Kapitola 2

4.8K 235 8
                                    

Ráno jsem se probudila celkem brzy. Došla jsem do koupelny a provedla ranní hygienu. Vyčistila jsem si zuby, rozčesala své blonďaté vlasy a na obličej jsem si dala trochu korektoru na zakrytí nedokonalostí, zapudrovala a pak nanesla už jen řasenku.
Došla jsem ke své skříni a přemýšlela, co si vzít na sebe. Při pohledu z okna venku svítilo sluníčko, ještě aby ne, když je léto. Tak jsem ve skříni vyhrabala nějaké kraťasy a tričko, moc jsem to neřešila (média).
V ledničce toho moc nebylo, tak jsem si do svého batohu hodila klíče, mobil, sluchátka, peněženku, obula jsem se a na oči jsem si nasadila sluneční brýle. Nechtělo se mi jet autobusem a tak jsem se rozhodla jít pěšky. K obchodu jsem dorazila do 10ti minut. Nakoupila jsem jen nějaké ovoce, zeleninu, bagetky atd. Jelikož jsem doma sama, tak toho zase tolik nepotřebuji. Vydala jsem se k pokladně a zaplatila za nákup.
Při cestě domů jsem si do sluchátek pustila písničky od Zary Larsson. Když jsem byla asi v půlce cesty jsem uviděla asi 5 holek, které šli mým směrem. Byly to moje fanynky a tak jsem se s nimi vyfotila, dala jsem jim autogram a chvíli jsem si s nimi povídala o všem možném. Miluju tyto chvilky, vždy mi dodají tolik energie do věcí, které mě baví a dělám je ráda, avšak tohle všechno by samozřejmě nebylo možné bez mých fanoušků, takže vlastně za všechno vděčím jim. Ráda si takhle s nimi popovídám, nehorázně moc mě to baví a když vidíte jak jsou šťastní, že si uděláte chvilku pro ně. Tyto věci jsou k nezaplacení.
Když jsem dorazila domů, omyla a nakrájela jsem si ovoce, co jsem právě donesla z obchodu. S ovocem v misce jsem se vydala do svého pokoje, kde jsem si na televizi pustila můj oblíbený film Hvězdy nám nepřály. Tenhle film mám opravdu ráda, vždy na konci brečím jak nějaké malé dítě. Když film skončil odnesla jsem misku do myčky, vzala jsem si sportovní tašku ve které jsem měla připravené věci na tancování (černé legíny, sportovní podprsenku, tílko vínové barvy a moje oblíbené černé Nike  boty. K tomu  jsem přidala flašku ve které byla jen voda s citronem a vyrazila jsem do tanečního studia.
Studio mám kousek od domu, takže cesta netrvala moc dlouho. V šatnách už byla Emily a Melanie. Když jsme se všechny tři převlékly, vydaly jsme se na hodinu. Většina holek už tu byla (ano, tancuji jen s holkami) a tak jsme se začaly protahovat a rozcvičovat. V tom se rozrazily dveře a dovnitř vstoupila vysmátá Amber (choreografka). Řekla, že pro nás má novinku, ale že počkáme dokud nepřijdou ostatní. Když jsme byly kompletní Amber si stoupla před nás a spustila: " Přišla mi pro vás nabídka.. Šlo by o tancování (nečekaně :D), je to klučičí skupina, která tancuje pro 2 zpěváky, ale zatím vám nemůžu říct o koho půjde. Jde o to, že by potřebovali více tanečníků  a tak mě kontaktoval jejich manažer s tím, že si myslí, že jsme jedna z nejlepších dívčích skupin. Jelikož tam tancují jen kluci tak potřebují, aby se to nějak vyvážilo a tak chtějí dívčí skupinu. Do zítřka se mám ozvat, jestli to bereme. Je to jen na vás, takže si to v klidu promyslete a na konci tréninku mi všechny řeknete jestli jste pro nebo proti." tímto dokončila svůj proslov a mně hlavou lítalo snad milion myšlenek, vzít to nebo ne, kdo jsou ti kluci, stihneme to před mým turné.........Odevšud se ozývaly debaty mezi holkami. Doufala jsem, že mi z toho nepraskne hlava. Jakoby mi Amber četla myšlenky a oznámila nám, že už máme vlastně většinu choreografií hotových, že jsme opravdu dost napřed.
Po tomto už nikdo nic neříkal a tak jsme šly tancovat. Zopakovaly jsme všechny sestavy ( které už máme hotové)na moje turné a náš trénink byl u konce. Všechny jsme si sedly do kroužku a vyměňovaly si názory na tu nabídku. Nakonec jsme se všechny shodly na tom, že by to mohla být zábava a tak jsme se rozhodly to přijmout. Amber byla hrozně nadšená a rovnou to šla zavolat tomu chlapíkovi. My jsme se odebraly do šaten, převlékly jsme se a vydaly se domů.
Domů jsem dorazila celkem pozdě a nic se mi už dělat nechtělo, tak jsem si objednala pizzu, hodila jsem sebou na gauč, zapnula televizi a čekala na pizzu. Asi po hodině se ozval zvonek a tak jsem si doběhla pro peněženku, zaplatila jsem pizzu a vzala si ji do obýváku k televizi. Pustila jsem si Me before you a snědla celou pizzu. Pak už jsem se jen odlíčila, vysprchovala a šla jsem spát. Hlavou se mi mihalo mnoho myšlenek, ale i tak jsem je nějak zatlačila do pozadí a následně jsem usnula.

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat