Kapitola 1

5.2K 260 20
                                    

"Tak si to sjedeme ještě jednou" zakřičí na nás Amber, naše choreografka. I když se nám už nechce vůbec nic, tak se zvedneme a připravíme se na začátek písničky. Dneska natáčíme videoklip k písničce Bang Dem Sticks (média). Když dotočíme všechny záběry, můžeme jít domů. Jsem hrozně unavená, ale stejně mám z klipu super pocit. Moc se těším, až to sestříhají a já ho vložím na Youtube.
Byla jsem tak zabraná do mých myšlenek, že jsem si ani nevšimla, že už stojím před domem. Pro sebe jsem se usmála a odemkla vchodové dveře, vešla do domu a dveře jsem zase zamkla ( když jsem doma sama, většinou si zamykám dveře pro lepší pocit :D). Doma nikdo nebyl, protože rodiče jsou kvůli práci v Londýně. Měla jsem jet taky, ale musela jsem natočit ten nový videoklip. Z linky jsem si vzala jablko a šla do svého pokoje.

Lehla jsem si na postel a zapla televizi kterou mám naproti posteli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lehla jsem si na postel a zapla televizi kterou mám naproti posteli. Přepla jsem na Óčko ( je nějaká podobná stanice i v zahraničí??) Vzala jsem si Mcbook a následně ho zapla. Jen tak jsem si prohlížela random soc. sítě. Do toho mi v televizi začala hrát písnička od Shawna Mendese - Mercy, tuhle písničku mám opravdu ráda a tak jsem to zhlasitila a zpívala s televizí. Když však písnička skončila začala tam hrát jiná a to Girls

Moc takové písničky neposlouchám, nevím proč, ale udělala jsem výjimku a zaposlouchala se do ní. Nebyla špatná, ale že bych si ji měla pustit znovu? To asi ne.... Ani ti kluci nebyli oškliví, ale i tak. Stejně jsem netušila který z nich je Marcus a který Martinus a že bych to nějak zjišťovala? Opravdu ne.. 
I když jsem snědla jablko, měla jsem hlad a tak jsem se nějakým způsobem doplazila dolů do kuchyně a udělala si palačinky. Když jsem je snědla, naskládala jsem nádobí do myčky a šla jsem se odlíčit a vysprchovat. Umyla a vyfoukala jsem si vlasy, převlékla se do pyžama a šla jsem si lehnout. Asi půl hodiny jsem se jen tak převalovala a nemohla jsem usnout a tak jsem si vzala svůj mobil ( iPhone ) a projížděla jsem Instagram. Odpovídala jsem na komentáře u mých fotek. Vždycky, když takhle odpovídám, tak se usmívám, protože mi dělá neuvěřitelnou radost, že se lidem líbí moje tvorba, fotky atd... Tak jsem se do toho zabrala, že jsem zjistila, že už je něco po třetí hodině ranní. Tak jsem si vypla Wi-Fi , mobil a šla jsem spát. Přece jenom to byl celkem namáhavý den.

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat