Kapitola 23

2.7K 174 5
                                    

Stáli jsme tam v objetí dokud se nerozrazili dveře. Stála v nich malá Emma a řekla, že máme jít na zkoušku. Ač nerada jsem se od Maca odtáhla. Vzal mě za ruku, propletl si se mnou prsty a vydali jsme se k pódiu. Dorazili jsme mezi prvními a tak jsme si sedli na podlahu. Sedla jsem si k němu zády a opřela se o jeho hruď. Mac mi omotal ruce kolem pasu a začali jsme si povídat.
Když všichni přišli, Mac s Tinusem si došli pro mikrofony a my se  začali rozcvičovat.
.
Po zkoušce jsme měli celé odpoledne volné. S Em jsme si došly pro pizzu a snědly ji v šatně. Když jsme dojedly, rozhodly jsme se to tu jít prozkoumat. Bylo tu hodně šaten, prázdných místností a uliček. Do jedné uličky jsme zabočily a první, co jsem spatřila byla Bianca objímající Marcuse. Chtěla jsem něco říct, ale Em mě odtáhla a řekla, abych nedělala unáhlené závěry. Měla pravdu. Vždyť už se Bianca s kluky nějakou tu dobu zná, takže je normální že se objímají ne?
Nenašly jsme už nic zajímavého a tak jsme se rozhodly jít projít ven. Vyšly jsme z arény a všimli si, že zástup fanynek se rozrostl. Nebylo jich zrovna málo. Propletly jsme se mezi nimi a vydaly se směrem do centra. Měly jsme v plánu se jenom procházet. Cestou jsme se zastavily koupit makronky. Obě je milujeme ( vlastně máme rády všechno, co je sladké).

Nakonec jsme stejně skončily v parku, kde jsme si sedly na lavičku a pozorovaly dění okolo nás

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nakonec jsme stejně skončily v parku, kde jsme si sedly na lavičku a pozorovaly dění okolo nás.
Když bylo něco okolo 17 hodiny, musely jsme se vydat zpátky do arény. Obě už jsme začínaly být nervózní, ale zároveň natěšené.

5 minut před začátkem

Ještě jsem zaběhla za Macem abych mu popřála hodně štěstí. Přitáhnul si mě k sobě a lehounce mě políbil. Usmála jsem se a dala mu ještě jednu rychlou pusu na tvář. On už se musel jít s Tinusem připravit a já šla za Em. Obě jsme se ještě pořádně protáhly a rychle se převlékly. Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a šly jsme se připravit.
.
První třetina koncertu byla pryč. Byla jsem plná adrenalinu.
Teď jsme se šli připravit na pódium. Jako první teď bude písnička, kterou kluci zpívají s Biancou.
Všichni tři tam přiběhli a začli zpívat a my jsme začali naši choreografii.
Když kluci s Biancou dozpívali, všimla jsem si, jak se Bianca naklání k Marcusovi. A než jsem stačila mrknout, byla na něm přilepená a vyměňovala si s ním sliny. Mac nevypadal překvapeně. Ruce jí omotal okolo pasu a spolupracoval. Kolem nás byl slyšet jekot fanynek.
Všichni tanečníci šli teď dozadu, protože další písničku netancujeme. Slzy se mi začaly kutálet po tvářích. Em ke mě starostlivě přiběhla, na nic se neptala, rovnou mě vtáhla do obětí a to už jsem se rozbrečela úplně. Přes slzy jsem pořádně neviděla, ale doufala jsem, že trefím do šatny. Bylo mi úplně jedno, že není ani půlka koncertu pryč. Vzala jsem si svoje věci a chtěla jsem odejít. Zastavila mě Em. "Teď nemůžeš odejít" řekla mi. Upřímně mi to bylo opravdu ukradený. "Seru na to" odpověděla jsem, obešla jsem jí a vydala se co nejdál od arény. Jak mi slzy stále tekly, měla jsem rozmazanou řasenku, ale bylo mi to jedno. Běžela jsem jak nejrychleji jsem mohla.
Když jsem dorazila domů, zavolala jsem rodičům a oznámila jim, že za nimi přiletím. A tak jsem zapnula počítač a zarezervovala si první volný let do New Yorku. Letělo mi to za 2 hodiny a tak jsem v rychlosti vytáhla kufr a začala do něj házet oblečení co mi zrovna přišlo do ruky. Ještě jsem k tomu přibalila takové kraviny jako je kosmetika atd. Převlékla jsem se do tepláků, tílka a mikiny. Vzala jsem si baťoh, do kterého už jsem stihla strčit mobil, tablet, sluchátka a peněženku. Mobil jsem si ale radši vypnula. Obula jsem se, na záda si hodila baťoh, do ruky jsem vzala kufr a zamknula jsem barák.
Když jsem si sedla na svoje místo u okýnka v letadle, jako by na mě všechno dolehlo. Slzy se mi zase samovolně kutálely po tvářích. Proto se Mac choval tak divně? Protože byl s Biancou? A to jsem si ještě říkala, že třeba nakonec nebude tak špatná... Vzala jsem si IPad a zapnula si písničky do sluchátek. Jako první mi tam naskočila Heartbeat od kluků a já se zase na plno rozbrečela. Bylo 22:17 takže většina lidí v letadle naštěstí  spala. Ale já nemohla. Pokaždé když jsem zavřela oči jsem viděla jeho. Jeho úsměv, oči, vlasy. Vybavila jsem si každý jeho polibek a to mě neskutečně ničilo.
.
Musela jsem usnout, protože mě probudila letuška, která mě poprosila, abych si zapnula pás. Přistávali jsme.
Na letišti jsem se vydala pro kufr a počkala, než mě taťka vyzvedne. Když jsem ho uviděla, rovnou jsem mu skočila do náruče. Na nic se neptal a já za to byla ráda. Odvezl mě na hotel, kde čekala už i mamka. Starostlivě se na mě oba podívali, ale já jen zavrtěla hlavou a vydala se do svého pokoje. Byl útulně zařízený, avšak to mi bylo v ten moment úplně jedno. Chtěla jsem zapomenout na Marcuse, Biancu, vlastně úplně na všechno. Zachumlala jsem se do peřiny a se zaschlými slzami jsem usnula.
Probudila jsem se a v první chvíli jsem nevěděla, kde to jsem. Až pak jsem si začala všechno vybavovat. Zase jsem brečela. S obavami jsem zapnula svůj mobil. 57 nepřijatých hovorů a 48 zpráv. Byly jak od Marcuse, tak i od Em a Martinuse. Neměla jsem sílu to číst a tak jsem všechno najednou smazala.
Rodičům jsem u snídaně všechno řekla. Dohodla jsem se s nimi, že tu zůstaneme minimálně týden. Abych měla jistotu, že už je nepotkám. Marcus s Martinusem se pak vrátí do Norska a já budu doufat, že na tohle všechno dokážu zapomenout.

Už jen poslední kapitola a budeme u konce prvního dílu...😱😱

Dream  | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat