"Ik heb je zo gemist," zeg ik tegen mijn oma, ze is ons komen ophalen van het vliegveld.
Het was super leuk in Nederland, maar ook heel erg confronterend. Er kwamen veel herinneringen aan van alles terug.
"Ik jou ook schat," zegt ze en we knuffelen elkaar.~
"Omg Iris! Zo leuk je te zien!" Zeg ik als ik haar in het klaslokaal zie zitten. "Heey!" Ze loopt aarzelend op me af en ik trek haar in een knuffel. "Dus jullie kenden elkaar al?" Zegt Xanne verbaasd. Ik knik. "Hoe was het in Nederland?" Zegt Samantha die net binnen komt in het lokaal. "Super leuk! Het was echt fijn weer terug te zijn daar," zeg ik. "Gelukkig!" Zegt Xanne.
Ik ga naast Iris zitten. We kletsen heel veel tijdens de les en uiteindelijk worden we eruit gestuurd, maar dat is niet erg, want we kunnen al vast in de kantine gaan zitten."En wat vindt je van alles hier?" Vraag ik aan Iris. "Best wel leuk, vooral-"
*tringg*
"Sorry wat zei je?" Vraag ik. "Vooral Cameron.." herhaalt ze zacht "Leukkkkkk, in love?" Vraag ik. Ze knikt verlegen. "Hij vindt mij zeker niet leuk.."~
"Cam...?" Zeg ik. "Hmhmm," zegt Cameron. "Je lijkt verliefd," zeg ik. Cameron moet blozen en kijkt me verbaasd aan. "Is het heel duidelijk?" Vraagt hij. Ik knik en moet lachen. "Iris toch?" Vraag ik voor de zekerheid. Hij knikt en wordt nog roder. "Nou ze vindt jou ook leuk," zeg ik. "Maar niet zeggen dat je dat van mij weet!"
Hij kijkt verbaasd. "Ik zou actie ondernemen bro," zeg ik lachend.~
Gesprek tussen Iris & Emma:
Iris: EMMA
Iris: Cam heeft me uit gevraagd!
Me: LEUK❤️
Iris: JAA, MORGEN AL
Iris: Wil je me helpen met kleding etc???!😁
Me: of course! Ik heb een super goede stijl namelijk😂😂😬
~
"Dit is echt leuk," Iris heeft een donkerblauw jurkje aan. "Lijk ik niet dik hier in?" Vraagt ze. "Neeeeeee! Je bent super knap!" En dat is ook echt zo. Iris is een knap meisje om te zien.
Gesprek tussen Shawn & Emma:
Shawn: ik kom je zo ophalen oké?❤️
Shawn: ik neem je mee naar een restaurant🤗
Shawn: Em?
Me: ik ben bij Iris, je kan me daar ophalen💗
Me: *adres*
Shawn: oké! tot zo!❤️
"Shawn komt me zo hier ophalen," zeg ik. Iris kijkt me vragend aan. "We gaan uit eten," leg ik uit. "Leuk! Vindt je mijn make-up zo-"
*ding dongg*
Ik glimlach en zeg: "veel plezier! Ik ga ook alvast naar buiten," ze zwaait en loopt naar de deur. Ik pak mijn spullen en wacht buiten op Shawn.Terwijl ik wacht bel ik mijn Oma. Dat ik niet thuis eet en dat ik bij Shawn slaap. Ze zegt dat het goed is, máár dat ik morgen wel thuis moet zijn.
"Waarom sta je buiten?" Vraagt Shawn, "Iris is al weg dus ik bleef hier wachten op je," vertel ik. "Oké," we zoenen, echt zoenen, niet gewoon een kus. Dit doen we niet vaak, het voelt goed.
"Dit is Su Garden, ik eet hier altijd met mijn verjaardag, maar nu wilde ik jou gewoon meenemen," vertelt Shawn. "Is het een sushi restaurant?!" Ik weet het antwoord al, "Hmhm," Shawn knikt. "Jippieeeee!" Ik ren naar de deur. De portier kijkt ons verbaasd aan en moet lachen. "Welkom!" Zegt hij zo Chinees Engels. "Em doe eens rustig," mompelt Shawn lachend. Ik geef hem een kus op zijn wang en huppel naar binnen.
Ik houd van Sushi. En Shawn."Nou, ik wilde je dus iets vertellen," zegt Shawn. "Ik heb een lied geschreven en die ga ik uitbrengen," zegt hij glimlachend. Dit is wat hij wilde. Ik kan er alleen maar blij om zijn. "Super leuk, mag ik 'm ook horen?" "Natuurlijk, vanavond als we thuis zijn," hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me.
"Oké laat horen!" Zeg ik enthousiast als we Shawns huis binnenkomen. "Oké, wacht even," ik ga op de bank zitten en als hij terug komt heeft hij zijn gitaar bij zich. "Oké dit is het," "kom maar op!" Lach ik.
*Shawn zingt Life of the party*
"Dat was mooi," ik kom niet uit mijn woorden. "Het gaat een soort van over jou, maar niet helemaal," legt hij uit. Ik knuffel en zoen hem. Hij schrikt van de zoen maar gaat er toch in mee. We zijn allebei nog niet echt ervaren.
JE LEEST
Don't be a fool [sm]
FanfictionVOLTOOID ~Shawn Mendes fanfiction~ Emma verhuisd. Ze wilt haar verleden verwerken en een nieuw begin maken. Ze maakt al gauw vriendinnen, waaronder Aaliyah Mendes.. Een vriendschap zorgt voor een relatie en die relatie zorgt voor roddels, verraad en...