Zeynep Güzel: Hikayemizin esas kızı. Babasının şirketi ZED Holdingin başındadır
İşlerine aşırı derecede önem verir. Aşktan umudunu kesmiş. Aldatılmış. Erkeklere kısaca "öküz" diyen bir genç kız. Karşısına çıkan tek bir erkeğe güvenmiştir. Ancak o da "uçkuruna düşkün piç" in tekidir. Genç kızımızda aşktan ümidini kesmiştir. Ta ki onunla tanışana kadar.Kerem Sayer: Hikayemizin esas oğlanı. Babaının şirketi Sayer Holdingin başındadır. Kendisini işine ve kızlara adamıştır. Ailesi tarafından hiçbir zaman değer görmemiştir. Aşka bütün hayatı boyunca asla inanmayan ve inanmayacağını savunur. Tek gecelik kızlar onun tarzıdır. Ta ki onunla tanışana kadar.
Eda Güzel: Hikayemizin esas kızın kardeşidir. Sadece kardeşi değil aynı zamanda dostu sırdaşıdır. Ablasıyla herşeyini paylaşır.
Can Demircioğlu: Hikayemizin esas oğlanının en yakın dostudur. Beraber büyümüşlerdir. Barışla da Keremle olduğu kadar olmasa da oldukça yakındır. Keremin tabiriyle "Gerizekalı" dır. Yağmurun sevgilisidir.
Yağmur Baysal: Hikayemizin esas kızının en yakın dostudur. Zeyneple beraber büyümüşlerdir. Arkadaştan ziyade kardeş gibidirler. Canın aksine daha soğukkanlıdır.
Aksel Varol: Hikayemizin esas kızının manevi kardeşidir. Yağmurla da Zeyneple olduğu kadar yakındır. Tam zıttı olarak Keremin de en büyük düşmanlarından birisidir. Belki de Zeynep onların dost olma sebebi olacaktır.
Barış Erdoğan: Hikayemizin esas oğlanının çok yakın dostudur. Begüme deliler gibi aşıktır ve sevgililerdir. Onlar sevipte kavuşabilenlerden.
Melis Yılmaz: Aksel Varol un biricik aşkı. Ancak o bunu bilmemektedir. Ki o da ona deliler gibi aşıktır. Zamanında hikayemizin esas kızının onunla birlikte olduğunu düşünmektedir. Bu sebeple esas kızımıza karşı beslediği kin oldukça güçlüdür.
Begüm Varol: Akselin kız kardeşidir. Barışa deliler gibi aşıktır ve sevgililerdir. Zeyneple Aksel sayesinde yakındır.
Evet arkadaşlar. Bu da unuttuğum daha doğrusu hikayeyi yanlışlıkla sildikten sonra yazmayı unuttuğum 😊 tanıtım. Umarım açıklayıcı olmuştur. Sizleri seviyorum 😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortak (ZeyKer)
FanfictionGözlerimi açtığımda bi odadaydım ama burası benim odam değildi. Yatakta doğrulacağım sırada kapı açıldı. İki yeşil göz bana bakıyordu.