Senin Olmak İstiyorum

688 24 0
                                    

Z.A.

Bir hışımla ayağa kalktım.

Z:Kerem nolur söyle. Acı çekmekten yoruldum.

Ona baktığımda çoktan burnumun dibindeydi.

K:Ben de zaten daha fazla acı çekmemen için söylemiyorum güzelim. Anla beni.

Z:ANLAMIYORUM! TAMAM MI?! SENİ ANLAMIYORUM! NEDEN BANA BUNU YAPIYOSUN?! GÖRMÜYOR MUSUN CANIM ŞU ANDA DAHA ÇOK YANIYOR!

Benim aksime o çok sessiz ve sakince konuşuyordu.

K:Yapamam.

Z:BENİ BÖYLE GÖRMEK HOŞUNA MI GİDİYO HA!

K.A.

Bunları söylerken devamlı göğsüme vuruyordu.

Z:Yapma bunu bana ne olur...

En sonunda sakinleşip kafasını göğsüme koydu ve ağlamaya devam etti. Çenemi kafasına koydum. Bir elimle belini sarıp diğer elimle saçlarını okşamaya başladım. İlk defa bir kadın için ağlıyordum. Onun acı çekmesi benim de acı çekmeme sebep oluyor. Dayanamıyorum onu bu halde görmeye. Gözlerimin önünde bana yalvarması kalbime hançer gibi saplanıyor.

4 saat sonra

Zeynep artık ağlamayı kesmiş ve geçtiğimiz dört saat boyunca uyumuştu. Onu uyandırmamaya çalışarak yataktan kalktım ve valizimi indirdim. Eşyalarımı içine olduğu gibi attım.

Z:Napıyorsun?

K:Uyandığını görmemişim. Ben mi uyandırdım?

Z:Hayır. Ben kendim uyandım. Napıyorsun Kerem?

K:Biletlerimizi alıcam ve sonra İstanbula geri dönücez. Valla güzelim seni bilmem ama ben pek de saklanabildiğimizi düşünmüyorum. Sonuçta bi sürü insan bunu biliyor. Ve artık saklan-

Z:Ben de sıkıldım. Diğerlerine söyliyim de hazırlansınlar.

K:Zeynep.

Z:Efendim.

K:Bana soğuk davranma. Lütfen.

Z:Ben diğerlerine haber veriyim.

Z.A.

Ben odadan çıktıktan sonra gelen kırılma sesi beni korkutmuştu. Koşarak odaya geri döndüm. Kerem yatakta elini yere sarkıtmış bir şekilde oturuyordu. Elinden akan kanları farketmemle ona doğru hızlıca ilerledim. Elini elime aldım. Arkama baktığımda ayna tamamen tuzka buz olmuştu.

Z:Kendine zarar verdin.

K:Senin yüzünden.

Kaşlarımı çattım.

K:Sen bana soğuk yaptıkça on iki yerimden bıçaklanmış gibi oluyorum.

Z:Kerem sadece iyi değilim tamam mı? Soruyorum. Söylemiyorsunuz. İçim içimi yiyor. Onu geçtim bu kadar önemli bişeyse neden bana söylemiyorsunuz? Kerem bak gerçekten eğer hayatımı etkileyecek bir şeyse o zaman hiçbirimiz için iyi olmaz.

K:Bu ne demek şimdi?

Z:Ne demekse o demek. Şu elini getir de saralım.

Onu banyoya sürükleyip klozet kapağına oturttum. Dolaptan ilkyardım çantasını çıkartıp Keremin önüne çöktüm. Cımbızla cam parçalarını çıkartıp elini tentürdiyotlu pamuk ile temizledim. Yüzünde tek bir mimik bile oynamıyordu. İnsanın hiç mi canı acımaz be? Elini sarıp ayağa kalktım.

Z:Tamamdır. Ben valizleri hazırladım. Seninkini de düzelttim. Gidebiliriz artık.

2 gün sonra

Ortak (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin