Z.A.
Çalan alarmla yataktan resmen sıçradım. Mutfağa gidip kendime bir kahve aldım ve birşeyler atıştırdım. Kahvem bittikten sonra yukarı çıkıp üzerimi giyindim. ( Mm ) Arabama binip şirkete sürdüm. Şirkete geldiğim zaman beni sevgili (! ) Sekreterim karşıladı.
S : Zeynep Hanım bugün saat 9 : 00 da Sayer Holding'in sahibi Kerem Sayer ile bir toplantınız var. Onun dışında sa -
Sözünü kestim.
Z : Sonrasına gerek yok. Muhtemelen uzun sürecek bir toplantı olucak bu yüzden bugün için herşeyi iptal et.
S: Peki Zeynep Hanım.
Odamdan çıktığı gibi bilgisayarımı açıp şu ünlü (! ) Kerem Sayer I arama motoruna yazdım. Baya yakışıklı biriymiş. Ama kesin şu şımarık olanlardandır. Ben böyle düşüncelere dalmışken saatin farkına vardım. Ve hemen bilgisayarı kapatıp odamdan çıktım.
K.A.
Şirkete girdiğim gibi sekreterimden kurtulup odama çıktım. Ama sekreterden kurtulmak ne mümkün.
S : Kerem Bey bugün ZED Holdingten Zeynep Güzel gelicek. Onunla olan toplantınız bittikten sonra da babanız ve dedeniz gelicek.
K : Teşekkürler. Çıkabilirsin.
O dışarı çıktıktan sonra kapı tekrar çalındı.
K : Gir! İçeri güzel bir kız girdi. Sanırım bu Zeynep Güzel di.
Z : Merhaba ben Zeynep Güzel. Toplantı için geldim. Burada mı konuşucaz yoksa toplantı odasında mı?
K : Burda. Lütfen oturun.
Bir süre iş ile ilgili konuştuktan sonra öğlen olduğunu fark ettim.
K : Öğlen olmuş. Dilerseniz öğle yemeğini beraber yiyelim.
Bravo Kerem istersen bi de kıza çıkma teklifi etseydin. Bana boş boş bakmasından anlamıştım şaşırdığını.
K : Yani iş arkadaşı olarak .
Z : Elbette. Teşekkürler.
Z.A.
Öğle yemeini yedikten sonra şirkete geri döndüm. Düşündüğüm gibi değilmiş. Gerçekten o şımarık zenginlerden değilmiş. O gözleri, o kaslı vücudu, muhteşem gülüşü. . . Aaa ne diyorum ben saçmalama Zeynep. Akşam olduğunda eve gittim. Kendime bir pizza söyledim ve bir film açtım. Telefonuma geln mesaj sesiyle irkildim. Bilmediğim bir numara.
" Merhaba ben Kerem. Düşündüm de belki bir gün tekrar buluşup yemek yiyebiliriz. Yani arkadaş olarak. "
Adamı sadece bir kere görmüştüm ama attığı tek bir mesajla bi havalara uçmadığım kaldı. Noluyo bana yaa. Bu sırada mesaja cevap vermeye karar verdim.
Kime:Kerem
" Çok isterim :) "
Mesajı gönderdikten sonra tekrar filme daldım.
SABAH
K.A.
Sabaha kadar bu kızı düşünmekten uyuyamadım. Noluyo bana yaa. Gelen mesaj sesiyle irkildim.
Kimden : Zeynep
" Akşam saat 8 de. Uygun mu? ? "
Kime : Zeynep
" Peki :D "
Nedenini bilmediğim bir şekilde aşırı mutluydum. Bütün gün evde pineklicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortak (ZeyKer)
FanficGözlerimi açtığımda bi odadaydım ama burası benim odam değildi. Yatakta doğrulacağım sırada kapı açıldı. İki yeşil göz bana bakıyordu.