8. Alex moet dood

352 9 5
                                    

Alex pov

"Doe rustig", zeg ik tegen Tom. "Ik wil geen ruzie", zeg ik. "Daar is het al te laat voor", zegt Tom en hij pakt me bij mijn t-shirt vast en duwt me tegen een boom. De boom waar ik en Jules onze namen hebben ingekrabt met een hartje erbij. Van de ene klap komt de andere. Ik wil terug slaan maar dat gaat niet omdat Tom me te sterk vast heeft. "Stop aub", smeek ik hem. Maar in de plaatst als te stoppen begint hij nog harder te slagen en hij geeft me een trap tegen mijn been. "Tom hou er mee op!!", roept iemand uit de verte. Tom draait zich om en ziet Jules staan. Tom kijkt Jules met een vieze grijns aan. Even voel ik me gelukkig omdat Jules hier is. "Laat Alex met rust!", roept Jules. "Hij heeft je niks misdaan!!" Jules trekt Tom van me af en duuwt Tom tegen de grond. "Ga weg!! Ik zei dat ik je nooit meer wou zien", roept Jules. "Hier krijg je spijt van", zegt Tom.

"Gaat het??", vraagt Jules bezorgd. Ik spring in de armen van Jules. Misschien was dit geen goed plan maar dit voelt goed. Hij houd me stevig vast. "Dankje", fluister ik in zijn oor. "Niemand komt aan jou", zegt Jules. "Hoe wist je dat ik hier was", vraag ik. "Ik zag je weglopen van school tijdens de schooluren dus ik wist dat er iets mis was en ik ben je gevolgd", zegt Jules. "Ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als jij hier niet was", zeg ik. "Het belangrijkste is dat je nu in orde bent", zegt Jules. Ik glimlach. Hij kan me altijd gerustellen. Ik weet dat ik sterk moet blijven maar ik kan gewoon niet zonder hem leven. Zonder hem is mijn leven niks. Allebei kijken we rond. "Dit is de plek", zeg ik. "Ik weet het, zegt Jules. "Hier hebben we mooie momenten beleefd", zeg ik. Ik denk terug aan de tekst van de geesten, aan de kus, aan de woorden. Ik weet nu wel heel zeker dat wij voor elkaar gemaakt zijn. Blijven twijfelen over iets kan ik niet voor heel mijn leven doen. Je moet risico's durven nemen. Ik kijk naar Jules zijn lippen en druk mijn lippen erop. Ik merk dat Jules schrikt maar dan kust hij me terug en gaat erin mee. Deze kus is anders dan de vorige. Er zit veel meer passie in. Elke kus met hem is gewoon perfect. Na een paar seconden komen onze lippen van elkaar. "Ik ben blij dat je terug bij me bent. Nu kan ik je terug de mijne noemen", zegt Jules. "Deze plek zal ons altijd samenhouden. Sorry dat ik alles van Tom aan mijn vrienden had verteld maar ik had op dat moment gewoon steun nodig en daarvoor moesten ze het hele verhaal kennen", zeg ik. "Ik heb ook fouten gemaakt. We vergeten het gewoon", zegt Jules. Ik glimlach en ik geef Jules nog een dikke knuffel. "Kom we gaan naar school", zegt Jules. Samen stappen we naar school. Jules houd me stevig vast want ik kan moeilijk stappen.

Op school komen mijn vrienden bezorgd aangelopen. "Wat is er gebeurd?", vraagt Jonas. "Laat hem even zitten. Dan kan hij alles uitleggen", zegt Jules. "Wie heeft je dit aangedaan?", vraagt Charlie bezorgd. "Als ik weet wie dit gedaan heeft dan zal die met mij te maken krijgen", zegt Mila boos. "Dat is lief maar geen geweld", zeg ik. Ik leg hun alles uit van wat er gebeurd is met Tom. "Die Tom is echt niet normaal", zegt Jimmy. "Hoe kon jij daarop verliefd worden?", vraagt Jonas aan Jules. Ik zie Jules naar de grond kijken. Dit had hij misschien beter niet gevraagd. Het ligt hem al zo gevoelig. "Je kan niet kiezen op wie je verliefd word", zeg ik. Ik doe zijn hoofd naar boven met mijn vingers ik kijk hem recht in zijn ogen aan. "Jij kan hier niks aandoen", zeg ik tegen Jules. Ik geef Jules een glimlach en snel krijg ik een glimlach terug. Hij is zo mooi als hij lacht.

TRING TRING
"Wat heb jij nu van les?" vraag ik aan Jules. "Dansen met jou. Weet je nog?", vraagt Jules. "Ah ja, die opdracht. Kom we gaan", zeg ik en ik stap voorzichtig met hem naar binnen. Ik heb nog altijd een beetje last van mijn been. "Pfff, ik kan niet dansen", zeg ik. "Tuurlijk wel. Samen kunnen we alles", zegt Jules. Ik geef hem een glimlach. Ik wil net naar de kleedkamer stappen als er plots terug iemand aan mijn arm trekt. Jules trekt me in zijn armen. Ik maak een soort van draaiing dat het precies op dansen lijkt. "Zie je wel dat je kan dansen", zegt Jules. Samen beginnen we te lachen. Dan kijkt hij mij serieus aan. "Wat is er? Waarom kijk je zo", vraag ik bezorgd. "Gewoon. Ik kan nog altijd niet geloven dat jij bij me bent. Ik heb zo veel mis gedaan en je zou zoveel andere jongens kunnen krijgen maar toch blijf je bij mij. Ik ben blij dat je bij me bent", zegt Jules. Ik voel dat mijn kaken rood worden en kijk vlug weg. Hij trekt m'n hoofd terug naar boven. Nu kijk ik in zijn mooie ogen. "Niet verbergen. Het is schattig als je bloost", zegt Jules. Ik leg mijn armen om zijn nek. "Ik zou nooit met iemand willen zijn. Jij bent de enige van wie ik altijd zal houden. Na alles wat er gebeurd is, is het niet jouw schuld!", zeg ik. Mijn lippen komen dichter bij zijn lippen. Ik sluit mijn ogen. Ik voel de rand van zijn lippen maar dan worden we verstoord. We horen een hoest en kijken allebei opzij. Daar staat Elvira. Allebei moeten we blozen maar daarna beginnen we te lachen. "Aan het werk jongens", zegt ze en ze knipoogt naar ons.

*

"Ik zie je straks", zeg ik tegen Jules. Nu moet ik naar de volgende les. Jules heeft de volgende les niet met mij. Spijtig. Maar gelukkig zie ik hem na school terug. "Ik hou van je", hoor ik hem nog roepen. Ik hou echt super veel van hem. Mijn leven kan niet meer stuk.

Tom pov

Jules en Alex gaan hier spijt van krijgen. Niemand pakt mijn Jules af!! Hij moet trouwens iets voor me stelen. Ik heb een idee. Als Alex er niet meer is dan komt Jules misschien terug naar mij. Alex moet dood...

WORD VERVOLGT
LAAT ME WETEN WAT JE ERVAN VIND
_______________________________________
Die foto hier boven is Tom. Zo kunnen jullie hem een beetje voorstellen hoe hij eruit ziet😉

Ghost Rockers- Alex en Jules (boyxboy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu