.. dit is een moeilijke.. je bestelt bijna altijd iets anders-"
"Als je een van de zegt is het ook goed."
"Oké... ice tea?"
"Bijna-"
"Ice tea green!"
"Jaah! Wat is mijn schoenmaat?"
"38!"
"Goed zo! Als je die niet wist! Wat zou ik elke dag kunnen eten?"
"Deze is simpel: Sushi!"
"Ja, en oreo's! Favoriete ontbijt?"
"Beagles of donuts, ligt eraan wat je wilt, hartig of zoet!"
"Klopt helemaal!"
"I'm a pro!"
"Niet te zelfverzekerd zijn! Welke kleur zijn mijn ogen?"
Ik bedek mijn ogen, maar Shawn probeert mijn handen weg te halen terwijl hij zegt: "Sh*t ik twijfel.. aaah!"
"Niet kijken!"
"Oké, blauw!"
"Jaah! Of course!"
"Soms lijken ze groen hoor...!"
"Oké, haha.. wat doe je wat ik irritant vindt?"

Oehh.. deze weet 'ie niet denk ik.

"Ehm.. dit is moeilijk.. misschien vindt je dat ik soms teveel aandring?"
"Ja soms.. maar vooral dat je van muffins houdt. Ik wordt echt misselijk van die dingen.."
"Hahaha! Aansteller." En hij geeft me een kusje.
"ALLERLAATSTE VRAAG: wat is mijn unieke talent?"
"Dit is makkelijk. Je maakt mensen blij zonder dat je het door hebt."
"Awhhh." En ik geef hem een knuffel.
"Bedankt voor het kijken!"
"Bye!" En Shawn doet zijn hand op de camera.

"Het is 10am, we moeten gaan!" roept Cameron van beneden. "We komen!" roept Shawn terug. "Ik ruim deze spullen morgen wel op." zeg ik. "Oké laten we gaan. Heb je alles?" vraagt hij. Ik knik.

~

"Hallo, ik ben Bart." zegt de man. "Hoi, Emma." stel ik mezelf voor. "Cameron" "Shawn." "Aaliyah." "Nash" "Aaron!" zegt Aaron uiteindelijk. "Goed dat jullie er zijn, loop maar mee."
Hij loopt door een gang en wijst een deur aan. "Hier is al het eten en drinken, hier kan je chillen!" Zo gaat hij langs veel meer deuren, tot de laatste deur, daar gaan we alles bespreken.

We zijn de eerste: Cameron dacht dat het langer rijden was, dus wachten we tot er nog meer komen.

Al snel komen er andere jongens binnen. We hadden ze al eerder ontmoet, ze zijn erg aardig.

"Oké, we nemen het progamma door." zegt Bart. "Jullie moeten gewoon een beetje de fans vermaken. Zing een liedje. Doe een wedstrijd. Daag elkaar uit. Dans gek. Maak video's." Iedereen begrijpt het. "Oké, laten we beginnen, eerst zijn er meet & greets, alle fans staan al klaar!"

Ik en Aaliyah doen geen meet & greets, dus gaan we samen een beetje langs de hekken lopen en kletsen met de fans.
"Kom je ook?" vraagt Aaliyah, ze staat te kletsen met fans. "Mag ik met je op de foto?" vraagt ze. "Ja tuurlijk."

"Ik wil er ook bij!" zegt waarschijnlijk haar vriendin, dus maken we nog een foto met ze 3

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik wil er ook bij!" zegt waarschijnlijk haar vriendin, dus maken we nog een foto met ze 3.

"Bedankt Emma!" zegt ze en ze geeft me een knuffel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Bedankt Emma!" zegt ze en ze geeft me een knuffel. "Geen probleem! Ik loop weer even naar Aaliyah! Tot straks misschien!" zeg ik.

"Shawn, Emma!" hoor ik Bart roepen. "Over 10 minuten moeten jullie op!"

"Hallo Orlandoooooo!" roept Cameron terwijl hij een Vine filmt. Het hele publiek gilt.

"Oké! Wie wilt er dat Shawn gaat zingen?" roept Aaron. Iedereen gilt.

"Oké! Maar ik wil wel samen met iemand." zegt Shawn. "Is er iemand in het publiek die kan zingen?" zegt Jack, welke Jack weet ik niet. Er wordt een meisje naar voren geduwd.

"Wat is je naam?" zegt de andere Jack. "Iris." zegt ze. Dat is een Nederlandse naam. "Grappige naam, waar kom je vandaan?" vraagt Matt. "Nederland." zegt ze.

"Jippie! Goo Nederlanders!" roep ik en ik trek haar in een knuffel. "Haha. Ik wist niet dat je Nederlands was." zegt ze. "Oké, over naar Engels, welk lied wil je zingen?" vraagt Shawn. "Give me love?" zegt ze twijfelend. "Ja is goed."

"Echt super gezongen, Eye-res!" zegt Aaron. Ze spreken haar naam echt super gek uit. "Bedankt." zegt ze terug.

Don't be a fool [sm]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu