Kapitola 4

3.9K 212 2
                                    

Když jsem se dosprchovala, byl čas akorát na oběd. A tak jsem si dala zapéct těstoviny do trouby. Mezitím jsem šla do obýváku a zapnula jsem televizi. Dávali můj oblíbený seriál Přátelé. Tenhle seriál opravdu miluju, všechny díly mám zkouknuté minimálně 3x.
O přestávce mezi díly jsem došla vytáhnout a nandat si těstoviny. S plným talířem a čajem jsem se vydala zpátky do obýváku kde jsem  dokoukala další díl.
Abych ale všechno stihla, musela jsem se zvednout a dojít si zbalit věci na trénink. Do sportovní tašky jsem naházela černé legíny, šedé triko, černé Nike boty, pití a mobil. Pak jsem se převlékla do modrých riflí s dírami na kolenou a vysokým pasem, k tomu jsem si vzala květinovaný crop top a vínové Vansky. Zamkla jsem barák a na longboardu dojela ke studiu.
V šatnách jsem se převlékla, vlasy svázala do drdolu a zbytek věcí zamkla do svojí skříňky. Byla jsem tu jedna z prvních a tak jsem se začala pomalu rozcvičovat.
Do 5ti minut už nás tu byla většina, já si povídala s Emily o všem možném, ale nejvíce o těch dvou, co s nimi budeme "spolupracovat". Dozvěděly jsme se, že by měli přijet za po víkendu - v pondělí. Jinak byl trénink celkem o ničem, pořád opakujeme to samé.
Když jsem přišla domů, k mému překvapení se vrátili rodiče. Takže jsme měli po opravdu dlouhé době společný večer. Navečeřeli jsme se, udělali si popcorn a šli jsme se společně koukat na naší oblíbenou komedii. Přivezli mi dokonce i malý dáreček (média). Úplně miluju hodinky, mám jich hrozně moc a nejvíce černých. Tyhle byly opravdu nádherné, jedny z nejhezčích, co jsem kdy vlastnila.
Když film skončil, šla jsem spát. Nebyla jsem úplně unavená, ale i přes to jsem usnula skoro hned.
.
.
Ráno jsem se probudila s nezvykle dobrou náladou. Možná to bylo pro to, že je sobota a já nikam nemusím, možná tím, že rodiče byli zase doma. S rodiči jsem měla vždycky skvělý vztah. Podporují mě ve všem, co dělám a já jsem jim za to neskutečně vděčná. Když už přemýšlím o tomhle, měla bych dneska nebo zítra natočit nové video. Ale ještě bych měla domyslet, co za video to bude no.....
Do kuchyně jsem sešla už převlečená a umytá. U linky stála mamka a vařila. "Dobré ránko, mami." popřála jsem jí. "Dobré ráno" odpověděla mi mamka s taťkou zároveň. Sotva jsem si sedla ke stolu, už přede mnou stála snídaně v podobě míchaných vajíček, opečeného toustového chleba a pomerančový džus. Poděkovala jsem mamce a pustila se do jídla. Po snídani jsem naskládala nádobí do myčky a šla si připravit kameru a světla na natáčení.
Než jsem vytvořila pozadí podle mých představ, nastavila světla, zaostřila kameru a našla všechny věci do videa uběhla minimálně hodina... Točila jsem svoje Favourites za poslední dobu. Kdyby teď někdo vešel do mého pokoje, nejspíš by utekl, protože jsem seděla uprostřed postele přede mnou stálo světlo a kamera, kolem mě byly rozházené všechny věci co jsem ukazovala ve videu a já si povídala s kamerou. Musela jsem vypadat opravdu "skvěle". Když jsem všechno po dvou hodinách dotočila, šla jsem zase všechno uklidit. Nejdříve jsem uklidila kameru, ze které jsem vyndala paměťovku a dala jí do počítače. Pak jsem složila i ten zbytek.
Chtěla jsem začít se stříháním a úpravou videa, ale mamka mě zavolala na oběd. Až do téhle chvíle jsem si nevšimla jaký mám hlad a tak jsem seběhla schody a rovnou si sedla ke stolu. Měli jsme zapečené kuře, zeleninu a k tomu hranolky. Tohle jídlo totálně zbožňuju, takže jsem to snědla úplně celý a došla si ještě přidat. Po obědě jsem se cítila jako kdybych měla každou chvíli prasknout. Nějak jsem se dokutálela do svého pokoje a začala jsem stříhat.
.
A je to. Video je hotové. Kouknu se na hodiny a zjistím, že jsem u toho strávila celé odpoledne. Bylo 6 hodin a tak jsem si napustila vanu do které jsem hodila galaxy bombu. Pustila jsem písničky a vlezla si do vany. Já když si vlezu do vany, vždycky mi to trvá hodně dlouho a ani dnešek nebyl výjimkou. Když jsem vylezla, bylo 7 hodin a tak jsem se rovnou převlékla do pyžama. K večeři jsem si vzala jen jogurt, dala jsem rodičům dobrou noc a šla jsem do pokoje, kde jsem video nahrála na Youtube. Na mobilu jsem si pak chvíli psala s Emily a do toho jsem odpovídala na většinou pozitivní komentáře pod videem. Em se se mnou rozloučila, že jde spát. Já byla ještě chvilinku na internetu. Pak už jsem jenom mobil dala na nabíječku a šla spát.

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat