De ce? De ce naiba ar face Alice asa ceva . O credeam prietena mea . Aveam incredere in ea.
-Doctorul trebuie sa vina imediat sa ne spuna in ce stare e , spune Adam.
-Nu-mi pasa , spun fara sa vreau.
-Nu pot sa cred ca a facut una ca asta , spune Tyler nervos.
Un baiat imbracat intr-un hanorac negru s-a apropiat cu sfiala spre directia noastra.
-Mike , ce cauti aici? ,intreaba Adam socat.
-Trebuie sa va dau niste explicatii.
Era foarte schimbat,avea cearcane,era alb ca varul iar parul ii era ciufulit.
-Ce explicatii? , intreaba Tyler.
-Alice a fost santajata de "F" ca sa lucreze pentru el.F spunea ca daca nu lucreaza pentru el o sa va faca rau,asa ca am inceput sa investigam,de aceea am avut un comportament ciudat,cum ati spus voi.
-Deci , ea stie cine e "F" ? , intreb hotarata.
-Nu,a lucrat pentru el dar "F" isi tinea identitatea secreta , in caz ca o sa incerce sa il tradeze.Alice a lucrat pentru el doar ca sa va protejeze...iar eu investigam cine se ascunde dupa aceste mesaje , dar nu am reusit , si de asta...s-a ajuns la dezastrul asta.
Dupa cateva momente,apare doctorul cu o fata trista.
-Doctore , in ce stare e Alice? , intreb speriata.
-In acest moment , domnisoara Smith se afla in coma.Si in urma unor analize sangvine , am constatat lipsa unor globule rosii iar...
-Puteti vorbi pe romana ? , spune Adam stresat.
-Mai pe scurt ... pacienta are leucemie.
-Si nu se mai poate face nimic ? , intreb ingrozita.
-Ba da, se poate face un transplant de maduva , dar trebuie sa gasim un donator care sa fie compatibil. Sunteti de acord sa faceti analize?
-Normal , spunem toti deodata.
-Ma ofer si eu sa fac analize , spune o voce familiara.
M-am intors repede si am ramas complet socata.
-Rachel? , intreb eu.
-Hello , "Gasca lui Papuc" ,spune sarcastica.
-Ce cauti aici? ,intreaba Adam nervos.
-Am venit sa va fac o favoare ... daca pot , spune dandu-si ochii peste cap.
-Dar...de unde stii tu de "incident" ? , intreb curioasa.
-Am si eu sursele mele , spune facand cu ochiul.
Am analizat-o pe Rachel si am observat ca s-a schimbat radical , de la infatisare pana la imbracaminte.
Dupa 2 ore.
Am intrat in salonul prea mic , zarind-o cu usurinta pe Alice.M-am apropiat de ea si am privit chipul palid al prietenei mele.
-De ce naiba te-ai bagat in asa ceva? , de ce trebuia sa te sacrifici? , spun cu lacrimile in ochi.
Nu e o persoana slaba. Alice a dovedit de nenumarate ori ca este o persoana puternica , o persoana care poate sa schimbe lucrurile , dar acum , vazand-o in aceasta ipostaza nu sunt sigura unde a disparut prietena mea. Unde a disparut Alice.
Cine e persoana aceasta de pe patul de spital ?
Sunt sigura ca nu e persoana care si-a pierdut copilul , dar care a reusit sa treaca peste tot. Sa infrunte realitateam ea nu e Alice cea puternica. A slabit. A fost corupta de acel F.M-am uitat pe pervazul de la geam si am zarit un plic negru,familiar.Am mers si l-am deschis hotarata.
"Cosmarul continua.Alice a fost doar prima victima.Voi urmati. " -F