Kapitola 13

3K 172 4
                                    

Včera večer jsme se s Em domluvily, že spolu dneska někam zajdeme a pak spolu půjdeme rovnou na trénink. Sejít jsme se měly za hodinku a tak jsem se šla pomalu připravit. Oblékla jsem se (média), vlasy si stáhla do rozcuchaného drdolu a lehce jsem se namalovala. Ve sportovní tašce už jsem měla připravené věci na trénink, ale přihodila jsem k tomu ještě peněženku a sluneční brýle. V kuchyni jsem si vzala banán, který jsem taky hodila do tašky, obula jsem se, zamknula dům a vyrazila za Em.
.
Nejdříve jsme zašly na jídlo, protože jak já, tak i Em jsme hrozně nenažrané a tak jsme si každá koupila tortillu a ledový čaj. Když jsme dojedly, rozhodly jsme se, že se zajdeme jen tak kouknout do nákupního centra.
.
"Zkus si tohle" zakřičela na mě přes celý krám Em.
"To si zkoušet nebudu" odpověděla jsem jí. Chtěla abych si zkusila pouzdrové flitrové šaty s tak velkým výstřihem, že budu vypadat jak nějaká děvka.
"Notaaaak"
"Jenom když ty si vyzkoušíš tohle" ukázala jsem na kraťasy, které byly tak krátké, že i moje spodní prádlo je delší než tyhle kraťasy.
Koukla na mě celkem skeptickým pohledem, ale nakonec mi z ruky vytrhla ty kraťasy a namísto nich mi podala ty šaty.
Zalezla jsem si do kabinky, kde jsem se nějakým způsobem pokoušela upravit šaty tak, aby toho nebylo vidět až příliš. Em zápasila vedle v kabince s kraťasy, ale po nějaké době mi zaklepala na dveře a tak jsem otevřela a dostala záchvat smíchu. Em tam stála s naprosto vážným a naštvaným výrazem, ruce měla překřížené na prsou a na sobě měla ty krátké kraťasy. Vypadala komicky, ale když si prohlédla ona mě, vyprskla taky smíchy. Několik zákazníků se na nás otočilo, ale my to ignorovaly. Když se otočila aby mi ukázala, jak jsou krátké, dostala jsem další nekontrovatelný záchvat smíchu. Z kraťasů jí totiž koukaly růžové kalhotky s barevnými jednorožci. Em na mě divně koukala a tak jsem ji vysvětlila čemu se směju a ta se začala smát se mnou. Poté jsme se odebraly každá do své kabinky a převlékly se zpět do svého oblečení.
.
Obě jsme měly už minimálně 3 plné tašky, ale stejně jsme zašly do obchodu s botami. Do oka mi padly jedny, pro mě naprosto dokonalé Nike boty. A jelikož máme s Em hodně podobný vkus, koupily jsme si stejné boty.

Pak jsme zašy do Starbucks a obě si objednaly karamelové latté

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsme zašy do Starbucks a obě si objednaly karamelové latté. Miluju kafe a ješté víc karamel takže tohle je pro mě naprosto dokonalá kombinace. Na kelímky jsme si nechaly napsat Best Friends a pomalu jsme se vydaly na trénink.

 Na kelímky jsme si nechaly napsat Best Friends a pomalu jsme se vydaly na trénink

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jsem se překonala a napsala ještě jednu kapitolku. Sice není nějak dlouhá, ale i tak doufám, že se líbí ❤❤

  Xx Terez 💎

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat