Kapitola 15

2.7K 191 10
                                    

              Marcus's point of view

Přišla mi zpráva od Tinuse.

Tinus: Šel jsem už k Bell, takže mě doma nevyzvedávej a rovnou přijď.
Mac: Tak fajn...

Nevím proč musel jít k Belle beze mě. Ona je hrozně hezká. Co si to namlouvám? Vždyť je nádherná. Její úsměv, oči... Jak se ke mně s Tinusem vždy chová... Je možné, že ji mám rád více než jen jako kamarádku? Pořád na ní myslím, ale co mě na tom trápí je to, že ani Tinusovi není ukradená. Má jí opravdu hodně rád...
"Hej, jsi ok?" zeptal se mě Oskar. "Jo, jasně" pokrčil jsem rameny "ale už asi půjdu, kdyby ti to nevadilo" řekl jsem. "Chtěl bych se ještě zastavit ve Starbucks" vypadlo ze mě. "Půjdu s tebou" odpověděl mi.
Sobě jsem si objednal čokoládové Latté a rozhodl se, že to samé vezmu i Tinusovi. O Belle vím, že pije buď karamelové Latté nebo Pink Drink. Nakonec jsem jí objednal Pink Drink. Na svůj kelímek jsem si nechal napsat Mac. Na Martinusovo Tinus a na Belly bylo napsáno Sweetheart. Když jsem zaplatil, popadl jsem všechny kelímky, rozloučil se s Oskarem a vydal jsem se směrem k Belle domů. V baťohu jsem měl její oblíbené gumové medvídky, borůvky a jahody. Vím, jak má ráda ovoce.
Vlastně za uplnynulý týden jsem toho o ní zjistil opravdu dost. Je až nemožné, jak mi přirostla k srdci. Těšil jsem se, až ji znovu uvidím. Ty jiskřičky v očích a ten její nádherný upřímný úsměv. Vždy když ke mně zvedla ty velké pronikavé modré oči, měl jsem pocit, že čas se zastavil. Hrozně moc bych jí chtěl říct o tom, co k ní cítím, ale mám strach. Strach z toho, že má radši Martinuse. Chtěl bych vědět na co myslí, když kouká na mě a když na Tinuse. Jestli se na nás dívá rozdílně nebo stejně. Tak jako tak ji budu mít vždy rád a vždy tu pro ni budu bez ohledu na to, jestli má radši mého bratra. Kdyby jí někdy ublížil, asi bych mu z bratrské lásly zlomil nos.
Když jsem došel k nim před dům, zjistil jsem, že její rodiče ještě nejsou doma, protože tu nestálo jejich auto. Když nás Bella představovala, její rodiče nebyli úplně nadšení, že mají v baráku dva pubertální kluky, kteří jsou přáteli s jejich dcerou. Ale minule už nás aspoň nepropalovali pohledem jako při prvním setkání. Vlastně jsme je od té doby potkali už třikrát. Belly matka to nějak překousla a je na nás opravdu milá. Její táta se tváří, že je s námi v pohodě, ale z jeho očí je vidět, že jestli na Bellu jenom sáhneme, nejspíš to nedopadne dobře. Každopádně ani já ani Tinus si z toho nic neděláme.
Zazvonil jsem a když se otevřely dveře stála tam v celé své kráse Bella. Neubránil jsem se úsměvu. "Ahoj, Bell" pozdravil jsem ji s úsměvem, kterým se usmívám jen když jsem s ní. "Ahoj" odpověděla mi a poodstoupila ode dveří abych mohl vejít. Sundal jsem si boty a poukázal jsem na tři kelímky ze Starbucks, které jsem měl v ruce a podal jí její s nápisem Sweetheart. Když si přečetla 'jméno', lehce jí zrůžověly tváře. Byla roztomilá. Obdařila mě jejím krásným úsměvem a objala mě. Svoje ruce jsem obmotal okolo jejího hubeného pasu a přitáhnul jsem si jí tím blíže k sobě. Jelikož byla menší než já, hlavou jsem se opřel o tu její.
Když byla takhle blízko, mohl jsem vdechovat její specifickou vůni, kterou bych dokázal dýchat po zbytek svého života.
Odtáhla se ode mě a poděkovala mi. Pořád měla růžové tváře a tak jsem ji chytil za ruku a táhnul jí do jejího pokoje, kde jak jsem očekával byl Tinus. Ležel rozvalený na její posteli se spokojeným výrazem.
Pustil jsem Belly ruku a podal Tinusovi kelímek s jeho jménem a sám jsem upil ze svého. Když si Martinus všimnul, co má Bell napsáno na kelímku hodil po mně tázavý pohled, ale já ho ignoroval.
Sednul jsem si na druhý kraj postele než byl Tinus a Bella si sedla jako vždy mezi nás.
Na jejím počítači zapnula nějaký film a upřímně jsem netušil jaký, protože celou mou pozornost si ukradla dívka, která seděla jen několik centimetrů ode mě.

Tak jsem tedy napsala část z Marcusova pohledu ❤ Byla bych ráda, kdyby jste mi zdělili vaše názory v komentářích 🌹

Xx Terez 💎

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat