Ráno jsem se probudila s nezvykle dobrou náladou. Možná to bylo tím, že jsem měla úplně volný den nebo jsem se prostě jen dobře vyspala....
Po snídani mi ale volal manažer, že potřebuje abych přijela do nahrávacího studia.
Jak mam asi přijet?! Ve 14 auto ani řidičák opravdu nevlastním... Oblékla jsem se (média), do kabelky jsem naházela věci, co možná budu potřebovat, do sluchátek zapnula písničky a vyrazila jsem.
.
Jelikož můj manažer na týden musí odjet a já měla za dva dny nahrávat písničku, tak se rozhodnul, že s nahráváním začneme už dneska. A tak jsem se usadila před mikrofon, nasadila si sluchátka do kterých mi hrála melodie písničky a mohlo se začít.
Nahrávání trvalo přes 3 hodiny, ale celkově jsem tam strávila celý den, protože pokaždé byla někde chyba. A tak, když jsem došla domů, jsem byla htozně unavená, ale i šťastná, protože z téhle písničky jsem byla opravdu nadšená.
"Ahoj" ozvala se z kuchyně mamka. "Jak bylo?" zeptala se. Došla jsem do kuchyně, posadila se ke stolu a začala jsem mamce vyprávět všemožné příhody, co se ve studiu staly. Spolu jsme se opravdu nasmály a dokonce jsme se tak zabraly do rozhovoru, že mamka málem spálila večeři. Já jsem zatím připravila příbory a mamka nandala zapečené kuřecí maso s hranolkama na talíře. V tom bouchly dveře. Netrvalo to ani 2 minuty a už se v kuchyni objevil i taťka. A tak jsme měli zase večeři společně. Po večeři jsme s mamkou udělaly nádobí. Pak jsem jim dala dobrou noc a odebrala jsem se do svého pokoje, protože jsem byla celkem vyřízená.
Dala jsem si rychlou sprchu, převlékla jsem se do pyžama a zapnula svůj počítač. Na něm jsem najela na písničky od Marcuse a Martinuse. Přece jenom bych si o nich měla něco málo zjistit, když s nimi budu tancovat.
Pustila jsem si písničku Heartbeat.
Nebyla špatná, vlastně se do ní dalo celkem dobře zaposlouchat, ale mezi moje oblíbené určitě patřit nebude. Stejně si ji asi už znovu nepustím. Co se týče Marcuse a Martinuse...no, oškliví nebyli ale nějaké nádhery taky ne.
Po téhle písničce jsem nějak ztratila chuť do vyhledávání informací o těch dvou a tak jsem zaklapla notebook, zhasla světla a odebrala se do říše snů.
.
Ráno bylo jako každé jiné. Už umytá, převléknutá a nasnídaná jsem seděla u televize a koukala na dneska už asi třetí díl Teen Wolf. Vůbec nic se mi nechtělo, připadala jsem si hrozně líná. A tak jsem měla v plánu sedět u tohoto seriálu až do oběda. Stejně bylo asi tak 10 hodin dopoledne takže oběd nebyl až tak daleko.
Dneska je další trénink s klukama, ale upřímně se mi tam nechce. Už jsem i přemýšlela, že bych napsala Amber, že mi je špatně nebo prostě něco, jen abych tam nemusela. Stejně jsem tyto myšlenky nakonec opustila a usoudila, že to nějak přežiju. Hned ráno mi volala Em, byla hrozně natěšená, protože se jí líbil jeden tanečník. Říkala, že má blonďaté vlasy, modré oči a nádherný úsměv. Dokonce si i nějak zjistila, že se jmenuje Oskar ( ano, opravdu je to tanečník pro M&M). Celkem by mě zajímalo, jak to zjistila. Em je na kluky hodně "vybíravá" tak jsem zvědavá, jestli bude opravdu tak pěkný.
Stopla jsem další díl a odplazila si připravit věci na trénink. A tak jsem si ze skříně vyndala první věci, co mi přišly pod ruce. Nakonec se z toho vyklubaly černé legíny, šedý crop top a černá sportovní podprsenka. K tomu jsem přihodila černé Nike boty a pití. Tašku jsem si dala do chodby pod věšák a šla si sednout zpátky k rozkoukané televizi.
ČTEŠ
Dream | FF Marcus & Martinus
FanfictionBylo 22:17 takže většina lidí v letadle naštěstí spala. Ale já nemohla. Pokaždé, když jsem zavřela oči jsem viděla jeho. Jeho úsměv, oči, vlasy. Vybavila jsem si každý jeho polibek a to mě neskutečně ničilo. Asi bych se vám měla nějak představit...