Posadila jsem se na gauč a pustila Hunger Games. Neuplynulo ani 5 minut a kluci už si sedali vedle mě.
Celou dobu jsem se snažila svou pozornost udržet na filmu, ale nešlo to. Vůbec jsem se nedokázala soustředit. Chvíli jsem si prohlížela Marcuse, chvíli jeho dvojče a nakonec jsem spočítala kolik máme cédéček na stěně vedle televize. Abych si byla jistá, spočítala jsem je ještě jednou a vyšlo mi stejné číslo - 218.
V půlce filmu jsem si všimla, že Martinus spí.
.
Probudila jsem se ve své posteli. Sice si nepomatuji jak jsem se sem doplazila ale stane se no.... V koupelně jsem si vyčistila zuby, rozčesala vlasy a převlékla se. Když jsem scházela po schodech dolů, uslyšela jsem kluky. Museli vstát dřív než já.
Byli ke mně otočeni zády a tak si mě ještě nevšimli. Vypadalo to, že se snaží si udělat snídani a do toho si zpívali. S úsměvem jsem jim popřála dobré ráno. Oba se na mě otočili a s úsměvem mi můj pozdrav opětovali. Až teď jsem si všimla, že opravdu něco vaří. Přesněji řečeno to vypadalo jako lívance. "Chcete s něčím pomoct?" zeptala jsem se, ale oba nesouhlasně zavrtěli hlavou. Byli hrozně soustředění a tak jsem jim do toho nechtěla mluvit. Z lednice jsem mezitím vytáhla ovoce, které jsem omyla, nakrájela a nasypala do misky, kterou jsem připravila na stůl. Ze skříňky jsem vytáhla tři skleničky a do každé nalila pomerančový džus.
Když kluci usoudili, že jsou hotoví, přinesli lívance na stůl a pyšně se na mě usmáli. Já se zvedla a ještě jsem došla pro javorový sirup, kterým jsem si lívance polila. Na to jsem pak nasypala hromadu ovoce a začala jíst.
Po snídani mi kluci pomohli s nádobím a pak jsme se rozhodli, že jim teda ukážu město.
A tak jsem se převlékla (média) a šla za kluky, kteří na mě čekali dole.
.
Byl to super den. Prošli jsme toho spoustu, ale unavenájsem nebyla. Ukázala jsem jim park, náměstí, jezero, které bylo nedaleko a ještě spoustu dalších míst. Byla s nimi sranda. Jsou hrozně fajn a tak den utekl opravdu rychle. Stihli jsme se poznat o něco lépe a přišlo mi, že by z nás mohli být celkem fajn kamarádi.
Už jsem se dokonce naučila je celkem spolehlivě rozpoznat takže doufám, že už si je nebude pléct.
K večeru mě doprovodili k domu. Když jsem se s nimi loučila, oba mě obejmuli, což jsem nečekala, ale objala jsem je nazpátek.
Uvařila jsem si večeři a sedla si k televizi. Ale protože jsem strašně nenažraný člověk tak jsem se rozhodla upéct si něco sladkého. A tak jsem si na mobilu pustila písničky a dala se do pečení. Když jsem měla těsto hotové, přelila jsem ho na plech, rovnoměrně rozetřela a dala do trouby.
Než se to dopeklo, připravila jsem si stativ, kameru a světla. Pak jsem brownies vytáhla z trouby, nechala vychladnout a šla jsem natočit nové video.
Video nejspíš sestříhám až zítra a tak jsem se s talířkem plným brownies vydala do pokoje, kde jsem si pustila písničky od kluků a psala si s Em.
ČTEŠ
Dream | FF Marcus & Martinus
FanficBylo 22:17 takže většina lidí v letadle naštěstí spala. Ale já nemohla. Pokaždé, když jsem zavřela oči jsem viděla jeho. Jeho úsměv, oči, vlasy. Vybavila jsem si každý jeho polibek a to mě neskutečně ničilo. Asi bych se vám měla nějak představit...