Kapitola 20

2.4K 184 3
                                    

Probudila jsem se v Marcusově obětí. Pomalu jsem zvedla hlavu abych se podívala jestli ještě spí. "Dobré ráno" ozval se, když si všimnul, že už nespím. "Dobré" odpověděla jsem.
Po snídani musel Mac domů, ale máme dneska jeden z posledních tréninků před koncertem a tak se tam uvidíme. Rodiče ráno odletěli do New Yorku. Mohla jsem letět taky, ale jelikož za necelý týden je ten koncert, potřebuju trénovat.
.
Ve studiu jsem byla o něco dřív, ale naštěstí tam byla už i Em. Řekla jsem jí vše. Převlékly jsme se a šly jsme se rozcvičit. "Jsem úplně blbá nebo jsem tu tuhle holku ještě nikdy neviděla?" zeptala se mě Em. Ohlédla jsem se na tu holku okolo které jsme právě prošly. "Já ji tu taky ještě neviděla" odpověděla jsem.
Když přišli kluci, Em se hned rozběhla za Oskarem. Uniklo mi něco?! Zezadu mě kolem pasu objaly dvě ruce. "Ahoj" řekla jsem Marcusovi, když jsem se k němu otočila čelem. "Ahoj" odpověděl s úsměvem a vlepil mi malou pusu do vlasů.
"Hej, poslouchejte" ozvala se Amber. "Tohle je Bianca" ukázala na tu novou "s kluky zpívá písničku a tak ji dneska naučíme i choreografii" dopověděla Amber.
Už od pohledu mi přišla jistým způsobem nesympatická, ale snažila jsem se to nějak přejít. S Em jsme si stouply úplně dozadu a pozorovaly jí, jak se vepředu směje s Macem a s Tinusem. Z pohybové stránky byla dobrá, netancovala vůbec špatně. "Je divná" vyhrkla Em. Nezbylo mi nic jiného než s ní souhlasit.
Zkusili jsme všechny sestavy a pak nás Amber poslala domů.
"Nemáš teď čas? Mohli bychom zajít ještě na zmrzlinu" zeptal se mě Mac. "Jo jasně" řekla jsem mu. "Tak já počkám venku" řekl a s úsměvem odešel.
Tinus se na mě usmál. Jsem ráda, že jsme zůstali kamarády.
.
"Tak jakou si dáš" zeptal se Mac. "Tiramisu a jahodovou" odpověděla jsem a šla se posadit na nedalekou lavičku. Po chvíli dorazil i Marcus se dvěma kornoutky se zmrzlinou a jeden mi podal. Poděkovala jsem mu a začala ji pomalu jíst. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno. Povídali jsme si koncertu. Oba jsme se na něj hrozně těšili. Marcus mi řekl, že s Biancou se znají něco okolo roku a že je celkem fajn. A tak jsem si řekla, že ji nebudu soudit na první pohled.
S Marcusem jsme seděli na lavičce ještě dlouho. Až když se mi začalo chtít spát mě Mac doprovodil domů. Rozloučili jsme se, on se vydal k sobě domů a já zalezla do svého baráku. Zkopla jsem ze sebe boty, převlékla jsem se a šla spát. Byla jsem úplně vyřízená.

Takže chtěla bych vám hrozně moc poděkovat za 1,7K+ přečtení a 160+ hvězdiček. Hrozně moc si toho vážím ❤💜 Jinak tohle není moc dlouhá kapitola, ale chtěla bych dneska vydat ještě jednu, tak snad to stihnu 💞 doufám, že se líbí

Xx Terez💯

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat