Am închis fereastra si cu un suspin dezaprobator m-am trantit în pat. De ce viața trebuie sa fie atat de nedreaptă ? Adică mă bucur că mi-am amintit o parte din trecutul meu , dar totul pare atat de greşit. Aceste amintiri nu ai facut nimic inafara de a-mi ridica un mare semn de intrebare.
Muzica din casa vecină a inceput să bubuie cu putere , si m-am întins pe noptieră pentru a-mi lua telefonul.
Am format numele lui Vince si l-am apelat. După doua tonuri a raspuns- Ce ?
- Bună , am rostit rar , dandu-mi ochii peste cap la intrebarea sa. Atat de simplă. Atat de neimportantă.
- Ce vrei Ayda ? Nu am timp de tine acum. Asta m-a durut. M-a durut mai rau decat o palmă zdravăna peste față.
Nu e ca şi cum nu m-as fi asteptat la un raspuns lejer din partea lui , dar nu m-am asteptat la un raspuns atat de pasiv.
Am săgetat tavanul cu privire si simțind furia cum imi goneste prin vene precum argintul viu , am inchis telefonul si l-am aruncat pe jos.
M-am ridicat si m-am Indreptat spre usă cu un singur motiv : voi merge la petrecere !
Nu mi-am refacut machiajul iar imbracamintea am păstrat-o. Eram imbracata potrivit pentru petrecere. Am trecut pe langa mama fara sa ii spun vreo vorbă si cred ca este destul de inteligentă incat sa nu se țină după mine.
Am traversat puținul spațiu care ne separa casele si am sunat la uşă. Cum mă asteptam , nimeni nu a deschis-o. Probabil nu se auzea soneria din cauza muzicii , asa ca m-am autoinvitat inauntru.
- Aydaa ! Un tipat puternic , care aproape acoperă sunetul muzicii m-a facut sa tresar violent. Mi-am indreptat privirea spre persoana care m-a strigat si l-am zarit pe Mike inconjurat de nişte persoane pe care nu le cunosc.
- Mă bucur că ai decis să ni te alături , zambi stramb si I-am copiat gestul.
- Pai , m-am gandit ca daca tot nu voi putea dormii din cauza muzicii voastre..am spus prima minciuna care mi-a venit in minte. Motivul pentru care ma aflam aici era cu totul si cu totul altul. Vroiam sa il fac pe Cameron sa sufere.
Oh , Cam , idiotule , de ce nu putem sa avem si noi o relatie ca oricare alta ? Acum puteam sta bine mersi imbratisati in pat , uitandu-ne la un film..dar nu, eu trebuie sa stau la o petrecere pentru a te face gelos !
O mana care se aseza galant pe umărul meu m-a facut sa tresar si sa ies din gandurile mele.
Vince imi zambi carismatic , cu zambetul lui specific , bun pentru o reclama la pasta de dinti.
De ce sa mint ,Vince arata ca un mai ceva ca un model de cabaret. Avea o inaltime uriasa , completata cu un corp mine lucrat , masiv , impunator. Avea ochii albastri , sticlosi , parul saten si mereu aranjat pana la cel mai mic detaliu. Mi-a trecut prin minte comentul in care l-am cunoscut si am zambit.
- Mă scuzati dar sunt in întârziere si chiar trebuie sa ajung în fațā , am rostit impingand cu cotul cateva persoane care se inghesuiau in jurul biroului de schimb valutar.
- Scuza-ma , am rostit din nou si am rasuflat usuratăcand am realizat ca am ajuns in fațā.
- Bună ziua , cu ce vă pot ajuta ? Mi se adreseaza o femeie de varsta mijlocie.
- Buna , as dorii sa schimb niste dolari..
- Vă rog sa prezentati buletinul , imi cere cu o voce enervant de robotică.
- O secundā , am spus scotocind prin geanta dupa el , dar apoi am realizat ca il uitasem acasa.
- Se prea poate sa il fii uitat , am rasuflat pe nări.
- Imi pare rau dar nu va pot ajuta fara buletin.
- Dar chiar am nevoie ..am incercat sa explic.
- Imi pare nespus de rau !
- Iti pot imprumuta buletinul meu , spuse o voce necunoscuta si m-am intors pentru a da ochii cu un barbat brunet care imi zambi prieteneste. Eu sunt Vince !
Da , Alice era o nenorocită extrem de norocoasa sa aiba alaturi un barbat ca el.- Ce mai faci Garcia ? Cum e viata de voiitor tatic? Am intrebat nereusind sa nu il tachinez pe acest subiect.
- Fabuloasā! Imi spuse zambind exagerat.
- Mhm, să vezi tu ce nopti fabuloase vei avea cand va incele cu poftele , si o sa te trezesti in miez de noapte sa ii cumeri inghetata si alte prostii.
- Nu ma sperii , Mitchell !
Mi-am dat ochii peste cap si am vrut sa ii arunc o replica acida cand privirea mi-a fost capturata de o pereche de ochi de jad.
Adam ma privii dintr-un colt inunecat si nepopulat si I-am sustinut privirea . Se incrunta si I-am imitat gestul. Isi coborî privirea cand si-a dat seama ca nu aveam de gand sa cedez micului nostru duel al privirilor.
Zambi in colțul gurii , si isi intoarse capul.
- Ayda ! Uşa de la intrare se deschise furtunos si casa a fost invadata de o rafala racoroasa de vand ce mi-a facut pielea de gaina.
Precum Intr-un film de groaza , Cam statea incruntat in uşă , onorandu-ma din priviri .
- Ce naiba cauti aici ? Intreaba pe un ton grav si Vince se pozitiona protector in fata mea. Stiu ca niciodata nu l-a agreeat pe Cameron.
- Ai spus ca nu ai timp de mine asa ca m-am consolat ocupandu-mi eu timpul. Nu stiu daca de la energia din aceasta casa mi-a venit forta sa ii raspund asa , dar sunt fericita ca am facut-o.
- Acum am , asa ca hai acasa.
- Nu vreau sa plec. Raman aici cu prietenii mei !
- Ce , ti-ai facut prieteni peste noapte ?
Intreaba batjocoritor.- Noi suntem prietenii ei adevarati! Nu niste lipitori si niste falsi, intervine si Alice in conversatie ai nu imi pot exploca de unde a aparut.
- De cand ?
- De mult timp. Mi-am amintit de ei Cam. Incep sa imi revin. Pot sa jur ca am vazut o umbra asternandu-se pe fata lui. Nu se bucura.
- Exact , asa va sterge-o de aici pana nu iti schimb eu figura aia pocita , se enerva Alice si Vince ii inconjura talia cu o mana , tragand-o langa el apoi ii sopti sa se linisteasca ca ii face rau copilului.
O persoana care nu si-a facut simtita prezenta hotaraste sa intervină , apropiindu-se de Cam cu pasi calmi si calculati . Adam il privii fara nici o expresie si apoi maraii pe un ton grav.
- Dispari pana nu te fac eu sa o faci !
Si ca executand un ordin, Cam se intoarse si dupa ce imi aruncă o ultima privire plina de ură se facu nevazut .