Ona Dikkat Et!

554 25 0
                                    

K.A.

X:Vay canına seni gerçekten de seviyor olsa gerek.

Gelen kişinin Eda olduğunu görmemle rahatladım. Yanımı işaret ettim.

K:Otursana.

Gelip yanıma oturdu.

E:Aslında ablam oturup seni bana fazlasıyla anlattı. Ki benim görüşüme göre oldukça iyi birisisin. Sen ablama iyi gelebilirsin.

K:Anlamadım. Ne konuda?

E:Bak ablamın daha önce bir sevgilisi vardı. Ve o aşağılık herif ablamı gerçek anlamda çok üzdü. Sadece olmayan sevgisiyle değil. O ablama çok kötü bir şey yaptı.

K:Ne gibi birşey?

E:Endişelenme. Tecavüz değil. Ama ona benzer birşey.

K:Eda artık dolandırmasan.

E:Ablam üniverside iken koşucuydu. Yani atletizm turnuvalarına falan gidiyordu. Bu adam da onunla beraber sözde destek olmak için. Her turnuva bitiminde ablam spor salonunun banyosunda duş alıp eve öyle giderdi. O adam ablam her duştan çıktığında soyunma odasındaki kabinlerden birine gizlice girip ablamın-

K:Dur devam etme! Eda bu suç! Yani siz bunu gidip de polise vermediniz mi?

E:Bitirmeme izin ver. Ablamın uygunsuz fotoğraflarını çekiyormuş. Bir gün ablam okula gittiğinde herkes ona bakıp laf atmaya başladı. Bütün herkesin telefonunda bu fotoğraf vardı. Bazıları ekran fotoğrafı bile yapmıştı. Tabii ki suç duyurusunda bulunduk. Ama o şerefsizin parası olduğu için tutuksuz yargılandı.

K:Bana bunu neden anlattın?

E:Hatırlarsan ablam senin onu aldattığını sanmıştı.

K:Evet.

E:Senin de o aşağılık herif gibi biri olduğunu sandı ve ondan faydalanamadığın için başka bir kadına gittiğini düşündü. Sana sadece bir şey söyleyebilirim.

K:Dinliyorum.

E:Ablamı asla üzme. Onun Melis gibi bir düşmanı var. Ona dikkat et. Çünkü o sana çok güveniyor. Ben de öyle.

Konuşmamız bitmişti ama Zeynebin gelmesiyle de son nokta kondu.

Z:Hey siz ikiniz bensiz ne konuşuyorsunuz orada?

K:Hiiiç. Eda bana senin ne kadar inatçı ne kadar utangaç ve bir o kadar da güzel olduğundan bahsediyordu.

Z:Öyle mi?

K:Hmm hmm.

Z:Peki öyle olsun. Herneyse Kerem eşyaların hazır mı?

K:Evet güzelim. Ufuk bizi kapının önünde bekliyor zaten.

E:Hadi o zaman. Ablacım biz de eşyalarımızı arabaya bırakalım o zaman.

Z:Tamam kuzum. Sen onları bırak gel biz de geliyoruz zaten.

Eda içeri gidince Zeynep ani bir hareketle beni kendine çekti ve dudaklarımı öpmeye başladı. Ben de zaman kaybetmeden karşılık verdim. Ayrıldıktan sonra merak duygum ağır bastı.

K:Bu ne içindi?

Z:Hiiiç. Sevgilimi öpemez miyim?

K:Yani. Öpersin de bence bana birşey sormak veya söylemek istiyorsun.

Z:Belkiiii...

K:Sor hadi.

Zeynepin yüzü bir anda düşünce endişelenmeye başlamadım diyemem.

Ortak (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin