Kendi İsteğinle Gidiyor Olamazsın.

689 30 6
                                    

K.A.

Gözlerimi yeniden huzurla açtım. Karşımda beni izleyen bir adet Zeynep görmeyi beklemiyordum.

Z:Günaydın.

K:Günaydın güzelim.

Zeynepin gözlerine baktığımda gözlerini benden kaçırıyordu. Ben uyurken birşey mi olmuştu?

K:Güzelim bir sorun mu var?

Z:Hayır yok. Ben aşağıdayım.

K:Zeynep!

Ben seslene kadar çoktan yataktan doğrulup kapıdan çıkmıştı bile. Neler oluyor? Telefonumu elime alıp gelen mesajlara baktım. Saçma saçma meajlar vardı. Telefonumu kenara atıp banyoya girdim. Güzel bir duş bana iyi gelebilirdi galiba. Duştan çıktıktan sonra altımda havluyla Zeynebin yanına indim. Ama hiçbir yerde yoktu.

K:Zeynep!

Yatak odasından telefonumu alıp numarasını tuşladım. Açtı.

Telefon Konuşması***

Z:Alo?

K:Zeynep nerdesin sen?!

Z:Kerem sakin olur musun?

K:Zeynep! Nerdesin?!

Z:Kerem söyleyemem.

K:Zeynep ne demek söyleyemem? Sabahtan beri neler oluyor sana?

Z:Kerem birşey olduğu yok tamam mı!!

K:O zaman güzelim bana nedem böyle soğuksun?

Z:Kapatmam lazım.

Telefonu suratıma kapatmıştı.

Z.A.

Z:Eda ben yapamıyorum.

Eda:Ablacım madem böyle bir fotoğraf gördün neden gidip Keremle bunu konuşmuyorsun?

Z:Yapamam anlıyor musun? Ben başka bir ilişkiye hazır olmadığımı anlamalıydım. Eğer o fotoğraf gerçek değilse bile ya Melis yada başka insanlar bizi yıkmaya çalışacak.

E:İyi de abla sen de böyle yaparak onlara istediklerini veriyorsun.

Z:Olmaz.

E:Peki o fotoğrafın olduğu mesaj hala Keremin telefonunda mı?

Z:Evet ama görüceğini sanmam. Görse de iş işten geçmiş olur.

E:Bu ne demek şimdi?

Z:Ben gidiyorum Eda.

E:Nereye? Burda evin var ya ne gerek var otele filan?

Z:Otele değil. İzmire.

E:Abla saçmalama burda şirket var annem var babam var. En önemlisi de ben varım. Ben sana destek olurum. Abla ne olur gitme!

Z:Gitmem lazım. Zaten Keremle olan ilişkimiz çok çabuk gelişti. Anlamadım bile nasıl olduğunu. Çok çabuk güvendim.

E:Tamam!

Z:Ne tamam?

E:Gitmek istiyorsan git. Ama sen gidiyorsan ben de geliyorum.

Z:Eda saçmalama sen burda kalıp şirketin başına geçiceksin.

E:Abla ben daha 18 yaşındayım. Bırak da hayatımı yaşayayım.

Z:Tamam gidelim. Beraber.

E:Beraber.

Eda eşyalarını toplamaya başlamıştı bile. Ben de babamların yanına gideceğimi söyleyip evden çıktım. Eda benim eşyalarımı da hazırlayacağını söyledi. Yeni aldırdığım arabama binip babamların evine sürdüm. Eve geldiğimde kapıyı Sevda açtı. Sevda yıllardır bizimle çalışan genç bir kızdı.

Ortak (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin