Bölümü Model-Kuğunun Ağıdı ile okuyun lütfen. Biterse başa sarın.
YAZARDAN
Genç adam işlerini bitirmiş ve sevdiği kadının odasına doğru ilerliyordu. Kapıyı çalma gereksinimi duymadan kapıyı açtı. Ancak orada değildi. Kendisine doğru gelen asistana seslendi ve genç kadının nerede olduğunu sordu. Asistan genç kadının yaklaşık iki saat önce şirketten çıkış yaptığını söyledi. Genç adam teşekkür etti ve şirket çıkışına doğru ilerledi. İçten içe merak ediyordu sevdiği kadının nerede olduğunu ve neden ona haber vermeden gittiğini. Ancak evinde olacağını düşündü ve onun evine doğru sürdü arabasını.
Kısa sürede varmıştı evine. Arabasını kapısını açtı ve dışarıya adımladı. Anahtarın kilit tuşuna basarak kapılarını kilitledi ve evin kapısına doğru ilerledi. Kapının önüne geldiğinde kapıyı çaldı. Açan olmayınca merakı daha da arttı genç adamın. Acaba evde değil miydi? Yoksa uyuyor muydu? Belki de genç adamın evine gitmişti. Ancak genç adam tüm bu soruları zihninden attı ve genç kızın kapı önündeki paspasın altına yaptığı cepten yedek anahtarı çıkardı. Anahtarı anahtar deliğine yerleştirdi ve çevirdi. Kapı açıldığında içeriye doğru adımladı.
Yukarıdan gelen su seslerinden genç kadının duşta olduğunu anladı. Rahatlamışlığın verdiği hisle derin bir nefes alıp verdi ve salondaki koltuğa oturdu. Aradan geçen 10 dakikanın ardından genç kadın henüz daha banyodan çıkmamıştı. Genç adam koltuktan kalktı ve merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya başladı. Su seslerini geldiği banyoya doğru adımladı ve ayakkabısının kaymasıyla yalpaladı. Yere baktığında yerlerdeki sular endişesini daha da arttırmıştı. Sulara basıp kaymamaya dikkat ederek Banyoya doğru hızlıca ilerledi. Kapının koluna elini attı ve aşağıya doğru çekti. Kapının açılmasıyla daha da dışarı çıkan sulardan küvetteki bedene kaydı bakışları. Sonra tekrar baktı yerdeki kırmızıya bulanmış sulara. Dua etti bu kırmızı rengin genç kadına ait olmaması için. Ancak Allah yine onun tarafında değildi. Bu kırmızı renkli sıvı sevdiği kadının bileklerindeki derin çizgilerden geliyordu.
Sonunda kendine gelebildi genç adam ve koşarak küvete doğru ilerledi. Ayağı kaydı ve tam küvete tutunurken kendini yerde buldu. Ayağa kalkmaya çalışırken aynı zamanda da genç kadının bileğini tutuyordu. Daha fazla kan akmasın diye. Bileğine temas eden teni o kadar soğuktu ki. Bir ceset misali. Oysa ki genç kadın ve genç adam soğuğu çok severlerdi. Sevemedi ama bu sefer genç adam soğuğu. Sevemedi işte. Belki de soğuk genç kadının vücudunda olduğu içindi bu sevememezlik. Ayağa kalktığında kollarının arasına aldı suyun içindeki küçük bedeni. Nefes almıyordu kadın. Yine de umudu vardı adamın içinde. Kucağına aldı bedenini genç kadının. İki kolu yandan sarkmıştı. Kafası ise sevdiği adamın göğsündeydi genç kadının. Koştu genç adam. Dikkati ama bir o kadar da hızlı. Korkuyordu çünkü. İlk ve tek aşkına bir şey olursa ne yapardı. Daha henüz onunla geçirmesi gereken onca süre varken neden yapmıştı bunu kadın? Neden adama acı çektirmek istemişti?
Koştu adam. Kollarının üzerindeki bedenin çıplak olmasını umursamadan. Koştu adam. Sevdiği kadının ölüsünü taşıdığını bilmeyerek. Koştu adam. Umutları kollarında. Koştu adam. Tekrar tekrar aşık olduğu bedenle ve o bedenin ruhuyla birlikte.
Düştü adam. Yolun ortasındaki o sarı şeritte. Düştü adam. Aşkına giden yolda. Düştü adam. Umutlarının ölüsü kollarında. Düştü adam. Bir daha kalkmamak üzere.
Ağladı adam. Bağırarak, acı çekerek, hıçkırarak. Ağladı adam. Pişmanlıklarına. Ağladı adam. Ruhunun ölümüne. Ağladı adam. Kalmayan hislerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortak (ZeyKer)
FanfictionGözlerimi açtığımda bi odadaydım ama burası benim odam değildi. Yatakta doğrulacağım sırada kapı açıldı. İki yeşil göz bana bakıyordu.