1

5.3K 212 6
                                    

Crezi in viata dupa moarte ? Eu da , si am dovedit ca e posibil sa iti refaci viata dupa un accident fatal ,care mi-a luat ultimii patru ani din viață.După ce m-am trezit din coma produsa de glontul care mi-a penetrat  cu putere abdomenul ,  in mintea mea eram doar o adolescenta de 14 ani care urmeaza sa termine clasa a 8-a.   
Doctorii au spus ca amnezia este temporara , si ca urmeaza sa imi revin , dar asta nu s-a intamplat.

Au trecut 2 ani de la acel accident , doi ani in care nu imi amintesc nimic din cea mai importanta etapa a vietii mele. Oare am avut vre-un iubit ? Cine a fost cea mai buna prietena a mea ? Mama si tata refuza sa  discute cu mine despre acest subiect.
Dar in acesti doi ani am reusit sa imi creez o noua  viata.   Am terminat liceul si m-am angajat ca receptionera la un hotel din New York.  Sunt platita destul de bine , nu am de ce sa ma plang , si asa contribui si eu la facturile pe care le avem de platit.

- Ayda , ce ai spune sa iesim in seara asta ? Mă intreaba Seda , cea mai buna prietena a mea. In interiorul acestei fiinte micute si fragile se ascunde o adevarata fiara petrecareata .

- Sigur , unde?  , am intrebat fara sa incerc sa o refuz. Daca stiu  ceva despre prietena mea este ca nu accepta un refuz.   

-  Vince deschide noul sau club in seara aceasta si sunt sigura ca i-ar face placere sa mergem.

- Ne-a invitat ? Am intrebat-o ridicand obraznic din sprancene. Seda are o pasiune secreta pentru prietenul meu Vince , si nu m-ar mira sa aflu maine ca sunt impreuna. Defapt , ar fi ceva de asteptat.

- Bineînțeles , minte ea stramband din nas si am chicotit usor.

- Vin sa te iau la 9 , i-am facut cu ochiul si am zbughit-o pe usa mare de la intrare până nu ii mai venea vreo idee. De exemplu , data trecuta cand am iesit impreuna am ajuns imbracata intr-un servetel , pentru ca nu pot numii altfel rochia pe care mi-a ales-o  . Ce şervețel ? si un setvetel m-ar fi acoperit mai mult .

Am ajuns in parcare unde ma astepta masina lui Cam . Am alergat zambareata si am deschis portiera din fața , intrand si saruntandu-l apasat.

- Hei , am rostit usor .

- Hei , ma salută inapoi pornind masina. Cum a fost azi ?

- Stii tu ..ca in oricare alta zii. Seda m-a convins sa o insotesc la deschiderea noului club al lui Vince . Vrei sa vii si tu ?

- Mă tem ca nu pot . Am ceva treaba in ziua aia ..

- Dar nici macar nu stii in ce zii e , am ripostat ofticată.

- Ideea e că nu vreau sa vin , spune cu un ton ridicat si am tacut instant. Tot ce vroiam era sa il enervez acum. Nu aveam dispozitia necesara si nici nervii.

Tot drumul pana acasa l-am petrecut in liniste. Am decis sa imi tin privirea atintita spre geam si sa privesc afara in loc sa vorbesc cu el. Inca nu pot sa inteleg ce am vazut la baiatul acesta inainte de accident. Adica , uneori e romantic , foarte rar , dar nici in acele momente nu simt nimic...sprecial.

Cam oprii masina în fața casei mele si am coborat fara sa ii spun niciun cuvant , dar ma prinse de mana , oprindu-ma.

- Ayda , nu vreau sa fii suparata pe mine. Doar ca sunt foarte ocupat in ultimul timp.

Am dat din cap aprobator si m-am desprins din strangerea lui usoara , intrand in casă. 
Mi-am dat jos  paltonul si l-am agatat in cuier , apoi mi-am târât picioarele până in bucatarie unde mama tocmai facea o prăjitură . Stai..mama ? In bucatarie ? Auziti si voi sirenele de la pompieri ?

- Bună Ayda , mi se adreseaza mama zâmbitoare.

- Hey mama! Ce faci ?

- Um..incerc sa fac o prăjitură după o rețetă găsită pe internet. Vrei sa mă ajuți ?

- Mama ..cred ca ar trebuii să comandă ceva. Imediat va veni tata de la lucru si noi nu avem nimic de mancare .

- Mă subestimezi domnişoară ?

- Mama.. spun doar ca ar trebuii sa mancam  o...pizza , am incercat zambind strâmb.

- Ayda , asta va fii ceva foarte bun. Ai incredere . Ma duc sa aduc o tava.

Mama fugii repede pe usa si eu am aruncat o privire sfidatoare spre cuptorul unde se facea prajitura. Am oftat si am iesit din bucatarie , trecand pe langa mama care tocmai intra cu o tavă albā.
M-am asezat pe canapea si am pornit televizorul pe un program cu stiri .

-  Camioanele care transportau armele cu destinatie militară , care trebuiau să ajunga in Coreea de Nord si in China au fost date disparute astazi la ora 17:51 de către centrul serviciilor secrete.  Se pare ca ele au disparut prin zona New York - ului si se cauta faptasii.

M-am cutremurat la auzul stirii. Cine ar face asa ceva ? Nu de multe ori m-am gandit sa deschid o campanie contra traficantilor de arme. Pur si simplu nu ii suport. Nu pot sa ii inteleg .

Din bucatarie se auzii un pocnet si mi-am indreptat privirea spre usa din care a iesit   mama impreuna cu un nor dens de fum .

- Care spuneai ca e numarul de la pizza ?

Am ras usor si m-am ridicat deschizand fereastra. Vai mamă , de ce nu mă poti asculta niciodată ? 
***

Am deschis usile de la dulapul meu mare din lemn , si am inceput sa arunc cu haine prin cameră. Nu găseam nimic potrivit pentru petrecere.

Era un eveniment special , dar era tinut intr-un club . Deci obiectul vestimentar de bază era o rochie. Bun , pană aici totul e perfect. E seara , eu sunt tanară , deci optez pentru o rochie scurta. Bifat. Alegerea culorii a fost foarte simpla. Negru.

Acum stiu cum va arata rochia : scurta si neagră. Mi-am sortat toate rochiile scurte si negre si am avut un soc cand le-am vazut in numar de 9 . De unde am eu atatea rochii ?

A urmat o serie de : asta e prea scurta. În asta arat ca o curvă . Rochia asta ma face sa par grasă. Asta e prea mulată. Ce caută asta in dulapul meu ? Asta era cadou la vreo pomană.

In final mi-am gasit rochia mult cautata. Neagra , mulata si simplă. Intr-un cuvant : perfectă.

M-am imbracat , m-am machiat rapid si foarte puțin pentru ca mereu imi placea sa fiu cat mai naturala. Mi-am luat o pereche de sandale cu toc si o geanta mica in care am bagat telefonul si niste bani si eram gata. Am mai aruncat o ultima privire in oglinda si mi-am rearanjat părul buclat , intinzandu-l uniform pe tot spatele.

Am iesit din camera si I-am dat un mesaj Sedei in care o instiintam ca ajung in 10 minute.

- Ayda , pleci undeva ? Mă intreabă tata cand mi-a sesizat preze ta jos.

- Ies cu Seda si Vince , am spus fara sa ii acord prea multe detalii.

- Oh , bine , distractie placuta .

- Mersi , am zambit si am iesit pe usă
Să inceapă distracția.

Ayda | Bantuita de iluziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum