<^>Cehennemde Görüşürüz<^>

405 22 3
                                    

Son kez yanağına bir öpücük kondurup yataktan kalktım.

K:Nereye?

Z:Balkona.

Çıkmadan önce Keremin ceketinin iç cebindeki paketi aldım ve balkona çıktım.

K:Hey hey hey! Sen ne yapıyorsun? Sigara içemezsin.

Onu umursamadan paketten bir dal aldım ve dudaklarıma götürdüm.

K:Ne söylersem söyleyeyim umursamayacaksın değil mi?

Kafamı ona çevirip olumlu anlamda salladım. Balkon duvarına yaslanıp yere çöktüm. Paketin içindeki siyah çakmağı alıp dudaklarımın arasındaki sigarayı yaktım. Her zaman olmasa da ben de içerdim. O kadar da iyi kız değilim. Sigarasının bana ağır geleceğini düşünmüş olmalı ki rahatlığıma karşın şaşkınlıkla gözlerini büyütüp ağzını açtı. Nihayet olayı kavramış olacak ki o da yanıma oturdu.

K:Demek sen de içiyorsun. Her zaman Djarum Black mi içiyorsun yoksa...

Z:İçtiğim her zaman evet ondan içiyorum.

Bir süre sadece gökyüzüne bakarak sigaramı içime çektim. Bittiğinde bir dal daha almak için pakete uzandım ama pakete uzanan bir diğer el buna engel oldu.

K:Bu kadar yaramazlık yeter kötü kız.

Z:Ya zaten ayda yılda bir içiyorum bırak da tadını çıkarayım.

K:Hayır Zeynep kalk hadi. Yer soğuk üşüteceksin.

Z:Pekala babacım.

Gözlerimi devirip oturduğu yerden kalkmasını bekledim. O kalktıktan sonra elini uzatıp benim de kalkmama yardımcı oldu. ben de kalktıktan sonra beni odaya doğru çekiştirdi.

Z:Peki şimdi ne yapacağız? Şirkete gidip bir açıklamada bulunmam gerektiğini biliyorsun değil mi? 

K:Neden ki? Şirket zaten senin. Neden onlara bir açıklama borcun olsun ki?

Z:Şöyle ki aşırı aşırı zeki sevgilim, gidip aptal gibi şirketin ortasında 'Geri Döndüm!' pozları yaptım ve geri dönemedim. İki hava yapalım dedik onun da-

K:Tamam, ağzını bozmak sana yakışmıyor güzelim.

Z:Niye ki? Sadece onun da boku çıktı diyecektim. Ama Kerem yalan mı? Her şekil yapmaya çalıştığımda başıma bir şey geliyor. Yeter rahat bıraksınlar da rahat rahat şeklimizi yapalım. Gına geldi atık.

K:Gel buraya. 

Beni kendine çekip kafamı göğsüne bastırdı.  Hayır hayır halimden rahatsız falan değilim ama küçücük minnacık bir problem var. NEFES ALAMIYORUM!!!

Z:Eee Kerem? Ahh nefes şey edemiyorum.

Püf. Ona nefes alamadığımı söylüyorum ve o sadece kahkaha atıyor. Kollarını gevşetip kafamı göğsünden ayırdı ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Ben banyoya doğru ilerlerken o da arkamdan geliyordu. Ona döndüm ve elimi göğsüne bastırdım.

Z:Hayırdır sen nereye?

K:Duş almayacak mısın?

Z:Evet?

K:Tamam işte sırayla gireceğimize beraber girelim hem su israfı da olmaz.

Z:Sen ne zekisin öyle ya? Yok öyle. Rahat durmuyorsun. Aşağıdakine git. Ayrıca hızlı ol. Burdan şirkete geçeceğiz.

K:Tamam anne!

O arkasını döndüğünde poposuna bir şaplak attım ve kahkaha atarak banyoya gittim. Hızlıca duşumu alıp üstümü değiştirdim. Aşağı indiğimde Kerem de üstünü giyinmiş koltukta oturup beni bekliyordu. Geldiğimi duymuş olmalı ki arkasını dönüp üzerimi baştan aşağıya süzdü. Sonra kendince onayladıktan sonra evden çıktık ve arabaya bindik.

Kısa sürede vardığımızda önce ben indim. Kerem de indiğinde yanına gittim. Elini elime kenetledi ve beni şirkete doğru çekiştirdi. Şirkete girdiğimiz andan itibaren tüm gözler ellerimizde birleşmişti.

K.A.

Şirkete girdiğimiz andan itibaren tüm gözler ellerimizde birleşmişti. Anlamadım ki ne var bunda. Zeyneple asansöre bindik ve üst kattaki odasına çıktık. Ben masasının önündeki koltuklardan birine oturdum. O da kendi koltuğuna. 

K:Şimdi ne olacak?

Z:Hiçbir şey. Her şey eski haline geri dönecek. Şirketti kısa zaman içerisinde büyük zararlara uğratmış olabiliriz. Malum uzun zaman oldu buralara uğramayalı. Her ne kadar yakın zamanda buraya ayak basmış olsam da sonuç olarak işler yüzümü uzun zamandır görmedi.

Tam konuşacağım sırada kapı çaldı ve içeri Zeynepin asistanı girdi.

A:Zeynep Hanım istediğiniz dosyaları ve evrakları getirim. Sadece bir sorum vardı. Bu dosyaları neden is-

Z:Teşekkür ederim. Masamın üzerine koyup çıkabilirsin.

Ben Zeynepe soruyu es geçtiği için garip garip bakarken o dosyaları alıp incelemeye başlamıştı. Onda bir haller vardı. Asistanının sorularını asla es geçmezdi.

K:Şu dosyalara ben de bakabilir miyim?

Z:Gereksiz zaten. Boşver.

K:Zeynep-

Z:Kerem gerçekten.

Fazla üstelemedim ve telefonumu çıkarıp asistanımın her sabah gönderdiği ama yine de tekrarladığı programıma baktım.

K:Pekala. O halde ben odama gidiyorum.

Z:Tamam. 

Z.A.

Kerem odadan çıktıktan sonra miras evraklarını tekrardan gözden geçirdim. Eğer her hangi bir şey olursa mal varlığımın yarısı Edaya yarısı da Kereme kalacaktı. Şirketteki hisselerim vesaire hepsi. Yarı yarıya onlara ait olacaklardı. Kapımın çalınmasıyla 'Gir' dedim ve içeri giren kişinin münasebetsiz suratını gördüm.

Z:Ne var Melis ne istiyorsun? 

M:Sana söylemiştim. Hatırlıyor musun? Bana yaptığın her şeyin bedelini sana ödeteceğimi söylemiştim. Bunun için geldim. Senin bilmediğin o kadar fazla şey var ki. O çok sevgili ailenin yaptıkları-

Z:Onları zaten biliyorum Melis. Geç kaldın.

M:Henüz sözümü bitirmedim. O çok sevgili ailen bana da para verdi. Keremi baştan çıkarmam ve onu senden uzaklaştırmam için. Ama ben yapamadım. Nedensizce sana acıdım. Ne garip değil mi? Ailene yapmak istemediğimi söylemedim. Ve muhtemelen şu an beni öldürecekler. Ya da başka bir şeyler yapacaklar. Ama açıkçası pek de umrumda değil. Son darbemi vurmadan gitmek istemedim. Ailen Kereme de para verdi. Seni yerle bir edebilmesi için. Ama o salak bunu başaramadı. Üstüne bir de sana aşık oldu. İnanabiliyor musun? O aslında seni kendine aşık edip sonra da seni terk edip sırra kadem basacaktı. O beceriksiz çıkınca işte beni ortaya attılar. Gerçi ben de bir boka yaramadım ya neyse. Arkadaşların, ben, Kerem hepimiz bu işin içindeydik. Eda ve Aksel hep aykırı taraf oldular. Sana ihanet etmeyen sadece onlardı. Bu kapıdan çıktığım gibi anlıma bir silah dayayıp beni öldürecekler. Ama pişman değilim. Hatta oldukça mutluyum.

İnanmak istemiyordum.

Z:Sana inanmıyorum. Hiçbirisi bana bunu yapmaz.

M:Hey tatlım. Düşündüğümden de safmışsın. Nasıl bu kadar çabuk aşık oldun ona? Her şey nasıl bu kadar çabuk ilerledi? Her neyse benden bu kadar. Cehennemde görüşürüz Zeynep. 

Bölüm sonu.

Selam! Ben geldim. Son bölümler olduğu için sizi fazla bekletmek istemedim. Ve bölümü hemen yazıp yayımladım. Umarım beğenirsiniz. 

YAZAR NOTU: Ben hala uyumadım çaktırmayın. Seviliyorsunuz.


Ortak (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin