Capitol special

2.5K 140 6
                                    

Acest capitol nu are nici o legătură cu cartea , este făcut special pentru
DennyDenisa847 ( Ayda ) căreia ii urez La multi ani ! De-a lungul acestei cărți ai fost o inspirație desavârşită si mă bucur să le prezint cititorilor mei adevarata fața a Aydei . Pentru că tu , Denisa , eşti Ayda !





                    La mulți ani , Ayda !

- V-a fi super-extra-mega tare , Alice chițăi fericită şi îndată ce Adam oprii maşina am zbughit-o amândouă afară, fugind şi râzând ca nişte copilaşi care se aflau pentru prima dată la mare.

Am alergat împiedicându-ne în nisipul fin şi încălzit de razele timide ale soarelui şi nu ne-am oprit până când am simțit apa călduță atingându-ne tălpile dezgolite ale picioarelor.

Am început să sărim fericite în sus , comportament nu tocmai adecvat vârstei noastre , si ma bucuram că plaja nu era atat de polulată.
Baietii s-au asezat pe nisip privindu-ne şi Adam zâmbi dând din cap ca un părinte care nu reuşeşte să isi educe copilul neascultător. Şi acel copil eram eu !

- Fetelor , hai sa ne asezam lucrurile , strigă Mike folosindu-si mainile pe post de megafon. L-am ascultat şi am început din nou să fugim înspre ei , aruncându-ne in genunchi când am redus distanța.

- Se pare că cineva e foarte bucuros să se afle la mare , chicotii Ty făcând aluzie la noi două.

- Sunt atat de fericită ! Simt cum toate problemele au disparut ! În momenul asta suntem doar noi cinci si marea , am rostit visatoare , căzand pe spate.

Şi era adevarat . În acest moment eram doar eu , aceste patru persoane minunate si marea. Şi ii multumesc Lui Dumnezeu că mi I-a scos în cale pe Ty , Mike , Alice si Adam , pentru ca stiu ca Dumnezeu nu îți scoate mereu în cale persoane bune . Câteodată dai peste nişte peroane egoiste , peste nişte persoane rele si infumurate . Alteori dai peste nişte peroane mult prea sufletiste , persoane care sunt în stare sa faca orice pentru tine . Persoane de care te îndepartezi fara sa vrei, persoane care odata cu trecerea timpului le uiți si persoane care iți vor ramane mereu în inimă. Persoane care sunt gata sa te ridice când cazi si persoane care sunt mereu acolo. Pentru tine !

După ce am aşezat pătura pe nisip ne-am asezat toti pe ea si am privit cerul , lasandu-ne mangaiati de razele soarelui.

- La multi ani , Ayda , imi spune Alice pentru a o suta oara in aceasta zi .

- Multumesc , I-am zambit sincer.

- Avem o surpriză pentru tine , a spus Ty , ridicandu-se in sezut.

- Ce surpriza ? Am intrebat imitandu-i gestul.

- Stii deja că esti o persoana speciala si ne-am gandit sa facem ceva mai altfel pentru ziua ta .

- Ce anume ? Nerabdarea era clară in vocea mea.

- Fiecare dintre noi ti-am scris o scrisoare anonimă. Uite , spune scoțand din ruxacul său 4 coli de hartie pe care stationau mesaje frumos scrise cu cerneala neagra.
Cu măinile tremurande am luat prima scrisoare .

" Eşti o fraieră , stii nu ? Mereu atât de sigură pe tine si timida in acelasi timp. Mereu am fost geloasa pe felul în care te-ai integrat în grupul nostru. Mie mi-a trebuit mult timp ca sa fac placuta de prostii astia trei. Dar stii ce ne leaga pe noi toți ? Povestile de viață. Niciunul nu am avut o viata perfectă dar ne-am pus pe buze zâmbete false si am inaintat . Acum zambesc cu adevarat ! Ai adus fericire si puritate in vietile noastre de rahat. Iti multumesc si te iubesc pentru asta si pentru faptul că imi esti ca o soră "

Am zâmbit cu ochii plini de lacrimi si an impachetat frumos scrisoarea . I-am aruncat o privire fugitiva lui Alice si am inceput sa citesc cea de-a doua scrisoare .

" Sunt sigur că zâmbesti in momentul acesta . Cum mi-am dat seama ? Tu mereu zâmbesti ! Cateodată te simți inferioară altor femei , si asta e o prostie. Tu le eclipsezi pe toate cu zambetul tau , cu naturaletea ta ! Esti o persoana minunata din toate punctele de vedere. Ce sa mai..esti tare ! Cu drag Mike . Oh , sau nu trebuia sa imi dezvalui identitatea ? Cu drag , nu Mike "

Am râs usor si lacrimile s-au aprofundat . Am trecut repede la urmatoarea scrisoare.

" Iti mai aminteşti când ti-am imprumutat cinci lei pentru inghetata aia ? Poti sa ii pastrezi ! Doar e ziua ta piticot . Chiar sper sa mai cresti putin in inaltime * scuze , trebuia sa ma leg de asta * sau nu ! Ramai asa . Mereu voi avea nevoie de o prietenă care sa imi spuna cum e vremea acolo jos.
La multi ani Mitchell ! "

Am râs din nou si am identificat scrisoarea ca fiind a lui Ty. Mereu se lega de inaltimea mea , desii eram mai inalta ca el. Şi mai era una , deci era de la Adam.

" Daca ar fii să iti multumesc pentru tot ce ai schimbat în viata mea nu mi-ar ajunge o suta de foi , pentru ca sunt atatea lucruri pentru care ar trebuii sa iti multumesc . Dar iți voi multumii pentru ca esti omul care esti , pentru ca am invatat atat de multe de la tine si pentru ca mi-ai infrumusetat viata . Iti multumesc ca ai venit intre noi si ca ne-ai facut sa fim ceva ce nu am avut niciodata : o familie ! Iti multumesc pentru toate momentele in care m-ai facut sa rad cu lacrimi , pentru ca n-ai renuntat la mine desii sunt o persoana foarte dificilă si pentru ca esti astazi aici , cu noi. Iti multumesc ca existi si ti-as spune ca te iubesc , dar in mometul asta mi se pare prea putin pentru a descrie ce simt pentru tine. Nu cred ca exista cuvant care sa descrie sentimentele mele pentru tine. In final , iti multumesc ca esti tu si te rog sa nu lasi pe nimeni sa te schimbe , pentru ca tu esti perfecta ! "

De data asta am izbucnit de-a binelea în plans , simtind cum ma inec cu lacrimile. Defapt eu va multumesc ca existati si ca mă faceti fericită.

         
                Cu drag Anabela si Diana .

Ayda | Bantuita de iluziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum