Alex pov
Ik zie dat hij hetzelfde wil. Ik kom stilletjes dichter bij de lippen van Jules. Jules kan niet meer wachten en pakt mij stevig vast en geeft me een betoverende zoen. Het is een zoen zoals in sprookjes. De perfecte kus waar iedereen van droomt!! Ik voel niet alleen vlinders in mijn buik maar door heel mijn lichaam. Het is een fijn gevoel.
Na het zoenen lachen we lief naar elkaar. Als je erover nadenkt is het misschien wat vreemd. Ik heb hem pas vandaag leren kennen en ken hem eigenlijk nog niet zo goed maar ik voel echt iets bij hem. Het is anders als bij andere personen. Ik voel me echt goed bij hem. Als ik hem zie begint mijn hart te bonken. Ik hou zoveel van hem.
"Jij bent ook mooi.", zegt hij terug.
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
"Alex onthoud goed dat ik het echt met je meen. Ik wil voor altijd met je samen blijven.", zegt Jules. "Als we ruzie hebben, denk dan terug aan dit moment. Ik hou van jou en ik zou het nog 1000 keer kunnen zeggen!"
Van al die woorden begin ik te blozen. Hij is zo lief. Ik hou zoveel van hem!
"Ik hou ook van jou. Voor het eerst heb ik mijn ware gevonden en die ga ik niet zomaar laten gaan.", zeg ik.
Jules glimlacht."Ik ga het meteen aan mijn vrienden vertellen!! Die gaan zo blij zijn als ze het horen."."Alex, ik heb liever dat je het nog wat stil houd. We doen rustig aan.", zegt hij. "Ik heb vorig jaar veel mee gemaakt en daarom wil ik het rustig aandoen, sorry."
"Geen sorry zeggen. Ik begrijp dat wel.", zeg ik.
Hij glimlacht.
"Maar nu moet ik echt gaan. Ik moest al 10 minuten geleden thuis zijn!" Ik sta op.
"Vergeet je niet iets?", vraagt Jules. Ik zie dat hij grijnst.
Ik kom stillejes dichter bij en duuw hem op de grond. Nu ligt hij met zijn rug op de grond en ik lig op hem. Ik kijk hem aan en druk mijn lippen op de zijne. Met zijn vingers gaat hij door mijn haar. Een bom van vlinders gaan er doorheen mijn buik. Ik trek terug. Allebei hebben we adem nodig.
"Ik vond het heel leuk.", fluister ik nog vlug in Jules zijn oor en daarna vertrek ik naar huis.
* De volgende dag
"Aleeeeeexxx!!", roept Charlie en ze geeft me een dikke knuffel. Rustig komen de andere aangelopen.
"Hoe was het met Jules gisteren?", vraagt Jonas.
"Het was wel oké.", zeg ik. Het was eigenlijk super. Maar ik heb Jules belooft om niks te zeggen.
"Dat klinkt niet echt overtuigend.", zegt Jonas.
"Je hoort het al. Die jongen is helemaal niet geïnteresseerd in Alex.", zegt Jimmy.
"Jimmy!!", roepen Mila en Charlie tegelijk. Hij krijgt een zacht duwtje van Charlie.
"Ik ga nu stoppen met praten.", zegt Jimmy.
"Maar hoe was jullie date?", vraag ik aan Charlie en Jimmy.
Allebei beginnen ze te blozen. Dat zegt al meer als genoeg. "Jullie hebben gekust eh?", vraag ik.
Allebei knikken ze.
"Ik ben blij voor jullie.", zeg ik.
"Bedankt maar Alex niet van onderwerp veranderen. Wat is dat nu met Jules?", vraagt Charlie.
Wat moet ik nu doen? Ik heb beloofd om niks over onze relatie te zeggen.
"Zijn jullie samen?", vraagt Jimmy.
"Nou, eumh het is ingewikkeld.", zeg ik. Dit antwoord maakte het ook niet beter. Hierdoor gaan ze zich juist nog meer vragen stellen.
Mijn vrienden kijken me vragend aan. "Zijn jullie samen. Ja of nee?", vraagt Mila.
Ik kijk in de ogen van mijn vrienden. Ze wachten op een antwoord. Dit is een ongemakkelijke situatie. Wat moet ik nu doen?
"Ja dat zijn we.", zegt de persoon die een arm om m'n schouder legt. Het is Jules. Ik kijk hem vragend aan.
"Maar jij.."
"Het is niks.", onderbreek hij me doordat hij zijn vingers op mijn mond legt.
"Dat is het wel. Jij wou het nog liever geheim houden."
"Ik wil niet dat je voor mij liegt tegen je vrienden.", zegt Jules. "Trouwens ik hou van je en dat zou ik toch niet kunnen geheim houden. Dan zou ik de hele dag me als vriend tegen je moeten gedragen. Ik zou je niet mogen kussen, je mogen aanraken en geen lieve woordjes tegen je mogen zeggen. Dat zou ik niet overleven."
"Awh, kan je me nu al niet meer missen?", vraag ik lachend
"Geef toe. Jij zou dat ook niet kunnen.", zegt hij.
"Tuurlijk wel. Ik ben niet zo zwak als jou.", zeg ik.
Wat zei jij daar? Dat neem je terug", zegt Jules.
"Nee."
"Oké dan. Dan zullen we is zien wie zwak is."
Ik kijk hem vragend aan. Wat zou hij daarmee bedoelen? Hij loopt op me af en begint me te kietelen.
"Nee stoo-pp.", roep ik lachend.
"Wat zei je? Harder?"
Hij pakt me op en legt mij op zijn schouder en begint rondjes te draaien. "Juleees stoo-ppp!!", zeg ik. "Waar heb je deze holbewonermanieren geleerd?"
Hij zet me neer. "Dat is je verdiende loon."
Ik leg mijn armen om zijn nek. "Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik zou hele tijd naar je lippen verlangen. Dat kan ik echt niet aan.", zeg ik.
"Ik hou van je.", zegt hij. Hij glimlacht.
Ik wil iets terug zeggen maar in de plaats als woorden word het iets anders. Hij geeft me een kus. Mijn vrienden beginnen te juichen van plezier. Ik was vergeten dat zij hier ook nog stonden. Even leek het of dat Jules en ik de enige mensen op de wereld waren.
"Ik hou ook van jou.", antwoord ik.
"Jules???", zegt een onbekende stem.
Jules kijkt me met angst aan. Precies of hij deze stem kent. Hij draait zich om. Met vragende blikken kijken ik en mijn vrienden de onbekende jongen aan.
"Wat doe jij hier Tom?", vraagt Jules
(Weet je niet wie Tom is. Lees dan het vorige deel; Het afspraakje van Alex en Jules)
Word vervolgt! Laat me weten wat je ervan vind! xx
JE LEEST
Ghost Rockers- Alex en Jules (boyxboy)
FanfictionAlex; Elke dag hoop ik dat ik mijn ware ga tegenkomen. Zou ik ook iemand vinden die mijn leven perfect maakt? Jonas en Mila zijn nog altijd gelukkig samen en er bloeit ook iets mooi tussen Jimmy en Charlie. Maar waarom is er niemand voor mij?? Ben i...