Jules pov
Nee dit kan niet. Heeft hij het nou net uitgemaakt? Waarom moest ik nu ook boos worden?! Ik zag dat hij verdriet had en toch trooste ik hem niet. Nee ik moet zo nodig boos worden op hem. Ik had hem moeten troosten!! Maar wat bedoelde Alex? Heb ik iets misdaan ofzo? Ik probeer na te denken maar ik vind niks. Ik heb echt geen flauw idee. Waarom is de liefde toch altijd zo moeilijk? Als het dan eindelijk is goed gaat, gaat alles weer mis.
"J.i.j j.i.j SLIJMERIGESLOEBERWORM! ", roept Charlie tegen me. Ik schrik ervan. "Zo is het wel genoeg. Wij moeten praten!!", zegt Mila. De vrienden blijven gespannen kijken. "Jongens, een beetje privacy", zegt Mila. "Ohja tuurlijk", zegt Jonas en hij trekt zijn vrienden mee.
"Jules ik wil mij er niet mee bemoeien maar Alex was zo blij toen die jou leerde kennen en nu dat jullie samen zijn ga jij zomaar met je ex kussen en je hebt..." Mila word onderbroken. "Wacht wacht Mila. Ik heb Tom helemaal niet gekust. Ik heb hem net gezegd dat ik voor Alex kies!", zeg ik. 'Maar Alex heeft het zelf gezien. Hij wou komen kijken omdat hij er niet gerust in was. Toen heeft hij jullie 2 zien staan. Hij is hier huilend binnen gelopen", zegt Mila. Wat heb ik gedaan! Alex heeft waarschijnlijk gezien dat Tom dichter naar me kwam en dat ik niks deed. Waarom deed ik godverdome ook niks?!?! Ik ben stapelverliefd op Alex. Ik wil hem echt niet kwijt. "Ik meen het dat er niks gebeurd is tussen ons", zeg ik. Ik slik. "Hij wou wel kussen, maar het is niet gebeurd!!", roep ik. "Als dat waar is wat je zegt, zou ik zo vlug mogelijk gaan praten met Alex. Hij is diep gekwetst maar ik weet zeker dat hij nog van je houd", zegt Mila. Hoe kon ik nu zo stom zijn...
"TRING TRINGGGGG" doet de bel.
"Bedankt dat je me helpt Mila", zeg ik. "Maar nu moet ik naar de les." Ik heb nu dansles met Alex. We hebben een opdracht om met 2 een dans te maken. Zo heb ik wel de kans om met hem te praten.
Alex pov
In het danslokaal probeert Lauren me op te vrolijken maar zonder resultaat. "Ga je me nog vertellen wat er is? Ik heb liever de blije, drukke, enthousiaste, nieuwsgierige Alex voor mijn neus", zegt Lauren. "Die Alex ga je toch voor een tijdje moeten missen", zeg ik. "Hij is weg door Jules!!" "Wie is Jules?", vraagt Lauren. "Niemand belangrijk. Hem wil je niet kennen!", zeg ik. Het klinkt hard maar het is gewoon zo. Dan zie ik Jules het danslokaal inlopen.. Dat was ik al vergeten. Ik heb die stomme dansopdracht samen met hem. Ik kijk hem even aan. Maar als ik zie dat hij ook kijkt, kijk ik vlug weg. "Is dat Jules?", vraagt Lauren. Ik negeer het gewoon. "Ik weet het niet, maar zo te zien is Jules toch wel iemand die je belangrijk vind", zegt Lauren. Even is het stil. Ze staat recht. "O.M.G, Jij bent verliefd!!", roept Lauren en ze begint als een gek te springen. Iedereen kijkt onze richting op, ook Jules. Ik pak haar armen en zet haar terug naast me. "Zeg dat a.u.b niet meer! Het is gedaan tussen mij en Jules", zeg ik.. "Ohh" Dat is de enige reactie die ik krijg. "Lauren wil je me even helpen?", vraagt Elvira. "Tuurlijk", zegt Lauren. "Ik zie je straks", zegt Lauren tegen me. Ik knik.
Jules komt naast me zitten. Kan hij niet gewoon weg van me blijven? Ik kijk vlug weg. Jules zet stilletjes zijn hand op mijn hand. Ik trek vlug mijn hand weg. "Waag het niet om dat nog is te doen. Heb je nog niet door dat het over is tussen ons?", zeg ik grof. "Alex ik beloof het je, er is niks tussen Tom en mij", zegt Jules... Ik moet sterk blijven. "Weet je nog wat we tegen elkaar zeiden? Als we ruzie hadden zouden we aan ons speciaal moment denken. De kus, de mooie woorden,.. Het was gewoon zo mooi", zegt Jules. Jules glimlacht als hij aan dat moment denkt. Ik draai mijn hoofd om. "Het WAS inderdaad mooi. Maar dit is niet zomaar een ruzie!", roep ik. "Je zegt al die mooie woorden tegen mij en dan ga je zomaar met Tom kussen", zeg ik. "Ik beloof het je dat er niks gebeurd is tussen ons", zegt Jules. Ik hoor hem slikken. "Hij wou me kussen maar ik zei dat ik voor jou koos." "Jules, hoe kan ik je nu geloven? ik weet niet meer of ik je kan vertrouwen!!", zeg ik. "We zijn een dag samen en zie wat er gebeurd... Het is gedaan tussen ons. Voor eeuwig", zeg ik. Een traan glijd over de wang van Jules. "Waarom moet je zo moeilijk doen?", vraagt Jules. "Omdat ik je graag zie, en nu heb ik de jongen verloren van wie ik dacht dat het de "ware" was 😭😭 Maar we kunnen niet samen zijn want we vertrouwen elkaar niet", zeg ik. Ik loop vlug weg. Ik wil niet dat ik ook begin te huilen. Hij moet zien dat ik het echt meen. Jules pakt nog vlug mijn hand vast. "Alex nee wacht, ik hou van jou", zegt Jules. "Ik wou dat ik dat ook kon zeggen, maar het gaat gewoon niet!!", zeg ik. "Kijk in mijn ogen als je dat zegt", zegt Jules. Tuurlijk hou ik van hem maar of dat genoeg is... "Ik hoop dat je gelukkig word met Tom", zeg ik en daarna loop ik weg.
Word vervolgt! Laat me weten wat je van dit deeltje vind
JE LEEST
Ghost Rockers- Alex en Jules (boyxboy)
FanficAlex; Elke dag hoop ik dat ik mijn ware ga tegenkomen. Zou ik ook iemand vinden die mijn leven perfect maakt? Jonas en Mila zijn nog altijd gelukkig samen en er bloeit ook iets mooi tussen Jimmy en Charlie. Maar waarom is er niemand voor mij?? Ben i...