Kapitola 7

3.3K 201 2
                                    

Stála tam skupinka kluků přibližně v našem věku a vedle nich stál nejspíš jejich manažer, který vypadal tak na 30. Musely jsme vypadat opravdu vtipně když všechny ležíme na zemi a rozdýcháváme záchvat smíchu. Kluci na nás koukali celkem zvláštně- pobaveně a překvapeně? najednou.
Jako první se vzpomatovala Amber a šla se jim představit. Mezitím, co tam s nimi něco probírala jsme se zvedly. S Emily jsme stály úplně vzadu a já na ní viděla, že se snaží aby se nerozesmála znova. Když jsem se tak porozhlédla po ostatních tak všechny tak nějak zadržovaly další záchvat smíchu.
Ale já jsem nakonec svoji pozornost obrátila na nově příchozí. Mohlo jich být tak 20 a nejstarší z nich vypadal maximálně na 16 let. Když jsem si je postupně prohlížela, viděla jsem tam 2 kluky, nejspíš dvojčata, protože byli k nerozeznání. Ale přišlo mi, že už jsem je někde viděla. "Já vím, kdo to je. Je to Marcus & Martinus, jsou to ti zpěváci." ozvala se vedle mě potichu Emily. Až když to řekla jsem si vzpoměla na tu jejich písničku, co jsem nedávno slyšela v televizi.
"Tak holky, tohle jsou Marcus a Martinus"ukázala Amber na dvojčata "a jak již víte, budou s námi tancovat. Tak a teď necháme klukům nějakou chvíli na rozcvičení a pak začneme." Hned jak to dořekla se kluci dali pomalu do pohybu. Stoupli si do dvou skupinek a různě se začali protahovat. Holky si taky mezitím stouply do skupinek, ale podle toho, co jsem zaslechla tak probíraly kluky. S Em jsme si sedly a Em mi něco začala vyprávět, ale upřímně jsem ji neposlouchala, protože jsem si zase začala prohlížet postupně všechny kluky. Došla jsem k závěru, že musí svoje tanečníky vybírat i podle vzhledu :D, protože všichni byli celkem pěkní. Pohled se mi však zastavil na Marcusovi a Martinusovi. Vůbec jsem netušila kdo je kdo. Jeden měl vlasy stažené do takového culíčku, který by mě být "in",  ale co si budeme říkat, tyhle culíčky jsou nechutný. Druhý měl vlasy vyčesané nahoru a lehce k jedné straně. Ten s culíčkem nejspíš zaregistroval, že na ně koukám, protože strčil do svého bratra, něco mu řekl a pak se oba koukli mým směrem a usmáli se. Já jsem jen co nejrychleji odvrátila pohled a dělala, že mě hrozně zajímá, co říká Emily. Pak už jsem nenašla odvahu se na ně kouknout, protože mi přišlo, že jsem na sobě cítila nejen jejich pohledy.
.
Když šla Amber najít písničky na které s nima budeme tancovat, já si šla s Em pro pití do šatny. Já jsem měla svoje na lavičce, ale to by nebyla Em kdyby věděla, kam ho dala. Takže se šla podívat ještě do svojí skříňky a já se rozhodla, že počkám na chodbě. "Ahoj" ozvalo se mi za zády a já se tak lekla, že jsem málem dostala zástavu srdce. Když jsem se otočila, jako první co jsem spatřila byly dva páry krásných hnědých očí, které si mě pečlivě prohlížely.

Hlásím se s další kapitolou. Sice je o něco kratší, ale chtěla jsem ji vydat ještě dneska, tak snad vám to nevadí.

Xx Terez ❤🙏

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat