Isabella's point of view
Ráno jsem se probudila v Marcusově obětí. Bylo to jedno z nejkrásnějších probuzení v mém životě. Byla jsem mu hrozně vděčná, že zůstal v noci se mnou. Opatrně jsem se vymanila z jeho sevření a vydala se do kuchyně udělat snídani.
.
Zatímco se mi smažily lívance, musela jsem si uspořádat myšlenky. Marcus se ke mně chová hrozně hezky, ale Tinus.... Maca mám hodně ráda, ale s Tinusem je to něco jiného. Asi bych takhle uvažovala dál, ale za mnou se ozval zvuk odšoupávající se židle. "Dobré ráno" řekl. "Dobré, Tinusi" odpověděla jsem mu. Sundala jsem lívance z pánvičky, nandala je na talíř, polila javorovým sirupem a posypala ovocem. "Dáš si?" ukázala jsem na talíř. "Že se ještě ptáš" odpověděl mi s úsměvem. A tak jsem položila talíř před něj a nalila jsem nám džus. Akorát jsem dodělávala poslední lívance když Mac přišel s širokým úsměvem do kuchyně. "Dobré ráno" řekli jsme s Tinusem ve stejnou chvíli. Marcus nám odpověděl a sednul si. Položila jsem snídani i před něj a všichni jsme se pustili do jídla.
Po jídle šel Tinus do koupelny a Mac mi pomáhal s nádobím. "Jsi ok?" zeptal se starostlivě. "Jo jasně" řekla jsem "děkuju, že si se mnou v noci zůstal." "Prosímtě. Není za co" odpověděl mi s upřímným úsměvem.
.
Když kluci odešli, zapnula jsem si televizi a pustila si další díl Teen Wolf. Ale na mobil mi přišla nová zpráva.Tinus: Ahoj ❤
Me: Ahoj ✌
Tinus: Máš dneska čas??
Me: Záleží na tom, proč se ptáš...
Tinus: Já jen...
Jestli bys třeba...
Me: Vymáčkni se...
Tinus: Jestli bys se mnou nechtěla jít do kina?
Me: Jasně! V tom případě čas mám 💯
Tinus: Tak to je dobře. Vyzvednu si tě v 17:00 ok?
Me: Dobře. Budu se těšit
Tinus: Já taky 😊A v tu chvíli se mi asi zbláznil mozek... OMG TINUS MĚ POZVAL DO KINA?!Jdeme tam jen jako kamarádi nebo z toho bude i něco víc? Co si mám vzít na sebe. Mým mozkem proplouvalo tolik otázek, ale ani na jednu jsem si nebyla schopna odpovědět...
Potřebovala jsem se nějak odreagovat, protože už teď jsem byla celkem nervózní a tak jsem si pustila Přátelé.
Už ve 3 jsem se šla připravit, protože jsem neměla ani tucha, co si vezmu na sebe. Jako první jsem si vlezla do sprchy a umyla si vlasy. Pak jsem si je rozčesala a vyfénovala. Rozhodla jsem se, že si je nechám rozpuštěné a tak jsem se přesunula k make-upu. Napatlala jsem na sebe jen korektor, který jsem následně zapudrovala. Řasy jsem si přetřela řasenkou a rty jsem přejela leskem na rty. A teď to nejtěžší.... Stála jsem u skříně a bezradně koukala dovnitř. Asi po půl hodině jsem to vzdala a vzala si na sebe šedé úplé šaty s dlouhým rukávem a k tomu jsem se obula bílé Nike boty.
Rodičům jsen nechala lísteček na ledničce, aby se o mě nebáli.
Přesně v 17:00 se domem rozezněl zvonek. V tu chvíli jsem byla tak nervózní jako snad nikdy. I zpívání před 20 000 lidmi v tu chvíli bylo oproti tomuhle nic. Když jsem otevřela dveře, stál za nimi Tinus s modrou růží v ruce. Když mě spatřil, na tváři se mu vytvořil ten nejkrásnější úsměv. Sjel si mě pohledem a v tu chvíli jsem se začala červenat, ale na oplátlu jsem si ho prohlédla taky. Na sobě měl černé roztrhané džíny, bílé tričko a přes to měl černou koženou bundu. "Jsi nádherná" řekl Tinus a podal mi růži. "Děkuju" odpověděla jsem celá rudá a šla odnést růži do vázy.
.Pokračování příště ❤ Jinak jsem vám chtěla hrozně moc poděkovat za 1,28 K + přečtení a 100+ hvězdiček 🎉❤ a jinak viděli jste videoklip k písničce Without You?❤ podle měje úplně megaaa, ale stejně Bae je nejlepší✌✌a chtěla jsem vám ještě popřát krásného Valentýna (je jedno jestli s čokoládou a stalkováním M&M nebo s vaším klukem 💙)
Xx Terez 💯
ČTEŠ
Dream | FF Marcus & Martinus
FanfictionBylo 22:17 takže většina lidí v letadle naštěstí spala. Ale já nemohla. Pokaždé, když jsem zavřela oči jsem viděla jeho. Jeho úsměv, oči, vlasy. Vybavila jsem si každý jeho polibek a to mě neskutečně ničilo. Asi bych se vám měla nějak představit...